Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
A to na Niedźwiadek już nie mogłoby jechać? Dłużej stoi w korku na PKP Ursus jak by dojechało już dawno na Niedźwiadek. To raptem kilka przystanków. Poza tym ktoś na Niedźwiadku by tym też sterował. A tak to jeżdżą samopas przez nikogo niekontrolowane.
Jazda na Niedźwiadek to cenne wozokilometry. A te trzeba oszczędzać, żeby starczyły na soclinie☠
Nie zawsze poważne opinie
Kursy skrócone to też szansa dla tych, co mieszkają dalej od pętli, na jakieś lepsze warunki podróży, o ile się nie skraca ich na siłęprimoż pisze:Jazda na Niedźwiadek to cenne wozokilometry. A te trzeba oszczędzać, żeby starczyły na soclinie
ŁK
Z drugiej strony, jeżeli dobra frekwencja występuje już na wcześniejszym odcinku, to może faktycznie nie bawić się w kursy skrócone? Dla przejrzystości oferty i jej atrakcyjności też ma to niemałe znaczenie
Nie zawsze poważne opinie
- AdamKlocusky
- Posty: 574
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Mamy jeszcze pętlę METRO WILANOWSKA, używaną już w przeszłości przez 401 jako przystanek techniczny.MJ pisze:Akurat najgorzej skręcają Solarisy IV generacji
A gdzie proponujesz postoje wyrównawcze? Na Bacha dłużej niż 6 minut nie można postać, bo jest za krótka zatoka.
A jak z miejscem pod postój dla potencjalnego 401KS na Dworcu Południowym?
Nie zawsze poważne opinie
Jakie ma znaczenie ile ma miejsca do stania 401 skoro prawie nigdy nie stoi bo przyjeżdża mega opóźnione?
Gdyby tylko ludzkość wymyśliła systemy: wizyjny kontrolujący buspasy i prawny nakładający kary za jazdę buspasami przez pojazdy do tego nieuprawnione oraz egzekwujący to! Gdyby tylko!
Nie zawsze poważne opinie
-
- Posty: 460
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Z pod koniec grudnia 401 zawracało przez Wilanowską i dramatu nie było. Znaczy, tam i tak codziennie dzieją się dantejskie sceny, ale przynajmniej można zająć ciepłe miejsce w autobusie, a potem zobaczyć przez okno jak autobus stojący jako drugi jedzie pierwszy
Ludzkość wymyśliła, tylko polskie przepisy jeszcze tego nie ogarnęły. No i akurat 401 to tych buspasów za dużo nie ma XD
Opóźnienia na 401 generowane są od Kleszczowej do Ursusa i to w dwie strony. Nadal się upieram że wjazd na PKP (a raczej wyjazd) to największy problem. Aż mnie korci czasami żeby ten odcinek pokonać tylko i wyłącznie zgodnie z przepisami. Gwarantuję, że okolica zostanie zablokowana na dobre 2 godziny. Taki happening mógłby zwrócić uwagę na problem konieczności wymuszania pierwszeństwa przejazdu na skrzyżowaniu ulic Sosnkowskiego/Kościuszki/Malinowa.
- ZielonyJamnik
- Posty: 690
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Tylko że zawrotka przez Dworzec generuje znacznie większe opóźnienia niż przez Bacha, szczególnie w szczycie popołudniowym
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Tak się zastanawiam czy wyjazd z PKP Ursus ulicami Regulską, Kompanii Kordian i Spisaka nie poszedłby szybciej niż stanie w korku do wyjazdu z PKP Ursus. Co myślicie? Myślałem o tym żeby mając 401 tak zrobić ostatnio ale stwierdziłem, że to trochę zbyt odważne bo jak się okaże że na Spisaka dwa razy dłuższy korek to już w ogóle pozamiatane a czasem lepsze jest wrogiem gorszego. Niemniej może jednak?
Tylko, że teraz masz planowo 16 min postoju na PKP Ursus co redukuje opóźnienia, gdy są korki. Gdyby planowo zawracało na rondzie i miało 0 min to autobusy miały by tyle samo albo nawet więcej opóźnienia na wspomnianym PKP Ursus 05.AdamKlocusky pisze: ↑27 kwie 2024, 20:12Mamy jeszcze pętlę METRO WILANOWSKA, używaną już w przeszłości przez 401 jako przystanek techniczny.MJ pisze:Akurat najgorzej skręcają Solarisy IV generacji
A gdzie proponujesz postoje wyrównawcze? Na Bacha dłużej niż 6 minut nie można postać, bo jest za krótka zatoka.
Na 517 trochę się w godzinach szczytu łapie opóźnienia na tym odcinku (w sensie Spisaka - Kościuszki przed rondem), ale ten wyjazd z PKP Ursus jest faktycznie strasznie zatkany, to może i naokoło szybciej, ale trudno powiedzieć.reserved pisze: ↑28 kwie 2024, 23:34Tak się zastanawiam czy wyjazd z PKP Ursus ulicami Regulską, Kompanii Kordian i Spisaka nie poszedłby szybciej niż stanie w korku do wyjazdu z PKP Ursus. Co myślicie? Myślałem o tym żeby mając 401 tak zrobić ostatnio ale stwierdziłem, że to trochę zbyt odważne bo jak się okaże że na Spisaka dwa razy dłuższy korek to już w ogóle pozamiatane a czasem lepsze jest wrogiem gorszego. Niemniej może jednak?
A tak w ogóle to czy skrócone kursy 401 nie powinny być po prostu osobną linią z nieco inną trasą np. PKP Ursus - Regulska - Kompanii Kordian - Pużaka - Sławka - Poczty Gdańskiej - Al. 4 IV - AJ - Łopuszańska - ...
Zalety: ominięcie kilku korkujących się miejsc (oprócz omawianego odcinka również Dzieci Warszawy/Ryżowa), obsługa osiedli przy al. 4 IV - wsparcie 187, obsługa przystanków Salomea w Al. 4 IV, na których jest obecnie nie ma nic, a w pobliżu jest kilka nowych bloków, poza tym ogólnie szybszy przejazd zamiast Ryżową i Kleszczową, zwłaszcza jeśli trasa byłaby estakadą, z pominięciem przystanków Łopuszańska, a na Dzieci Warszawy i Kleszczowej to przecież i tak jest kilka całkiem częstych linii.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26824
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Serio rozwiązanie pt. OCR tablic rejestracyjnych i mandat pocztą wymaga odmiennych przepisów niż te, które są wykorzystywane do karania za prędkość? Pytam bez sarkazmu.Matt Cubis pisze: ↑28 kwie 2024, 10:18Ludzkość wymyśliła, tylko polskie przepisy jeszcze tego nie ogarnęły. No i akurat 401 to tych buspasów za dużo nie ma XD
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.