Ale przebieranki 15 w 33 to z okazji remontu Filtrowej od przyszłego tygodnia a nie w związku z Wilanowemprimoż pisze: ↑16 maja 2024, 2:02Zamiast czy obok planowanego wzmocnienia 35 w relacji Wilanów - Stawki? I co z budową przelotki na Stawkach? 33 to też połączenie z DWC. Wiem, jest 11, ale nie całym ciągu będzie i żeby nie było problemów z likwidacją 501/519/522 z tego powodu. Chyba, że ZTM planuje zostawić 519 i/lub 522 co 30/30/30Krzyszot_J pisze: Tak.
No i co z Okęciem: w końcu choć część 1 pojedzie za wycofane 15 czy ZTM skorzysta z okazji do oszczędzenia wozokilometrów i zetnie jeden slot w al. Krakowskiej i części Grójeckiej? (chociaż faktem jest, że po rozbudowie Rakowa byłoby to niewskazane) Co z Filtrową? Samo 14? Jakoś to się mi nie widzi, bo zadaje się, że 14 to miało pojechać przez Rostafińskich w przyszłości, a z resztą byłaby to marginalizacja Filtrowej, gdyż pasażerowie przesiądą się do linii na ciągach alternatywnych (TŁ i Raszyńska). Generalnie z 15 na Sobieskiego to zaczyna wychodzić galimatias
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
Moderator: Wiliam
To ożenienie 15 z 33 to ze względu na Kielecką, na czas remontu.
Btw. Czy po zakończeniu objazdu 35 przestanie jeździć na Piaski jako "Trasa skrócona"? Skoro ZTM zaklina się, że na NB nie wróci to po ten dopisek? I teraz jak będzie: 35 Piaski TS czy TZ?
Btw. Czy po zakończeniu objazdu 35 przestanie jeździć na Piaski jako "Trasa skrócona"? Skoro ZTM zaklina się, że na NB nie wróci to po ten dopisek? I teraz jak będzie: 35 Piaski TS czy TZ?
Teraz będzie 35 Trasa Zmieniona bo będzie startować z Kieleckiej. A jak Hultaj lub Jazz to za Nowowiejską w stronę Piasek zniknie dopisek i zostanie samo Piaski.
A to bardzo przepraszam za kręcenie afery, tak to jest jak ma się wiele kart otwartychBywalec pisze: ↑16 maja 2024, 4:31Ale przebieranki 15 w 33 to z okazji remontu Filtrowej od przyszłego tygodnia a nie w związku z Wilanowemprimoż pisze: ↑16 maja 2024, 2:02
Zamiast czy obok planowanego wzmocnienia 35 w relacji Wilanów - Stawki? I co z budową przelotki na Stawkach? 33 to też połączenie z DWC. Wiem, jest 11, ale nie całym ciągu będzie i żeby nie było problemów z likwidacją 501/519/522 z tego powodu. Chyba, że ZTM planuje zostawić 519 i/lub 522 co 30/30/30
No i co z Okęciem: w końcu choć część 1 pojedzie za wycofane 15 czy ZTM skorzysta z okazji do oszczędzenia wozokilometrów i zetnie jeden slot w al. Krakowskiej i części Grójeckiej? (chociaż faktem jest, że po rozbudowie Rakowa byłoby to niewskazane) Co z Filtrową? Samo 14? Jakoś to się mi nie widzi, bo zadaje się, że 14 to miało pojechać przez Rostafińskich w przyszłości, a z resztą byłaby to marginalizacja Filtrowej, gdyż pasażerowie przesiądą się do linii na ciągach alternatywnych (TŁ i Raszyńska). Generalnie z 15 na Sobieskiego to zaczyna wychodzić galimatias
Z okazji remontu filtrowej wyjazdy/zjazdy na dziewiątki i inne z Ochoty przez Feminę, Kercelak, Okopową - w sumie pół godziny samego wyjazdu do PL.Zawiszy.
ŁK
No nie da rady inaczej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Domyślam się, że to trudne albo niemożliwe wyrzucić Mokotów z linii ochockich, bo wtedy trzeba by z Pragi jeździć na Wolę itd.pawcio pisze:No nie da rady inaczej.
Trochę się obawiam 33 i 35 na Kieleckiej. Z drugiej strony obstawiam, że 35 mogłoby jeździć do Wilanowskiej bez straty ogólności.
Główny generator ruchu na Filtrowej to Politechnika - PL.Narutowicza, a Z15 jeździ z częstotliwością 1 linii a nie dwóch (a jeszcze teraz jest 10 i 11).
ŁK
35 na Puławską nie mogło wrócić z przyczyn politycznych, co najwyżej Sielce by mogły być grane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dlaczego 35 nie może wrócić na Puławską i Wyścigi? Może byłby to sposób na pozbycie się skrętu dla 4 przy Bankowym?
Bo nie można przywrócić czwartego slotu na Puławskiej, skoro wraz z otwarciem Wilanowa i tak będzie musiał on zniknąć. Jęki z zeszłego września ustały, więc po co wskrzeszać zombie?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jeśli chodzi o ścinanie podaży, to protestuję. Pamiętam, że jadąc od południa na Bitwy rozluźniało się (uniwerku, licea, przesiadki na Wolę,...).
Dopiszę o postulatach dowozu Żwirki do M2, np. 504 do Wroniej. To też potok na przyszłe M4.w nieco podobnej relacji po obwodzie zachodnim miasto planuje budowę wysokowydajnego środka transportu w postaci M4, więc wychodzi na to, że jest zapotrzebowanie na takie połączenie wśród ludu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
A jaki ma związek 35 na Puławskiej ze skrętem 4?
A to, że 35 nawet na chwilę nie wróciło na Puławską (pomijam dojazdy), to i bardzo dobrze. Faktycznie nie będzie okazji do pretensji i płaczu za oba krańce.
Nie mówiąc o finansach, ale to nie kluczowa sprawa w Warszawie.
A to, że 35 nawet na chwilę nie wróciło na Puławską (pomijam dojazdy), to i bardzo dobrze. Faktycznie nie będzie okazji do pretensji i płaczu za oba krańce.
Nie mówiąc o finansach, ale to nie kluczowa sprawa w Warszawie.
A jaki to ma sens?
Likwidacja skrętu przy Bankowym, wzmocnienie 3, relacja Bródno-Centrum jest realizowana przez M2 i 25.