Bo pierwszego dnia puszczono celowo wyłącznie tramwaje niskopodłogowe na nowej linii tramwajowej.fraktal pisze:A skąd dziś tyle niskaczy na jedenastce? Z rozkładu wynika, że miało być mniej.
KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich
Moderator: Wiliam
To tak na zachętę. Bo na budowanej przez 20 lat trasie będą kursować tylko najstarsze tramwaje z wyjątkiem jednej niskiej brygady.ashir pisze:Bo pierwszego dnia puszczono celowo wyłącznie tramwaje niskopodłogowe na nowej linii tramwajowej.fraktal pisze:A skąd dziś tyle niskaczy na jedenastce? Z rozkładu wynika, że miało być mniej.
Ile lat budowy, taka częstotliwość: po minucie na każdy rok. Plus minutka gratis od ZTM-u
Jest już aż tak źle?fik pisze:Osobiście podejrzewam, że jedyną premią była "możliwość" siedzenia po godzinach.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
W ZTM-ie, zwłaszcza w pionie przewozów chyba nigdy pod tym względem nie było dobrze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
http://www.ztm.waw.pl/mapa/mapa_4.htm
Mapa nie nadążyła za tą wiekopomną zmianą. Bo 20 lat to za mało na przygotowanie....
Mapa nie nadążyła za tą wiekopomną zmianą. Bo 20 lat to za mało na przygotowanie....
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
No normalnie. U mnie cały czas przerywana linia z info o budowie...
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Dzięki. Szkoda, że zmiany na stronie ZTM wymagają manualnego odświeżenia, a nie zachodzą samoistnie po kliknięciu w link.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Zmiany nie zachodzą w Twojej przeglądarce, względnie na proxy. Ustawianie limitu wygaśnięcia na obrazek tez jest bez sensu.
Mozna by pokombinować z dynamicznym adresem, ale komu sie to chce - jak to pewnie jeszcze jest robione jakimś automatem.
Mozna by pokombinować z dynamicznym adresem, ale komu sie to chce - jak to pewnie jeszcze jest robione jakimś automatem.
ŁK
@Łukasz
Jestem tłumaczem z wykształcenia, dlatego...poproszę o przetłumaczenie z polskiego na nasze... Bo nie zrozumiałem ani słowa.

Jestem tłumaczem z wykształcenia, dlatego...poproszę o przetłumaczenie z polskiego na nasze... Bo nie zrozumiałem ani słowa.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
To znaczy, że u innych się normalnie sama mapa odświeża. 
To znaczy, że problem leży po twojej stronie. Przeglądarki, celem przyspieszenia wczytywania strony, trzymają część treści (np. obrazki) u ciebie na dysku (lokalnie).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Dziękuję.
EO(off-)T.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Po kilku dniach obserwacji widzę, że 11 całkiem dobrze sobie radzi. Popyt na nią głównie jest na odcinku Metro Młociny - Ciepłownia Wola oraz Rondo ONZ - Metro Marymont. Na nowym odcinku bardzo ładnie się zapełnia (pewnie przez korki w jakich stoją autobusy). Z pewnością po uruchomieniu M2C również i na odcinku Ciepłownia Wola - Rondo Daszyńskiego lepiej będzie sobie radzić.

Na środkowym odcinku lada moment przejmie pasażerów po 8.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!