Gordyjskie węzły przesiadkowe

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 35303
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Gordyjskie węzły przesiadkowe

Post autor: Bastian » 28 cze 2015, 11:09

Zauważ, że jedno drugiego by nie wykluczało :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 24198
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: troubled hearts map deserts
Kontakt:

Post autor: fik » 28 cze 2015, 11:35

Wiem. I dlatego ta koncepcja mi się podoba ;)
#870f57

Nie śpię, bo chrumchrumchrum tabelki z rozkładem

I've explored you with the detachment of an analyst
But most nights we've raided the same kingdoms

And none of our secrets are physical now

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24192
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 cze 2015, 12:02

Nie po to PKP modernizuje tę linię, żeby ją oddać tramwajom. I tak dobrze, że przestali się upierać na wpięcie tego w średnicę...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 772
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 28 cze 2015, 15:00

Bastian pisze:Ja w swoim czasie miałem jeszcze bardziej absolutnie szalony pomysł, żeby obwodówkę w ogóle wyrwać kolei i puścić tam tramwaj w relacji Ochota - DWZ - obwód - Krasińskiego - Głębocka :P
No ale to rozwali przesiadkę z linii działdowskiej na pociągi dalekobieżna na Zachodnim…
Vilén, pozdrawiam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 35303
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 cze 2015, 15:04

Vilén pisze:
Bastian pisze:Ja w swoim czasie miałem jeszcze bardziej absolutnie szalony pomysł, żeby obwodówkę w ogóle wyrwać kolei i puścić tam tramwaj w relacji Ochota - DWZ - obwód - Krasińskiego - Głębocka :P
No ale to rozwali przesiadkę z linii działdowskiej na pociągi dalekobieżna na Zachodnim…
I będzie gorsza, niż z linii wołomińskiej? :-k :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24192
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 cze 2015, 15:37

Rozwali jak rozwali. Różnic wysokości do pokonania będzie mniej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 6632
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 wrz 2015, 0:28

A z Legionowa na peron 5 (chyba tylko jeden tor) i dalej na podmiejską jest bardzo słabe? Na 4 chyba jeżdżą czasem, przynajmniej wydaje mi się, że ekspresy tak jeździły. Choć może to nie ten tor na piątym :/


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 441
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 20 paź 2015, 15:50

Os. Majdańska, tam też przesiadki są super. Człowiek na czasówkach jakby jechał, naprawde by nie zdążył się przemieścić. Podobnie jak drzwi do przedsionku z windami na drugiej lini metra, bardzo ułatwiają przesiadke osobom niepełnosprawnym i z wózkami z dziećmi opiekunom. Projektant powinien dostać kare i osoby które projekt zatwierdziły.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Obrazek 522 Branickiego <=> Dw. Centralny.
522 Branickiego <=> Pl. Konstytucji.
522 Pl. Konstytucji => Świątynia Opatrzności Bożej.
522 Branickiego => Dw. Centralny (02).
----------
22.11.2016 korzystałem z linii:
ZTM Warszawa:
metro: M1, bus: 116, 136, 179, 182, 503, 523.
Średni koszt przejazdu jednym pojazdem mnie wyniósł: 0,47 PLN.

----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 102, 105, 111, 116, 128, 162, 175, 178, 180, 222, 503, 518, E-2, N11, N14, N16, N44, N64, N66.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 12 lut 2016, 10:31

R-9 Chełmska pisze:Ja to wypiszę tylko te miejsca, z których często korzystam:

al.Witosa - palące się kilka sekund zielone światło + spore odległości między przystankami.
No i wczoraj przesiadka przy al Witosa mnie oraz 3 innych pasażerów idących ze 148 ( Witosa 03) na przystanek Witosa 01 kosztowała 50 zł mandatu za przejscie poza przejściem dla pieszych :). Dostałem nauczkę, mogłem jechac samochodem a nie bawić sie w przesiadki.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 12 lut 2016, 12:17

To jak wy szliście, skoro znaleźliście się poza przejściem dla pieszych? Jakoś nie bardzo umiem to sobie wyobrazić. Niemniej faktem jest, że przesiadka tam, jak również normalne użytkowanie skrzyżowania przez pieszych jest faktycznie niewykonalne, zwłaszcza że sygnalizacja dla ruchu samochodowego jest zupełnie niedostosowana do pojawiania się pojazdów na skrzyżowaniu, przez co ma się wrażenie stania na czerwonym przy pustej jezdni. Warto by się przyjrzeć koordynacji tych świateł z czymkolwiek.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 12 lut 2016, 13:16

Poc Vocem pisze:To jak wy szliście, skoro znaleźliście się poza przejściem dla pieszych? Jakoś nie bardzo umiem to sobie wyobrazić. Niemniej faktem jest, że przesiadka tam, jak również normalne użytkowanie skrzyżowania przez pieszych jest faktycznie niewykonalne, zwłaszcza że sygnalizacja dla ruchu samochodowego jest zupełnie niedostosowana do pojawiania się pojazdów na skrzyżowaniu, przez co ma się wrażenie stania na czerwonym przy pustej jezdni. Warto by się przyjrzeć koordynacji tych świateł z czymkolwiek.
Jak się wychodzi z autobusu to od razu przechodzi się przez pierwszą jezdnię (tam gdzie wydeptana przez setki ludzi scieżka :) ) potem pod filarami dochodzimy do chodnika i drugą jezdnię już się pokonuje po pasach. W wypadku gdy ktos idzie do swiatel to nie wyrobi sie na zielone i przejśc może dopiero w następnym cyklu.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 12 lut 2016, 13:30

To i tak musicie nieźle zasuwać, żeby przechodzić tam obie jezdnie naraz.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6316
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 17 mar 2017, 9:50

Ciężko zaklasyfikować ten temat do jednego tematu, dlatego próbuję tutaj.
ZTM opublikował kolejną analizę dostępność przystanków komunikacyjnych. Po metrze przyszedł czas na stacje kolejowe:
https://www.arcgis.com/apps/MapJournal/ ... fe88b7c635
W analizie doskonale widać jak Zacisze-Wilno jest nie do końca funkcjonalne z powodu braku dojścia od strony północnej (są wizualizacje!) oraz jak zamknięte osiedle przy Włodarzewskiej stoi tyłkiem do stacji na Rakowcu. Warto!

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1202
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 15 mar 2018, 10:18

Nowe ustawienie na pętli Metro Marymont szalenie ułatwia życie osobom, które mogą jechać alternatywnie E-9 lub 132 - dziękujemy Ci ZTMie...

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6316
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 15 mar 2018, 10:31

Pozostaje iść na Park Kaskada 05 lub obserwować przednie wyświetlacze ("odjazd za ... min.")

ODPOWIEDZ