Problemy komunikacyjne Służewca

Moderator: Wiliam

Bierut
Posty: 277
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 06 paź 2025, 6:53

Solaris U10 pisze:
05 paź 2025, 21:39
Łukasz pisze:
05 paź 2025, 10:14
Oczywiście ktoś musiał zlikwidować wyjazd przez Zawrat, bo pewnie wieś w środku miasta musiała mieć spokój.
Główną przyczyną była ograniczona widoczność zza muru.
Raczej powinieneś napisać „głównym pretekstem” 😀

adamrozbicki
Posty: 196
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 06 paź 2025, 8:37

Autobus Czerwon pisze:
06 paź 2025, 4:39
adamrozbicki pisze:
05 paź 2025, 21:18

W tym rejonie to głównie są takie linie: 251, 519...
251 nie jeździ Sikorskiego
130 też nie i 519 też nie poza jednym przystankiem, mowa o częstotliwości linii w tym rejonie. 251 w dużej części jest linią miejską a nie podmiejską, 519 wyłącznie miejską.

Autobus Czerwon
Posty: 4469
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 paź 2025, 9:20

Umiesz w ogóle czytać ze zrozumieniem?

adamrozbicki
Posty: 196
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 06 paź 2025, 14:49

Autobus Czerwon pisze:
06 paź 2025, 9:20
Umiesz w ogóle czytać ze zrozumieniem?
Też serdecznie pozdrawiam

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 paź 2025, 12:06

Coś możecie zdradzić z Logarytmiczną? Wydłużone dzienne 308 czy coś z Mariny? Tam marudzą, że do szkoły nic nie jedzie, więc pewnie to 136 to powinno wrócić na Racjonalizacji przynajmniej rano.
ŁK

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 11540
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 08 paź 2025, 15:17

TGM pisze:
04 paź 2025, 9:04
Czyli gdyby nie korki to 228 powinno być połączone ze 130.
Nie do końca. 228, zresztą o wycofanie jest lokalny raban, sprawdzało się na dotychczasowej trasie. Można ew. pomyśleć nad wydłużeniem do 17 Stycznia, czy w głąb południowego Służewca przez Cybernetyki.

130 świetnie odciążyłoby z kolei duet 189/401 jadąc nie na Dworzec Południowy, tylko nową trasą 228 i od Instalatorów przez Równoległą (budowaną obecnie) do WKD Raków. Pętlę mogłoby mieć na nowo w formie kryterium na Krańcowej. Zabrałoby ludzi od WKD (minus nowego 228), ominęłoby korki na ciągu Hynka i zapewniłoby alternatywę w dowozie do Mordoru.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 paź 2025, 16:37

130 nie ma prawa pojechać dokądkolwiek przez korki na Idzikowskiego. Każda linia tam nie może pełnić innej funkcji niż socjalna kreska na mapie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Yelonker
Posty: 841
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 08 paź 2025, 17:27

Kleszczu pisze:
08 paź 2025, 15:17
TGM pisze:
04 paź 2025, 9:04
Czyli gdyby nie korki to 228 powinno być połączone ze 130.
Nie do końca. 228, zresztą o wycofanie jest lokalny raban, sprawdzało się na dotychczasowej trasie. Można ew. pomyśleć nad wydłużeniem do 17 Stycznia, czy w głąb południowego Służewca przez Cybernetyki.
Lokalny raban... właściwie o co? Przecież zawracanie na Sasanki zajmowało więcej czasu, niż by to było opłacalne na przesiadkę, a przy Leżajskiej nie ma istotnych celów podróży. Faktycznie, wysoce niezadowalającym jest fakt, że nie ma przystanku w kierunku Wierzbna ani przy Novotelu, ani przy PKP, tym bardziej, że o ile w przypadku PKP wymaga to zmian w konstrukcji wiaduktu, to dorobienie przystanku Novotel 03 powinno zająć tylko parę minut - ale poza biurowcami przy ogryzku 1 Sierpnia trudno powiedzieć, żeby ktokolwiek na tym stracił.

michael112
Posty: 3143
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 08 paź 2025, 21:48

Niech skręca na chwilę w Żwirki w prawo, a potem zawraca tutaj. Będzie zatrzymanie przy Novotelu, będzie jednoperonowa przesiadka z/na linie ze Żwirek. Brakuje tylko przystanku przy stacji, ale jeśli taki powstanie, to można będzie uciąć tą zawrotkę. Tak, domyślam się komentarzy "to herezja, jak on może jechać naokoło i jeszcze zawracać".

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 paź 2025, 21:56

michael112 pisze:Niech skręca na chwilę w Żwirki w prawo, a potem zawraca tutaj. Będzie zatrzymanie przy Novotelu, będzie jednoperonowa przesiadka z/na linie ze Żwirek. Brakuje tylko przystanku przy stacji, ale jeśli taki powstanie, to można będzie uciąć tą zawrotkę. Tak, domyślam się komentarzy "to herezja, jak on może jechać naokoło i jeszcze zawracać".
Korek tam jest po południu. Rano zresztą też.

Przy trasie do Sasanki nie było też jednoperonowych przesiadek od tej strony. Nie można zrobić przystanku przed wyjazdem z 1 sierpnia?
ŁK

michael112
Posty: 3143
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 08 paź 2025, 22:21

Łukasz pisze:
08 paź 2025, 21:56
Przy trasie do Sasanki nie było też jednoperonowych przesiadek od tej strony.
Były. Z uwzględnieniem zawrotki na Sasanki, bo przecież tam nie było postoju. :wink: Ale mi chodzi raczej o relację z Okęcia (jednego i drugiego) do Wierzbna.

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 09 paź 2025, 9:44

michael112 pisze:
08 paź 2025, 21:48
Niech skręca na chwilę w Żwirki w prawo, a potem zawraca tutaj. Będzie zatrzymanie przy Novotelu, będzie jednoperonowa przesiadka z/na linie ze Żwirek. Brakuje tylko przystanku przy stacji, ale jeśli taki powstanie, to można będzie uciąć tą zawrotkę. Tak, domyślam się komentarzy "to herezja, jak on może jechać naokoło i jeszcze zawracać".
To żeś teraz wymyślił :lol:

michael112
Posty: 3143
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 paź 2025, 11:50

Łukasz pisze:
08 paź 2025, 12:06
Coś możecie zdradzić z Logarytmiczną?
Przez chwilę wydawało się że to jest kwestia dni, tymczasem fanpage Lepszy Służewiec sugeruje, że to dopiero przyszły rok, bo potrzebują jeszcze wykonać przebudowę przejścia dla pieszych przy Cybernetyki.
Jedynym pocieszeniem jest fakt iż ma to być linia kursująca przez cały tydzień.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2826
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: tam gdzie tramwaj wciąż nie może dojechać
Kontakt:

Post autor: Colony » 10 paź 2025, 12:47

Jeśli ma kursować cały tydzień do metra i być najprawdopodobniej przenumerowanym 308 to znaczy że trafi na Wierzbno. Faktycznie zaraz nie będzie tam zupełnie miejsca na krańcowanie trzech stałych linii, z których każda docelowo pewnie wyląduje na przegubach.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Molo
Posty: 425
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 10 paź 2025, 12:52

Bez przesady miejsca jest tam dużo. Na 218 rozkładowo nie ma sytuacji że są dwa przeguby na raz. Nie wiem jak na 228, ale myślę że spokojnie jest miejsce na 3 linię

ODPOWIEDZ