Autobusy testowane w Warszawie
Najgorsze jest to, że przez najniższą cenę, MZA może je kupić. Chociaż, żaden ajent tego nie zrobi (bo nie ma przymusu).
W przypadku kolei nie ma żadnego niebezpieczeństwa - wiadomo że wygra PESA, Newag lub Stadler i gdzieś w rezerwie Stadler. Jednak jeżeli chodzi o autobusy to zaczynają się tu wdzierać właśnie Mercedesy i co najgorsze BYD-y. A już chroń nas Panie od MAZ-ów.
---
Volvo 7900 będzie przez 2 lata na Ostrobramskiej?
W przypadku kolei nie ma żadnego niebezpieczeństwa - wiadomo że wygra PESA, Newag lub Stadler i gdzieś w rezerwie Stadler. Jednak jeżeli chodzi o autobusy to zaczynają się tu wdzierać właśnie Mercedesy i co najgorsze BYD-y. A już chroń nas Panie od MAZ-ów.
---
Volvo 7900 będzie przez 2 lata na Ostrobramskiej?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Widać, że czasami klepiesz w klawiaturę dla samego klepania - dla ajenta też się liczy najniższa cena, więc i on kupi najtańszy produkt na rynku w celu maksymalizacji zysku (patrz: Conecto G w Mobilisie).zxcvbnm pisze:Najgorsze jest to, że przez najniższą cenę, MZA może je kupić. Chociaż, żaden ajent tego nie zrobi (bo nie ma przymusu).
Jaki to ma związek? Kolej to zupełnie inna para kaloszy.zxcvbnm pisze:W przypadku kolei nie ma żadnego niebezpieczeństwa - wiadomo że wygra PESA, Newag lub Stadler i gdzieś w rezerwie Stadler.
Tak.zxcvbnm pisze:[...]lub Stadler i gdzieś w rezerwie Stadler.
Gdyby Mercedes zaoferował Citaro to zdecydowanie bym nie protestował, więc nie wrzucałbym wszystkich pojazdów tej marki do jednego wora. O BYD-ach się nie wypowiadam, bo styczność z nimi miałem tyle co nic, ale MAZ-a będę bronił - pancerne auta, więc nie wiem dlaczego wznosisz modły o to, żeby się w Warszawie nie pojawił.zxcvbnm pisze:Jednak jeżeli chodzi o autobusy to zaczynają się tu wdzierać właśnie Mercedesy i co najgorsze BYD-y. A już chroń nas Panie od MAZ-ów.
Tak.zxcvbnm pisze:Volvo 7900 będzie przez 2 lata na Ostrobramskiej?
Mercedes ten nie jest autobusem testowanym w Warszawie, więc uprzejmie radzę zakończyć dyskusję na jego temat
2 3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13 14
15 17
10 11 12
13 14
15 17
Nowe, srebrne Conecto G testowane na R-2, numer taborowy #942. Źródło: https://www.facebook.com/kierowcaautobu ... =3&theater
Nie ma to nic wspólnego z bodajże 2255 stojącym w serwisie w Wolicy?
-
dranonix524
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 paź 2014, 20:48
- Lokalizacja: Bielany, Warszawa
Zezłomują.
Ale podobno nim nie mogą jeździć osoby na wózkach inwalidzkich 
-
dranonix524
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 paź 2014, 20:48
- Lokalizacja: Bielany, Warszawa
Panowie, żarty na bok. Pytam się całkiem poważnie o te testy, bo sam pojazd już jest interesujący do zobaczenia. Stąd pytam się o okres testów.
Dragonix524
Mnie śmieszy, ale ten spam to sobie darujcie.
2 3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13 14
15 17
10 11 12
13 14
15 17
#942 po ostatniej awarii wyjechał na linię? W ogóle planowane jest przywrócenie go do ruchu?
Jak dobrze pójdzie to w poniedziałek.alpino575 pisze:#942 po ostatniej awarii wyjechał na linię? W ogóle planowane jest przywrócenie go do ruchu?
Czyli Mercedes już nie wyjedzie?