Tarchomin i Nowodwory (III)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 1386
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 12 paź 2016, 22:33

zeus pisze:Może jeśli już ZTM się upiera na wzmacnianie 516 to może warto by było coś pomyśleć z trasą tej linii np. albo na Młociny Mostem Północnym albo na Marymont przez Most Grota?
Ewentualnie pociągnąć Jagiellońską, Mostem Gdańskim i do Arkadii? Zalicza wtedy i Żerań, Dyrekcję (oczywiście tylko w wybranych kursach), metro oraz na upartego można za argumentować jeszcze centrum handlowe.

marko80
Posty: 2098
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 12 paź 2016, 22:38

Bastian pisze:A bliższą Modlińską czym wozić, skoro wyleciało z niej 511?
A wiesz w którym roku 511 wyleciało a który mamy teraz rok i jak przez te lata sobie mieszkańcy modlińskiej radzą bez 511? Jakoś nie słyszę o masowych petycjach w sprawie częstego autobusu do metra z konwaliowej. Raczej jeżdżą z żerania 18/20 a nie wożą się do metra.

Dodano po 2 minutach 25 sekundach:
MJ pisze:Ewentualnie pociągnąć Jagiellońską, Mostem Gdańskim i do Arkadii? Zalicza wtedy i Żerań, Dyrekcję (oczywiście tylko w wybranych kursach), metro oraz na upartego można za argumentować jeszcze centrum handlowe.
Przestań bajki opowiadać.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36105
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 paź 2016, 23:44

marko80 pisze:
Bastian pisze:A bliższą Modlińską czym wozić, skoro wyleciało z niej 511?
A wiesz w którym roku 511 wyleciało a który mamy teraz rok i jak przez te lata sobie mieszkańcy modlińskiej radzą bez 511? Jakoś nie słyszę o masowych petycjach w sprawie częstego autobusu do metra z konwaliowej. Raczej jeżdżą z żerania 18/20 a nie wożą się do metra.
Może wsiadają do 518? Nic nie pisałem o metrze, tak swoją drogą.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Matej
(mateuszsolaris)
Posty: 195
Rejestracja: 27 lip 2010, 20:44
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post autor: Matej » 13 paź 2016, 10:41

Przecież mieszkańcy widzą 101 jako linię dowożącą Tarchomin i Nowodwory (rejony np. Odkrytej) do metra. Biorąc pod uwagę protesty, które były przy likwidacji 314, zmiany które zostały przedstawione raczej nie wejdą w życie, bo zaraz znowu będzie płacz o braku możliwości dojazdu do szkół.
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM

osa
Posty: 2589
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 13 paź 2016, 12:13

Również wydaje mi się, że przedstawiony projekt to balon próbny. Zły pomysł to przerzucenie 101 na trasę 511, której zaletą jest szybki przejazd, poza tym przystanek Porajów/Myśliborska straciłby dojazd do Metra Młociny (chyba że coś mi umknęło i nowe 101 miałoby zaliczać kryterium ...most Północny - Myśliborska/Porajów - Światowida - Modlińska...).
Co do linii 518 w Śródmieściu. No cóż, niektórzy ostrzegali, że tak to się skończy. Był to pomysł z piekła rodem, a teraz ludzie nie dadzą wycofać.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7821
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 14 paź 2016, 7:49

osa pisze:Również wydaje mi się, że przedstawiony projekt to balon próbny. Zły pomysł to przerzucenie 101 na trasę 511, której zaletą jest szybki przejazd, poza tym przystanek Porajów/Myśliborska straciłby dojazd do Metra Młociny (chyba że coś mi umknęło i nowe 101 miałoby zaliczać kryterium ...most Północny - Myśliborska/Porajów - Światowida - Modlińska...).
Wcale takie szybkie to 511 nie jest, bo pierdzielnik jaki bywa na Modlińskiej skutecznie je ubija. Do tego jak BARC zacznie oddawać kolejne osiedle to i tak 511 dostanie kolejne przystanki, więc zrobienie z niego zwykłego jest uzasadnione. Natomiast ja średnio jestem przekonany do totalnego wycięcia 101 - lepiej byłoby je wpuścić w Dzierzgońską-Odkrytą-Świderska-Porajów-Mysliborska-..-Młociny
osa pisze:Co do linii 518 w Śródmieściu. No cóż, niektórzy ostrzegali, że tak to się skończy. Był to pomysł z piekła rodem, a teraz ludzie nie dadzą wycofać.
Pytanie co jest przewidywane jako ustępstwo. Najwyżej zawiesi się na ferie i nie przywróci.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Lepszy Trans Publ
Posty: 3
Rejestracja: 17 paź 2016, 14:05
Kontakt:

Post autor: Lepszy Trans Publ » 19 paź 2016, 10:46

Chyba jest to dobry moment, żeby zastanowić się nad tym jak i czym chcemy połączyć Tarchomin i Nowodwory z resztą miasta (wyłączając linie zwykłe, które spełniają funkcje połączeń lokalnych). Mamy już:

- dojazd do M1: 2 i 511 łącznie pokrywają cały obszar (byłbym za pozostawieniem przyspieszenia na 511 - każda minuta się liczy, biorąc pod uwagę, że to dopiero początek podróży, większość ludzi dalej jedzie metrem i być może czymś jeszcze)
- bezpośredni dojazd do centrum (w tym do Metra Marymont): 17
- linia na prawym brzegu (w tym dojazd do Żerań FSO): 509

Jaka jest więc rola 516 i 518? Moja propozycja:

518: Jeśli uznajemy, że konieczne jest bezpośrednie połączenie z UW, wtedy 518 powinien jechać tam jak najkrótszą trasą, czyli Most Grota - Wisłostrada - Tamka - UW - Pl. Teatralny. Jeśli uznajemy, że wystarczy przesiadka na 116, wtedy 518 do Metra Marymont według aktualnej propozycji ZTM.

516: W tej chwili, jako dowozówka do Żerania FSO, jest tylko inną wersją 509. Jednocześnie brak bezpośredniego połączenia z tramwajami na Rembielińskiej (gdzie jest lepsza oferta niż przy FSO) i PKP Toruńska (istotne, jeśli postulat integracji z koleją traktujemy poważnie). Dlatego proponowałbym przedłużenie do ZP Kondratowicza i dalej do pętli Bródno-Podgrodzie (ewentualnie kryterium uliczne Bazyliańska - Rembielińska - Bartnicza - Wysockiego, ale oszczędność na odległości byłaby pewnie minimalna, a ominęlibyśmy szpital).

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 paź 2016, 10:49

Wisłostrada-Tamka. Proszę kupić nowszą mapę. Te sprzed 2000 roku da już troszkę nieaktualne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15044
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 paź 2016, 11:31

Można pojechać Dobrą, ale korki tam są betonowe. Może szkoda, że nie ma przejazdu Kapucyńską - dla kogo tam właściwie odwrócono ruch? Z Miodowej na Trasę W-Z można było i nadal można wyjechać przez Długą.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 paź 2016, 11:39

Kapucyńską w dowolnej relacji daje się łatwo objechać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15044
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 paź 2016, 11:53

Że przez Sanguszki?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 paź 2016, 11:54

Senatorską lub Długą.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15044
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 paź 2016, 11:57

Wisłostrada-WZ-Długa-Miodowa-Krakowskie? Wstąpił do piekieł... Wyjazd przez Długą jest po drodze, wjazd przez Długą jest dookoła...

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7059
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 19 paź 2016, 11:58

Lepszy Trans Publ pisze:516: W tej chwili, jako dowozówka do Żerania FSO, jest tylko inną wersją 509. Jednocześnie brak bezpośredniego połączenia z tramwajami na Rembielińskiej (gdzie jest lepsza oferta niż przy FSO) i PKP Toruńska (istotne, jeśli postulat integracji z koleją traktujemy poważnie). Dlatego proponowałbym przedłużenie do ZP Kondratowicza i dalej do pętli Bródno-Podgrodzie (ewentualnie kryterium uliczne Bazyliańska - Rembielińska - Bartnicza - Wysockiego, ale oszczędność na odległości byłaby pewnie minimalna, a ominęlibyśmy szpital).

:lol:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 paź 2016, 12:04

MichalJ pisze:Wisłostrada-WZ-Długa-Miodowa-Krakowskie? Wstąpił do piekieł... Wyjazd przez Długą jest po drodze, wjazd przez Długą jest dookoła...
Krakowskie masz zamknięte dla normalnego ruchu. A Wierzbowa przez Pl. Bankowy bez sensu nie jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ