Zmiany od października 2025 r.

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 10 paź 2025, 14:11

Zwykle do tej pory było tak, że przejmując brygadę po ajentach były lepsze przerwy
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

bartoni722
Posty: 6216
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 10 paź 2025, 14:32

Gdybym był złośliwy to bym zapytał czy Arriva miałaby kim obsłużyć wozy zapewniające te przerwy. Ale że nie jestem to tylko powiem, że Arriva ma sensowne przerwy na 112 i 210, MZA miało 114 wcześniej a teraz po prostu zmieniły się na niej czasy przejazdu - ot i prawdopodobna przyczyna całego "spisku" ;)
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ashir
Posty: 19621
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 paź 2025, 15:25

bartoni722 pisze:
10 paź 2025, 14:32
Gdybym był złośliwy to bym zapytał czy Arriva miałaby kim obsłużyć wozy zapewniające te przerwy. Ale że nie jestem to tylko powiem, że Arriva ma sensowne przerwy na 112 i 210, MZA miało 114 wcześniej a teraz po prostu zmieniły się na niej czasy przejazdu - ot i prawdopodobna przyczyna całego "spisku" ;)
Nie zgodzę się z Tobą, Arriva/ReloBus jest zakontraktowany na 50 brygad. Jak gdzieś się przyoszczędzi brygadę to można ją dać na innej linii i plan (przynajmniej w teorii) trzeba wykonać, a jak nie to kary. Przy czym z punktu widzenia firmy (ale nie kierowcy!) im mniej przerw tym lepiej, bo jak autobus stoi to (w większości przypadków) nie zarabia. W przypadku MZA to już takiego nie ma znaczenia, raz że zdecydowanie większa skala przewozów, a dwa to i tak spółka miejska.

bartoni722
Posty: 6216
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 10 paź 2025, 15:46

Przy takiej dynamice zmian planu, zetek, przerzutów, sytuacji kadrowej doszukiwanie się kryterium "słabe przerwy dla ajenta, dobre dla MZA" uważam za dość naciągane ;)
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 1451
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 10 paź 2025, 19:31

ashir pisze:
10 paź 2025, 15:25
Nie zgodzę się z Tobą, Arriva/ReloBus jest zakontraktowany na 50 brygad. Jak gdzieś się przyoszczędzi brygadę to można ją dać na innej linii i plan (przynajmniej w teorii) trzeba wykonać, a jak nie to kary.
Podejście logiczne, ale nie uważam, by z perspektywy pasażera było słuszne. Koniec końców to organizator zostanie z większą liczbą dziur, a pasażerowie zostaną bez autobusu
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36105
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 paź 2025, 21:24

person pisze:
10 paź 2025, 10:21
Paweł D. pisze:
10 paź 2025, 7:55
Dokładnie. I było pełne. Panta rhei. Nie ma co żyć wspomnieniami.
To było przed Mostem Północnym.
Kiedyś to w ogóle 181 wiozło do metra, teraz do metra wiezie 114. Raczej bym widział w roli gamechangera oddanie metra na Młociny, niż Mostu Północnego (co on ma do 181?).
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Kron38
Posty: 58
Rejestracja: 10 wrz 2024, 8:54

Post autor: Kron38 » 11 paź 2025, 10:50

Jurand pisze:
10 paź 2025, 13:38
Grzesio tak dalej kombinuje ?
A co w DS większe kary za niezrealizowane kursy niż w DP?
Oczywiście, Grzegorz dwoi się i troi, żeby minimalizować kary od ZTMu za niewyjechane brygady.
Aż tak wysoko nie sięgam, czy kary w DS są wyższe niż w tygodniu. Faktem jest to, że dodatki są pozawieszane dla zwykłych etatowców. Dodatki jeżdżą instruktorzy, ludzie z niepełnym etatem czy kierowcy, którzy mają w grafikach służbę łączoną.
bartoni722 pisze:
10 paź 2025, 14:32
Gdybym był złośliwy to bym zapytał czy Arriva miałaby kim obsłużyć wozy zapewniające te przerwy. Ale że nie jestem to tylko powiem, że Arriva ma sensowne przerwy na 112 i 210, MZA miało 114 wcześniej a teraz po prostu zmieniły się na niej czasy przejazdu - ot i prawdopodobna przyczyna całego "spisku" ;)
Na 186 też są nienajgorsze te przerwy, jeżeli nie ma poważnych zatorów na Ochocie, S8 czy Modlinskiej. Natomiast odnośnie 114, jak rozmawiamy z instruktorami to ZTM był wielokrotnie informowany o nierealnym rozkładzie na tej linii. 8 minut to lekką ręką się traciło na Pułkowej, nie mówiąc już o S8 czy Sokratesa. Musiał stać się istny cud na mieście, kiedy nie wprowadzano sterowania z UKSW. Natomiast u prywaciarza wiadomo, że jak autobus stoi na krańcu to na siebie nie zarabia. Więc kiedy przejęły to MZKi to nagle dodatkowy autobus się znalazł.

Georg
Posty: 6201
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 11 paź 2025, 17:26

Od października zmienił się rozkład 122. Nie widzę żadnych zmian. Chodzi o zmianę w łączeniach na Górczewskiej?

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 73
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Post autor: fafik » 11 paź 2025, 17:49

Od kiedy w weekend mamy maraton M6 na 156? To chyba nowość z początku października?

Awatar użytkownika
kmwaw
Posty: 116
Rejestracja: 07 wrz 2022, 16:38
Kontakt:

Post autor: kmwaw » 11 paź 2025, 23:28

fafik pisze:
11 paź 2025, 17:49
Od kiedy w weekend mamy maraton M6 na 156? To chyba nowość z początku października?
od tego weekendu mamy
https://kmwawa.github.io/kmwaw/
najświeższe zmiany obsługowe, hasło do zapowiedzi gps znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 12 paź 2025, 22:02

Z jakiej okazji zmiana rozkładu jazdy na N01 aż o 10min?
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

bartoni722
Posty: 6216
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 12 paź 2025, 22:12

Objazd południowej jezdni Połczyńskiej.




I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9331
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 13 paź 2025, 15:18

Bastian pisze:
10 paź 2025, 21:24
person pisze:
10 paź 2025, 10:21

To było przed Mostem Północnym.
Kiedyś to w ogóle 181 wiozło do metra, teraz do metra wiezie 114. Raczej bym widział w roli gamechangera oddanie metra na Młociny, niż Mostu Północnego (co on ma do 181?).
To 181 nie było kiedyś najlepszym sposobem dojazdu z Białołęki/Legionowa do UKSWordu i do liceów w rejonie Marymonckiej?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36105
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 paź 2025, 0:54

A czy to się jakkolwiek wyklucza? Pełniło obydwie te role, obydwie straciło.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 paź 2025, 7:13

Jeśli mowa o przesiadce na wiadukcie Mickiewicza, to jednak wybrałbym dojazd do Młocin i częste 114.

ODPOWIEDZ