Tylko że na tej Zdziarskiej też zostało tylko nieszczęsne 234, a tam zbierała się cała chmara ludzi ze wschodniej części ulicy często dochodząca 1-2km do normalnych autobusów.
Komunikacja miejska na zielonej Białołęce
Moderator: Wiliam
- Twmastersky
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Tylko że na tej Zdziarskiej też zostało tylko nieszczęsne 234, a tam zbierała się cała chmara ludzi ze wschodniej części ulicy często dochodząca 1-2km do normalnych autobusów.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Przecież nikt chyba nie postuluje likwidacji lekcji WF
Wbrew pozorom, 234 też jest całkiem normalną linią. Zdaję sobie sprawę, że te wszystkie łanowe osiedla Olesin i Słoneczne Poranki istnieją, ale mimo wszystko uważam że obsługa bardzo dużego (jak na lokalne warunki) blokowiska przy Verdiego jest istotniejsza niż osiedli szeregowców - zwłaszcza, że poziom zamożności mieszkańców obu rejonów nieco się pewnie różni i spodziewałbym się zupełnie innego udziału podróży zbiorkomem w obu miejscach.Twmastersky pisze: ↑28 lis 2023, 22:28
Tylko że na tej Zdziarskiej też zostało tylko nieszczęsne 234, a tam zbierała się cała chmara ludzi ze wschodniej części ulicy często dochodząca 1-2km do normalnych autobusów.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 08 lis 2023, 21:04
Blokowisko przy Verdiego ma już 3 linie dowożące do metra, więc myślę, że dodatkowa linia zwiedzająca dzielnicę i dowożąca najwyżej do innych autobusów lub do tramwaju nie jest im potrzebna, a dla mieszkańców Augustowa oznaczałoby to jeszcze więcej kręcenia.
Natomiast w kwestii 326, to myślę, że samej trasy w tym rejonie nie ma co zmieniać, tym bardziej, że słyszałem, że niektórzy mieszkańcy mają żal o zabranie 134 z przystanku Zdziarska, a moim zdaniem nie wszystko musi iść na Verdiego. Jak już przy 326 jesteśmy, to jak myślicie, czy taka długa trasa tej linii faktycznie jest potrzebna? Czy nie byłoby lepiej tego 326 podzielić i przywrócić jej starą trasę, a na trasie Olesin - Metro Bródno uruchomić np. 334?
Natomiast w kwestii 326, to myślę, że samej trasy w tym rejonie nie ma co zmieniać, tym bardziej, że słyszałem, że niektórzy mieszkańcy mają żal o zabranie 134 z przystanku Zdziarska, a moim zdaniem nie wszystko musi iść na Verdiego. Jak już przy 326 jesteśmy, to jak myślicie, czy taka długa trasa tej linii faktycznie jest potrzebna? Czy nie byłoby lepiej tego 326 podzielić i przywrócić jej starą trasę, a na trasie Olesin - Metro Bródno uruchomić np. 334?
326 jak najbardziej powinno wrócić na starą trasę, a wzmocnione 226 powinno ją zastąpić na Białołęckim odcinkuCafeKaskada pisze: ↑29 lis 2023, 14:32Blokowisko przy Verdiego ma już 3 linie dowożące do metra, więc myślę, że dodatkowa linia zwiedzająca dzielnicę i dowożąca najwyżej do innych autobusów lub do tramwaju nie jest im potrzebna, a dla mieszkańców Augustowa oznaczałoby to jeszcze więcej kręcenia.
Natomiast w kwestii 326, to myślę, że samej trasy w tym rejonie nie ma co zmieniać, tym bardziej, że słyszałem, że niektórzy mieszkańcy mają żal o zabranie 134 z przystanku Zdziarska, a moim zdaniem nie wszystko musi iść na Verdiego. Jak już przy 326 jesteśmy, to czy ktoś może się wypowiedzieć, czy taka długa trasa tej linii faktycznie jest potrzebna? Czy nie byłoby lepiej tego 326 podzielić i przywrócić jej starą trasę, a na trasie Olesin - Metro Bródno uruchomić np. 334?
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 08 lis 2023, 21:04
226 akurat nie za bardzo może zastąpić 326, bo musiałoby albo zostać skądś wycofane, albo bardzo krążyć. Ja to bym raczej uruchomił jakieś 334, które by jeździło z Olesina i dalej jak 326 do Metra Bródno. Może by i to był lekki dubel 226, ale z drugiej strony 326 obecnie funkcjonuje tak samo, a biorąc pod uwagę liczbę ulic do obsłużenia w tamtym rejonie, to może być jedyna opcja.
Ale niezależnie od tego, jak to rozwiązać, pojawia się pytanie, czy na Olesinie zmieści się 5 linii?
Ale niezależnie od tego, jak to rozwiązać, pojawia się pytanie, czy na Olesinie zmieści się 5 linii?
Na Olesinie to jest nadpodaż linii.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Trudno żeby jej nie było, skoro to jedyna poważniejsza pętla na pół (no dobra, ćwierć) dzielnicy.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
No to 314 zawsze można zabrać z Olesina i puścić Ruskowym na Augustów przez Verdiego (ta linia i tak codziennie jest na sterowaniu, więc dodatkowe 5km jej nie zaszkodzi).CafeKaskada pisze: ↑29 lis 2023, 15:15226 akurat nie za bardzo może zastąpić 326, bo musiałoby albo zostać skądś wycofane, albo bardzo krążyć. Ja to bym raczej uruchomił jakieś 334, które by jeździło z Olesina i dalej jak 326 do Metra Bródno. Może by i to był lekki dubel 226, ale z drugiej strony 326 obecnie funkcjonuje tak samo, a biorąc pod uwagę liczbę ulic do obsłużenia w tamtym rejonie, to może być jedyna opcja.
Ale niezależnie od tego, jak to rozwiązać, pojawia się pytanie, czy na Olesinie zmieści się 5 linii?
326 na starą trasę i 134 również, prosto Ruskowym z pominięciem Verdiego.
226 wzmocnione, tak jak to było przed wakacjami.
Na Regatach trochę linii ludzi mieszka, zaś na rubieżach Warszawy w tamtym rejonie pętli trochę brakuje. I w sumie przez brak planu i zabudowę gdzie się da - raczej trudno z tym coś sensownego zrobić.
EDIT: Się rypłem, to poprawiłem
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Linie mieszkają czy ludzie mieszkają?
Czy oba?
Czy oba?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Poczułem się ogromnie uprzywilejowany że o tej godzinie mogę się jeszcze obkręcać pod kołdrą
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 08 lis 2023, 21:04
Tylko, że przekierowanie 314, jak i jakiejkolwiek innej linii z Olesina na Augustów wiązałoby się z dodaniem kilku kilometrów, na których linia miałaby raczej małe wykorzystanie, bo by krążyła. No i nie zapominajmy, że przy pętli Olesin też mieszkają ludzie, którzy z tych autobusów korzystają. Moim zdaniem najlepszą opcją jest po prostu przebudowa pętli Olesin tak, żeby pomieściła więcej autobusów.Jurand pisze: ↑29 lis 2023, 18:14No to 314 zawsze można zabrać z Olesina i puścić Ruskowym na Augustów przez Verdiego (ta linia i tak codziennie jest na sterowaniu, więc dodatkowe 5km jej nie zaszkodzi).
326 na starą trasę i 134 również, prosto Ruskowym z pominięciem Verdiego.
226 wzmocnione, tak jak to było przed wakacjami.
326 na odcinku od Kobiałki do Zdziarskiej też ma małe wykorzystanie, a mimo to jedzie Ruskowym.CafeKaskada pisze: ↑29 lis 2023, 22:39Tylko, że przekierowanie 314, jak i jakiejkolwiek innej linii z Olesina na Augustów wiązałoby się z dodaniem kilku kilometrów, na których linia miałaby raczej małe wykorzystanie, bo by krążyła. No i nie zapominajmy, że przy pętli Olesin też mieszkają ludzie, którzy z tych autobusów korzystają. Moim zdaniem najlepszą opcją jest po prostu przebudowa pętli Olesin tak, żeby pomieściła więcej autobusów.Jurand pisze: ↑29 lis 2023, 18:14No to 314 zawsze można zabrać z Olesina i puścić Ruskowym na Augustów przez Verdiego (ta linia i tak codziennie jest na sterowaniu, więc dodatkowe 5km jej nie zaszkodzi).
326 na starą trasę i 134 również, prosto Ruskowym z pominięciem Verdiego.
226 wzmocnione, tak jak to było przed wakacjami.