Zmiany od października 2025 r.
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Zwykle do tej pory było tak, że przejmując brygadę po ajentach były lepsze przerwy
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
-
bartoni722
- Posty: 6216
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Gdybym był złośliwy to bym zapytał czy Arriva miałaby kim obsłużyć wozy zapewniające te przerwy. Ale że nie jestem to tylko powiem, że Arriva ma sensowne przerwy na 112 i 210, MZA miało 114 wcześniej a teraz po prostu zmieniły się na niej czasy przejazdu - ot i prawdopodobna przyczyna całego "spisku" 
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. 
Nie zgodzę się z Tobą, Arriva/ReloBus jest zakontraktowany na 50 brygad. Jak gdzieś się przyoszczędzi brygadę to można ją dać na innej linii i plan (przynajmniej w teorii) trzeba wykonać, a jak nie to kary. Przy czym z punktu widzenia firmy (ale nie kierowcy!) im mniej przerw tym lepiej, bo jak autobus stoi to (w większości przypadków) nie zarabia. W przypadku MZA to już takiego nie ma znaczenia, raz że zdecydowanie większa skala przewozów, a dwa to i tak spółka miejska.bartoni722 pisze: ↑10 paź 2025, 14:32Gdybym był złośliwy to bym zapytał czy Arriva miałaby kim obsłużyć wozy zapewniające te przerwy. Ale że nie jestem to tylko powiem, że Arriva ma sensowne przerwy na 112 i 210, MZA miało 114 wcześniej a teraz po prostu zmieniły się na niej czasy przejazdu - ot i prawdopodobna przyczyna całego "spisku"![]()
-
bartoni722
- Posty: 6216
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Przy takiej dynamice zmian planu, zetek, przerzutów, sytuacji kadrowej doszukiwanie się kryterium "słabe przerwy dla ajenta, dobre dla MZA" uważam za dość naciągane 
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. 
Podejście logiczne, ale nie uważam, by z perspektywy pasażera było słuszne. Koniec końców to organizator zostanie z większą liczbą dziur, a pasażerowie zostaną bez autobusu
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Kiedyś to w ogóle 181 wiozło do metra, teraz do metra wiezie 114. Raczej bym widział w roli gamechangera oddanie metra na Młociny, niż Mostu Północnego (co on ma do 181?).
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Oczywiście, Grzegorz dwoi się i troi, żeby minimalizować kary od ZTMu za niewyjechane brygady.
Aż tak wysoko nie sięgam, czy kary w DS są wyższe niż w tygodniu. Faktem jest to, że dodatki są pozawieszane dla zwykłych etatowców. Dodatki jeżdżą instruktorzy, ludzie z niepełnym etatem czy kierowcy, którzy mają w grafikach służbę łączoną.
Na 186 też są nienajgorsze te przerwy, jeżeli nie ma poważnych zatorów na Ochocie, S8 czy Modlinskiej. Natomiast odnośnie 114, jak rozmawiamy z instruktorami to ZTM był wielokrotnie informowany o nierealnym rozkładzie na tej linii. 8 minut to lekką ręką się traciło na Pułkowej, nie mówiąc już o S8 czy Sokratesa. Musiał stać się istny cud na mieście, kiedy nie wprowadzano sterowania z UKSW. Natomiast u prywaciarza wiadomo, że jak autobus stoi na krańcu to na siebie nie zarabia. Więc kiedy przejęły to MZKi to nagle dodatkowy autobus się znalazł.bartoni722 pisze: ↑10 paź 2025, 14:32Gdybym był złośliwy to bym zapytał czy Arriva miałaby kim obsłużyć wozy zapewniające te przerwy. Ale że nie jestem to tylko powiem, że Arriva ma sensowne przerwy na 112 i 210, MZA miało 114 wcześniej a teraz po prostu zmieniły się na niej czasy przejazdu - ot i prawdopodobna przyczyna całego "spisku"![]()
Od października zmienił się rozkład 122. Nie widzę żadnych zmian. Chodzi o zmianę w łączeniach na Górczewskiej?
Od kiedy w weekend mamy maraton M6 na 156? To chyba nowość z początku października?
www.km-lublin.strefa.pl - Zapraszam!
od tego weekendu mamy
https://kmwawa.github.io/kmwaw/
najświeższe zmiany obsługowe, hasło do zapowiedzi gps znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
najświeższe zmiany obsługowe, hasło do zapowiedzi gps znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Z jakiej okazji zmiana rozkładu jazdy na N01 aż o 10min?
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
-
bartoni722
- Posty: 6216
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Objazd południowej jezdni Połczyńskiej.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. 
To 181 nie było kiedyś najlepszym sposobem dojazdu z Białołęki/Legionowa do UKSWordu i do liceów w rejonie Marymonckiej?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A czy to się jakkolwiek wyklucza? Pełniło obydwie te role, obydwie straciło.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Jeśli mowa o przesiadce na wiadukcie Mickiewicza, to jednak wybrałbym dojazd do Młocin i częste 114.