Ja jestem zdania że po otwarciu ostatniego odcinka M2 trasa Karolin-Wierzbno przez Posag 7 Panien mogłaby zrobić z tego bardzo sensowną poprzeczną linię i przynajmniej częściowo rozwiązać przy okazji problem dysproporcji popytu między odcinkiem z Mokotowa do Instalatorów a dalszą trasą na Ursus.Placuszek44 pisze: ↑06 paź 2025, 16:57Te podjazdy 228 pod Wagonownię to tragedia, nie dość, że strata czasu, to jeszcze można się wytrząść za wszystkie czasy. No i na pewno by pomogło wydłużenie w głąb Szamot.
Komunikacja miejska we Włochach
Moderator: Wiliam
Kilka osób (głośnych lokalnie) sugeruje, że tracone jest kluczowe połączenie przychodni/szkół/osiedla na Astronautów ze Starymi Włochami. Czyli coś co uszczypliwi nazywali połączeniem między przychodniami.Yelonker pisze: ↑08 paź 2025, 17:27Lokalny raban... właściwie o co? Przecież zawracanie na Sasanki zajmowało więcej czasu, niż by to było opłacalne na przesiadkę, a przy Leżajskiej nie ma istotnych celów podróży. Faktycznie, wysoce niezadowalającym jest fakt, że nie ma przystanku w kierunku Wierzbna ani przy Novotelu, ani przy PKP, tym bardziej, że o ile w przypadku PKP wymaga to zmian w konstrukcji wiaduktu, to dorobienie przystanku Novotel 03 powinno zająć tylko parę minut - ale poza biurowcami przy ogryzku 1 Sierpnia trudno powiedzieć, żeby ktokolwiek na tym stracił.
Natomiast realna frekwencja tej potrzeby nie pokazywała
No tak, zamiast tworzyć linię, która ma szansę być międzydzielnicową alternatywą w połączeniu Włochy-Mordor dla totalnie przeciążonego 189, odciążajmy 189 z relacji socjalnej dla jakichś 10 osób tygodniowo.
Mogą się przesiąść jednoperonowo do 154. Następny proszę.Gdynianin pisze:Kilka osób (głośnych lokalnie) sugeruje, że tracone jest kluczowe połączenie przychodni/szkół/osiedla na Astronautów ze Starymi Włochami. Czyli coś co uszczypliwi nazywali połączeniem między przychodniami.Yelonker pisze: ↑08 paź 2025, 17:27Lokalny raban... właściwie o co? Przecież zawracanie na Sasanki zajmowało więcej czasu, niż by to było opłacalne na przesiadkę, a przy Leżajskiej nie ma istotnych celów podróży. Faktycznie, wysoce niezadowalającym jest fakt, że nie ma przystanku w kierunku Wierzbna ani przy Novotelu, ani przy PKP, tym bardziej, że o ile w przypadku PKP wymaga to zmian w konstrukcji wiaduktu, to dorobienie przystanku Novotel 03 powinno zająć tylko parę minut - ale poza biurowcami przy ogryzku 1 Sierpnia trudno powiedzieć, żeby ktokolwiek na tym stracił.
Natomiast realna frekwencja tej potrzeby nie pokazywała
ŁK
No przecież z Astronautów (Sasanki) na Stare Włochy to jest 189 właśnie. A konkretnie z przystanku Astronautów to i tak da się pojechać tylko w stronę Mokotowa. A jak chodzi o jakąś relacje typu np. 17 Stycznia (KOR) - Płużańska to przecież 154+228 jak najbardziej.
My to wiemy. Na szczęście wiele osób prosiło o połączenie ze Służewcem więc głosy krytyki są przeciwważone.
Akurat krytykom chodzi raczej o połączenie ulic typu wschodnia Popularna, Techników i okolice. Tam jednak 189 się nie pojawia
W takim mieście praktycznie z każdego miejsca w każde znajdzie się ktoś, kto jeździ. Mimo, że przez jakiś czas ZTM był nastawiony na pojedynczych krzykaczy, to jednak ostatnio im lepiej idzie zarządzanie całym przepływem. Najgorsze były czasy bemowskie, zwłaszcza 112, 190 i 171. Ciekawe, czy metro na Karolin ubije chociaż 112.
ŁK
Na szczęście przy ostatnich zmianach po tramwaju do Wilanowa jednak zdecydowaną większość sensownych zmian udało się wprowadzić (może poza pozostawieniem karykaturalnego 519), więc mam nadzieję, że już będzie mniej zwracania uwagi na pojedynczych krzykaczy i po otwarciu M2 na Karolin będą sensowne zmiany. Konkretnie 112 to trzeba było podzielić, północny odcinek zrobiono sensownie, ale już 171 w wersji Metro Słodowiec - Os. Górczewska nie było chyba optymalne, chociaż lepsze niż późniejsze wydłużanie 122.
Jeszcze za czasów 306 zaznaczano ważność bezpośredniego połączenia przychodni SZPZLO Włochy przy ul. Szybowcowej (ZP Komitetu Obrony Robotników) z filią przy ul. 1 Sierpnia, a także z filią przy ul. Cegielnianej. I pewnie o to chodzi.
MZA R-4 "STALOWA"
#8505
#8505
No przecież ludzie raczej chodzą do jednej z tych przychodni, a nie jeżdżą pomiędzy nimi. I zwykle w poczekalni dłużej się czeka niż na przesiadkę między 154 a 228. Przez takie upieranie się przy jakiś wyimaginowanych niezbędnych relacjach powstają właśnie dziwne linie, jeszcze ktoś sobie wymyśli, że np. pomiędzy urzędami dzielnic powinny być bezpośrednie linie (na szczęście w wielu przypadkach już są)...
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Burmistrzowie bywają przerzucani między dzielnicami
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow