Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2025
Moderator: Wiliam
Dodajmy, że tuż na zachód od wiaduktu w ciągu ul. Sytej na S2 są bramy zjazdowe awaryjne, wyposażone w pasy zjazdowe i włączania. Z nich również można byłoby skorzystać potencjalnie.
Pięknie planujecie to swoje sci-fi, ale to nie to uniwersum.
No ale serwisową mógłby jechać, pod Warszawą normalnie nimi autobusy rozkładowe przeróżnych przewoźników jeżdżą
Najlepsza i największą telekomunikacja miejska w Polsce nie może jeździć droga serwisową zamiast zwykłej nie serwisowej. To by źle świadczyło o zarządzaniu drogami którymi to ten autobus miał jeździć. Bo mimo iż drogi są w fatalnym stanie i jeżdżą nimi autobusy to to, co działo się tam przy EC Siekierki prosiło ...o sam nie wiem o co. Szkoda kręgosłupów i autobusów.
No ale przecież i teraz np. 249 jeździ serwisówką wzdłuż S8 na Bemowie, więc to chyba nie kwestia formalno-mentalna dotycząca samej serwisówki. Może chodzi raczej o ul. Ruczaj i progi że tamtędy nie chcieli zrobić objazdu ?
Swoją drogą dziwię się, że ktoś pozwala na kursowanie obecnie autobusów Szeligowską. Ta jezdnia jest w kompletnej ruinie, ciasno jak cholera, w paru miejscach skosy takie że chyba tam się nie przejedzie bez wjeżdżanie na chodnik, a przecież na 743 to i przeguby jeżdżą (za to prostopadły nowy odcinek dojazdowy do szkoły - ul. Jana Heweliusza - wygląda bardzo porządnie i nawet od razu postawili wiatę przystankową - tylko co z tego, skoro problem jest z dojechaniem do tego miejsca obecnie). A jeśli budowa samej stacji Chrzanów i związany z tym bałagan na Szeligowskiej jeszcze ma potrwać, to warto by było zrobić jakąś tymczasową zawrotkę na końcu nowego odcinka Człuchowskiej i puścić 249 tamtędy.
Swoją drogą dziwię się, że ktoś pozwala na kursowanie obecnie autobusów Szeligowską. Ta jezdnia jest w kompletnej ruinie, ciasno jak cholera, w paru miejscach skosy takie że chyba tam się nie przejedzie bez wjeżdżanie na chodnik, a przecież na 743 to i przeguby jeżdżą (za to prostopadły nowy odcinek dojazdowy do szkoły - ul. Jana Heweliusza - wygląda bardzo porządnie i nawet od razu postawili wiatę przystankową - tylko co z tego, skoro problem jest z dojechaniem do tego miejsca obecnie). A jeśli budowa samej stacji Chrzanów i związany z tym bałagan na Szeligowskiej jeszcze ma potrwać, to warto by było zrobić jakąś tymczasową zawrotkę na końcu nowego odcinka Człuchowskiej i puścić 249 tamtędy.
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4469
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Szczerze mówiąc to po gorszych progach jeździłem autobusem, a jeśli nawet - rozebranie 3 progów zwalniających to są 2 dniówki dla jednej ekipy budowlańców i to takiej pięcioosobowej jezdżącej VW T4. Tylko trzeba po prostu chcieć.
A dobra, już widzę.
Na tę serwisówkę da się wjechać i zjechać tylko z jezdni wschodniej.
Autobus musiałby robić zawrotkę na jezdni za skrzyżowaniem z Pałacową. Czy ZTM pozwala na takie ryzykowne akcje?
Na tę serwisówkę da się wjechać i zjechać tylko z jezdni wschodniej.
Autobus musiałby robić zawrotkę na jezdni za skrzyżowaniem z Pałacową. Czy ZTM pozwala na takie ryzykowne akcje?
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4469
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Co jest ryzykownego w użyciu zawrotki??!!
Z całym szacunkiem, ale jest znaczna różnica w przekroju/szerokości jezdni serwisówek S8 (szerokie drogi, obsługujące całe miejscowości), a tym co jest na Wilanowie.
-
Matt Cubis
- Posty: 663
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
5,0 m + utwardzone pobocze. Na stałe bym się zastanawiał, ale na czas objazdu nie widzę problemu. Kraków po gorszych drogach jeździ.
To że w Krakowie mają w dupie to, nie oznacza że w Warszawie też muszą mieć
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27661
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na razie wygląda na to, że to właśnie w Warszawie mają w dupie pasażerów.
Oczywiście śmiesznie jest, jak te wszystkie wyrafinowane standardy (chronienia własnego tyłka) przestają obowiązywać na granicy św. m.st., w Legionowie od poniedziałku jest objazd fragmentu alei Legionów i L10 będzie popierdalać ulicą Orzechową, 5,0m bez poboczy - ale to już poza Warszawą, więc #nikogo.
Jeszcze śmieszniejsze jest zaś to, że zauważenie że na Vogla wisi wyjazd z całkiem sporego obszaru i jej zamknięcie może być delikatnie problematyczne, nie jest nadmiernie skomplikowane i gdyby wszystko w św. m. st. działało jak trzeba, to opiniując dokumentację S2 ktoś by uprzejmie poprosił Gdakę o zaprojektowanie serwisówki w standardzie dopuszczającym kursowanie zbiorkomu bez cienia wątpliwości, najlepiej z zachowaniem ciągłości po Sytą zresztą.
Oczywiście śmiesznie jest, jak te wszystkie wyrafinowane standardy (chronienia własnego tyłka) przestają obowiązywać na granicy św. m.st., w Legionowie od poniedziałku jest objazd fragmentu alei Legionów i L10 będzie popierdalać ulicą Orzechową, 5,0m bez poboczy - ale to już poza Warszawą, więc #nikogo.
Jeszcze śmieszniejsze jest zaś to, że zauważenie że na Vogla wisi wyjazd z całkiem sporego obszaru i jej zamknięcie może być delikatnie problematyczne, nie jest nadmiernie skomplikowane i gdyby wszystko w św. m. st. działało jak trzeba, to opiniując dokumentację S2 ktoś by uprzejmie poprosił Gdakę o zaprojektowanie serwisówki w standardzie dopuszczającym kursowanie zbiorkomu bez cienia wątpliwości, najlepiej z zachowaniem ciągłości po Sytą zresztą.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Od 30 lipca linia 192 zostanie skierowana na trasę zmienioną wydłużoną do nowego krańca KUJAWIAKA (lokalizacje 5ciu nowych przystanków można podejrzeć na mojej interaktywnej mapie).
-
Stary Pingwin
- Posty: 5989
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ludwinów dostaje autobus do cywilizacji. Widzisz na Kujawiaka miejsce na pętlę?
miłośnik 13N
