Ale co tu jest szczególnego do obserwacji? To nie są "zakryte" przystanki typu "Siekierki-Sanktuarium" czy "Zajezdnia Żoliborz", żeby kierowca musiał zachować szczególną ostrożność. A takie pseudoprzyśpieszone linie nie mają sensu, tym bardziej nie rozumiem dlaczego Twoim zdaniem kierowcy długiej linii 147 muszą się skupiać na "obserwowaniu przystanków na totalnym odludziu", a już krótkiej linii na Gocław nie mogą?
Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2022
Moderator: Wiliam
Dla mnie te przystanki na Wybrzeżu Szczecińskim mogą być zlikwidowane, bo praktycznie nikt z nich nie korzysta. Uważam, że są one są uciążliwe także dla kierowców linii 147, ale użyłem skrótu, bo są tam jeszcze przecież 146 i 302. Chodziło mi o to, że te przystanki i tak nie zostaną zlikiwidowane ale linia 4xx jako następca po E-1 powinna być linią przyśpieszoną bez całkowicie zbędnych przystanków po drodze.
Ale na czym ta uciążliwość polega?
Ludzie potrzebują sprawnego dojazdu do pracy/szkoły/,uczelni w dni powszednie, a temu ma służyć linia pośpieszna okresowa. I czy naprawdę kierowcy przez większą część roku mają uważać na te przystanki, bo ktoś przypadkowo wciśnie przycisk stop bądź zatrzymuje pojazd jakiś nietrzeźwy, bo byłem w tym miejscu świadkiem takich zdarzeń wielokrotnie. Po co E -1 ma być 3xx skoro i tak do Gocławia jest tam 147. Dlatego jestem za zmianą E-1 w 4xx, bo żeby ominąć jakikolwiek przystanek po trasie, to musi być formalnie linia przyśpieszona.
Gocław traci w DS linie co 15 minut? Z komunikatu wynika, że Z-1 tylko w dni powszednie kursuje.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Przecież E-1 nie ma żadnych przystanków na ul.Wybrzeże Szczecińskie. Po MSN jest od razu Kryniczna NŻ.Michał pisze:E-1 powinno zostać na dotychczasowej trasie ale jako 4xx, gdyż te dwa przystanki na Wybrzeżu Szczecińskim powinno kategorycznie omijać, bo i tak mało kto z nich korzysta (jakieś przypadkowe zabłąkane osoby).Łukasz pisze: ↑11 sie 2022, 14:15Z-1 to takie E-1 tylko z Z. Pewnie od października na czarno (i tak omija chyba w sumie aż 3 przystanki). Ciekawe, czy 507 już tak nie zostanie, bez 411, na zawsze… 509 może też, choć tu już musiałby tramwaj istniećMożna było 509 wysłać do Politechniki zamiast 138 tak btw.
Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
Zgadza się, ale E-1 od uruchomienia przystanków Kryniczna i Wał Gocławski jest fikcją i parodią linii ekspresowej, dlatego od dawna powinno funkcjonować jako 4xx.
Najlepszy jest objazd dla linii 702 pomimo, że na trasie tej linii nie ma żadnego objazdu...man1956 pisze: ↑11 sie 2022, 20:28Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Komunikat o objeździe jest... tyle, że na drugiej stronie (https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/08/0 ... ul-dolnej/). Ale już o zmianie rozkładów zapomniano.man1956 pisze:Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Nie wiem jak ty to widzisz, ale 702 jeździ na trasie objazdowej, różniącej się od trasy podstawowej.Michał pisze:Najlepszy jest objazd dla linii 702 pomimo, że na trasie tej linii nie ma żadnego objazdu...man1956 pisze: ↑11 sie 2022, 20:28Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
Trochę łatwiej się pisze zlecenie i komunikat niż robi rozkład jazdy, który przy takim objeździe to w zasadzie powinien być nowym rozkładem z dodatkowymi brygadami. A nie wiemy, jakie deklaracje co do terminu naprawy jezdni są deklarowane do ZTM. Bo to może być permanentne jutro.AdamKlocusky pisze: ↑11 sie 2022, 20:33Komunikat o objeździe jest... tyle, że na drugiej stronie (https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/08/0 ... ul-dolnej/). Ale już o zmianie rozkładów zapomniano.man1956 pisze:
Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale po jednej wtyczce powinno być, żeby wyrównać rozkład albo chociaż dać ustawowe postoje, choć chyba 141 to ma długie.
ŁK
Czy dobrze zrozumiałem komunikat wtp, że Z-1 będzie stawać na tym nowym i nieużywanym do tej pory przystanku na Sokolej? Czyli dalej od wejść do stacji metra już się nie dało? A do tego druga linia z metra na Gocław 147 i na Saską Kępę 146 mają przystanek po drugiej stronie ulicy. Obawiam się, że taka organizacja to zły pomysł.
