Raczej powinieneś napisać „głównym pretekstem”
Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
-
adamrozbicki
- Posty: 196
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
130 też nie i 519 też nie poza jednym przystankiem, mowa o częstotliwości linii w tym rejonie. 251 w dużej części jest linią miejską a nie podmiejską, 519 wyłącznie miejską.
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4469
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Umiesz w ogóle czytać ze zrozumieniem?
-
adamrozbicki
- Posty: 196
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Też serdecznie pozdrawiam
Coś możecie zdradzić z Logarytmiczną? Wydłużone dzienne 308 czy coś z Mariny? Tam marudzą, że do szkoły nic nie jedzie, więc pewnie to 136 to powinno wrócić na Racjonalizacji przynajmniej rano.
ŁK
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 11540
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Nie do końca. 228, zresztą o wycofanie jest lokalny raban, sprawdzało się na dotychczasowej trasie. Można ew. pomyśleć nad wydłużeniem do 17 Stycznia, czy w głąb południowego Służewca przez Cybernetyki.
130 świetnie odciążyłoby z kolei duet 189/401 jadąc nie na Dworzec Południowy, tylko nową trasą 228 i od Instalatorów przez Równoległą (budowaną obecnie) do WKD Raków. Pętlę mogłoby mieć na nowo w formie kryterium na Krańcowej. Zabrałoby ludzi od WKD (minus nowego 228), ominęłoby korki na ciągu Hynka i zapewniłoby alternatywę w dowozie do Mordoru.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
130 nie ma prawa pojechać dokądkolwiek przez korki na Idzikowskiego. Każda linia tam nie może pełnić innej funkcji niż socjalna kreska na mapie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Lokalny raban... właściwie o co? Przecież zawracanie na Sasanki zajmowało więcej czasu, niż by to było opłacalne na przesiadkę, a przy Leżajskiej nie ma istotnych celów podróży. Faktycznie, wysoce niezadowalającym jest fakt, że nie ma przystanku w kierunku Wierzbna ani przy Novotelu, ani przy PKP, tym bardziej, że o ile w przypadku PKP wymaga to zmian w konstrukcji wiaduktu, to dorobienie przystanku Novotel 03 powinno zająć tylko parę minut - ale poza biurowcami przy ogryzku 1 Sierpnia trudno powiedzieć, żeby ktokolwiek na tym stracił.
-
michael112
- Posty: 3143
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Niech skręca na chwilę w Żwirki w prawo, a potem zawraca tutaj. Będzie zatrzymanie przy Novotelu, będzie jednoperonowa przesiadka z/na linie ze Żwirek. Brakuje tylko przystanku przy stacji, ale jeśli taki powstanie, to można będzie uciąć tą zawrotkę. Tak, domyślam się komentarzy "to herezja, jak on może jechać naokoło i jeszcze zawracać".
Korek tam jest po południu. Rano zresztą też.michael112 pisze:Niech skręca na chwilę w Żwirki w prawo, a potem zawraca tutaj. Będzie zatrzymanie przy Novotelu, będzie jednoperonowa przesiadka z/na linie ze Żwirek. Brakuje tylko przystanku przy stacji, ale jeśli taki powstanie, to można będzie uciąć tą zawrotkę. Tak, domyślam się komentarzy "to herezja, jak on może jechać naokoło i jeszcze zawracać".
Przy trasie do Sasanki nie było też jednoperonowych przesiadek od tej strony. Nie można zrobić przystanku przed wyjazdem z 1 sierpnia?
ŁK
-
michael112
- Posty: 3143
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To żeś teraz wymyśliłmichael112 pisze: ↑08 paź 2025, 21:48Niech skręca na chwilę w Żwirki w prawo, a potem zawraca tutaj. Będzie zatrzymanie przy Novotelu, będzie jednoperonowa przesiadka z/na linie ze Żwirek. Brakuje tylko przystanku przy stacji, ale jeśli taki powstanie, to można będzie uciąć tą zawrotkę. Tak, domyślam się komentarzy "to herezja, jak on może jechać naokoło i jeszcze zawracać".
-
michael112
- Posty: 3143
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Przez chwilę wydawało się że to jest kwestia dni, tymczasem fanpage Lepszy Służewiec sugeruje, że to dopiero przyszły rok, bo potrzebują jeszcze wykonać przebudowę przejścia dla pieszych przy Cybernetyki.
Jedynym pocieszeniem jest fakt iż ma to być linia kursująca przez cały tydzień.
- Colony
- Posty: 2826
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: tam gdzie tramwaj wciąż nie może dojechać
- Kontakt:
Jeśli ma kursować cały tydzień do metra i być najprawdopodobniej przenumerowanym 308 to znaczy że trafi na Wierzbno. Faktycznie zaraz nie będzie tam zupełnie miejsca na krańcowanie trzech stałych linii, z których każda docelowo pewnie wyląduje na przegubach.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
Bez przesady miejsca jest tam dużo. Na 218 rozkładowo nie ma sytuacji że są dwa przeguby na raz. Nie wiem jak na 228, ale myślę że spokojnie jest miejsce na 3 linię