W miarę nowy przystanek idzie do remontu. Wymiana nawierzchni na jezdni czy jednak uznali, że mimo żółtej ostrzegawczej linii schodek jest niebezpieczny i go zlikwidują?ZTM pisze:Czasowa zmiana lokalizacji przystanku GORASZEWSKA 04
Opublikowano 29 października 2024
Ostatnia aktualizacja 29 października 2024
W związku z remontem przystanku autobusowego GORASZEWSKA 04 od czwartku 31.10.2024 r. zawiesza się jego funkcjonowanie.
Uruchomiony zostaje przystanek tymczasowy GORASZEWSKA 54 zlokalizowany na chodniku na ul. św. Bonifacego za skrzyżowaniem z ul. Konstancińską, ok. 110 m za podstawową lokalizacją. Będzie on obowiązywał dla linii: 164, 172, 185, 189 i 263 oraz jako na żądanie dla linii: N83.
Przystanki (lokalizacja)
Moderator: Wiliam
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
Matt Cubis
- Posty: 664
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Deweloper w ramach umowy z miastem przebudowuje skrzyżowanie z ul. Konstancińską oraz remontuje przystanek autobusowy.
Na WKD Raków powstała nowa zatoczka z wiatą przystankową dla KS linii 401
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Nowy przystanek na trasie 207 oraz nocnych N35 i N85.
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/12/2 ... a-01-i-02/
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/12/2 ... a-01-i-02/
Pozdrawiam
Trochę nie rozumiem tego komunikatu. Linie od teraz przez 2 tygodnie będą kursować bez uwzględnienia tego przystanku w rozkładzie jazdy? Co na to ITD? 
Tak, ja też tego nie rozumiem. W rozkładach na stronie WTP ten nowy przystanek nie jest uwzględniony.
Pozdrawiam
czy w takim razie na przystanku wisi jakikolwiek rozkład?
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
W takich przypadkach wisi rozkład z poprzedniego przystanku lub następnego.
I znowu jakaś wesoła twórczość językowa. Chyba powinno być coś w stylu "rozkłady jazdy będą uwzględniać funkcjonowanie przystanków od....". "Kursują" to raczej czas teraźniejszy.
W tym przypadku wiszą rozkłady z poprzednich przystanków, przy czym dla linii nocnych po złych stronach ulicy.AdamKlocusky pisze: ↑25 gru 2024, 21:07W takich przypadkach wisi rozkład z poprzedniego przystanku lub następnego.
- Krzysztof_J
- Posty: 617
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
https://zdm.waw.pl/aktualnosci/zbudujem ... idarnosci/Przeniesiemy też przystanek tramwajowy i autobusowy w ciągu al. „Solidarności” ze wschodniej na zachodnią stronę skrzyżowania z ul. Żelazną. W ten sposób skrócimy dystans wymagany do przejścia w celu przesiadki przez pasażerów transportu publicznego.
Domyślam się, że chodzi o Wola-Ratusz 02 i 04. Nie rozumiem, tylko w jaki sposób przeniesienie przystanków (zwłaszcza tramwajowego) miałoby skrócić dystans do przesiadek, jedynie będzie dalej do urzędu dzielnicy.
Tutaj chyba chodzi przede wszystkim o poszerzenie przystanku z 2,75 m do 3,5 m. Przypatrując się jednak projektowi, przesiadka z 04 na 02 i odwrotnie może być faktycznie odrobinę krótsza, bo oba przystanki będą na tej samej wysokości.
- Krzysztof_J
- Posty: 617
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Jeśli ktoś chce się przesiadać między tramwajami i autobusami w ciągu al. Solidarności, to równie dobrze może to zrobić przy Kinie Femina, gdzie jest nieco bliżej. Bardziej myślałem, że chodzi o przesiadki do/z 157, ale w tym przypadku przeniesienie przystanku tramwajowego w sumie niewiele zmieni.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przeniesienie przystanku wynika z budowy lewoskrętu. Reszta to dorabianie ideologii.
Ale, o ile dobrze pamiętam, dzięki temu ma szansę poprawić się koordynacja między Okopową a Feminą, która w obecnym układzie zawsze w jedną stronę uciekała.
Oczywiście, równie dobrze można to zrobić tak, żeby uciekało w obie strony
Ale, o ile dobrze pamiętam, dzięki temu ma szansę poprawić się koordynacja między Okopową a Feminą, która w obecnym układzie zawsze w jedną stronę uciekała.
Oczywiście, równie dobrze można to zrobić tak, żeby uciekało w obie strony
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Krzysztof_J
- Posty: 617
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Ja się odnosiłem do tego, co napisali w artykule. W każdym razie, czy lewoskręt w Żelazną jest aż tak ważny, że potrzebuje osobnego pasa? Jakby był pas prosto i w lewo, to też mógłby mieć bezkolizyjne światło, więc to nie w tym rzecz.
Czy w dzisiejszych czasach na prawdę nie da się stworzyć takiego priorytetu, żeby dobrze działał przy obecnym układzie, tylko trzeba przebudowywać infrastrukturę? I w takim razie skoro w kierunku Okopowej problemem jest przystanek przed skrzyżowaniem, to dlaczego ten w drugą stronę może zostać w obecnym miejscu?
