Tak. Duużotompop2 pisze:wie ktoś ile brygad będzie na C80 i na C90
Wszystkich Świętych 2013
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- METALL2357
- (METALL22)
- Posty: 237
- Rejestracja: 29 sty 2008, 22:22
- Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
- Kontakt:
2357 Ty sztruclu, czemuż mnie tak szybko opuścił ?!
http://www.youtube.com/user/METALLpl22?feature=mhsn
"Co to za ptak, co śpiewa tak
Bilety do kontroooooliii...
To kanar jest, jebał go pies,
Nikt się go tu nie booooiii...."
http://www.youtube.com/user/METALLpl22?feature=mhsn
"Co to za ptak, co śpiewa tak
Bilety do kontroooooliii...
To kanar jest, jebał go pies,
Nikt się go tu nie booooiii...."
Dobrze, że w tym roku nie będzie gniotów. Neoplany całkiem przyjemne są. U15 także.dzidek pisze: Aha i wracając do C76 bo zapomniałem dodać oprócz błędu z obsługą jest też błąd z pojemnością wozów bo mają jeździć deskorolki
Kierowcy powinni być przeszkoleni w obsłudze opcji "Programowanie LD1" w sterownikach firmy R&G.fraktal pisze:Dobrze, że w tym roku nie będzie gniotów. Neoplany całkiem przyjemne są. U15 także.dzidek pisze: Aha i wracając do C76 bo zapomniałem dodać oprócz błędu z obsługą jest też błąd z pojemnością wozów bo mają jeździć deskorolkiCiekawe jak będzie z informacją pasażerską - czy będzie choć kierunek na wyświetlaczach, czy na przykład samo "76".
Możliwe, że cały czas Mobilis to będzie miał, bo są niby 3 wolne Alpino.ashir pisze:Ktoś przejmie M4 i M5/177, bo te brygady będą normalnie jeździły - co można sprawdzić w rozkładach?
Na C80 będzie w piątek 10 brygad i po 8 w sobotę i niedzielę, a na C90 będzie 19 brygad w piątek i po 12 w sobotę i niedzielę.tompop2 pisze:wie ktoś ile brygad będzie na C80 i na C90
Zabawne.METALL2357 pisze:Tak. Duużo
Dla niektórych już ciężkie jest w ogóle wpisanie linii w sterownik, a Ty chcesz wymagać jeszcze wpisywania własnych napisów? Od tego jest Nadzór Ruchu.MJ pisze:Kierowcy powinni być przeszkoleni w obsłudze opcji "Programowanie LD1" w sterownikach firmy R&G.
Ale nawet NR nie przyjeżdża aby wpisać, jeśli nie ma pliku. Jeśli chodzi o NR ZTM to on woli napisać skargę na źle ustawione wyświetlacze zamiast wpisywać.Domas pisze:Dla niektórych już ciężkie jest w ogóle wpisanie linii w sterownik, a Ty chcesz wymagać jeszcze wpisywania własnych napisów? Od tego jest Nadzór Ruchu.MJ pisze:Kierowcy powinni być przeszkoleni w obsłudze opcji "Programowanie LD1" w sterownikach firmy R&G.
Mowa oczywiście o Nadzorze MZA, nie ZTM-u.MJ pisze:Ale nawet NR nie przyjeżdża aby wpisać, jeśli nie ma pliku. Jeśli chodzi o NR ZTM to on woli napisać skargę na źle ustawione wyświetlacze zamiast wpisywać.
15 brygad z R-3, 7 z R-4.ashir pisze:A ktoś wie ile brygad wystawi jutro Stalowa na C70, a ile Ostrobramska?
To ja może jeszcze napiszę co ciekawego poza liniami cmentarnym nas czeka jutro:
- Na 111 dalej pozostają solówki z R-5;
- Wszystkie Mobilisowe brygady na 105 będą zdegradowane do obsługi starą dwunastką;
- "Stalowe" brygady na 112 będą obsługiwane solówkami;
- ITS na 114 wyśle same solówki, Mobilis również wyśle mniejszy tabor - Urbino 12 ze starszego kontraktu;
- Na 116 "Redutowa" wyśle mieszankę - na swoje brygady wystawi autobusy przegubowe, ale na te przejęte z ITS-u nadal wyśle solówki;
- Brygad z "Woronicza" na 136 będą na solówkę, zaś z "Kleszczowej" już na deskorolki;
- 138 będzie obsłużone w pełni taborem 12-metrowym - zarówna z R-1 jak i z R-3;
- Na 159 dalej będzie można spotkać wysokopodłogowego Jelcza na brygadach 6 i 7/159;
- Nowe SU12 zamiast SU18 z Mobilisu na 162;
- 3 brygady linii 171 z "Redutowej" będą obsługiwane solówkami;
- 185 z Mobilisu będzie na starsze dwunastki;
- Na 188 Mobilis zamiast przegubowców wystawi nowsze solówki;
- Na 518 ITS wyśle same solówki;
- 1/708 z R-5 będzie na solówkę;
- Do Leszna na 719 dojadą dwie stare solówki z Mobilisu;
Chyba żartujesz, wracałem jakiś czas temu 162 z Siekierek to przez całą drogę nie było takiego monentu, żeby w solówce nie było wolnych miejsc siedzących. Wozy, które mijałem w drugą stronę równieź były umiarkowanie zapełnione.ARTUR P pisze:1 listopada, przeguby na 512, 518 i 527, to "żart" patrząc na solówki na 162 do których nie wszyscy mogli wsiąść.
- R-9 Chełmska
- Posty: 6064
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
I na C13 - była przerwa ok.20 minut.alojz pisze:Na Północnym zabrakło wozów na C09, C14, C70.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Pewnie wszystko stalo w korku. Nie wiem co robił nadzór ale sterowanie ruchem na skrzyżowaniu Arkuszowej z Nocznickiego im zupelnie nie wychodziło. Przejazd z Wólki do tego skrzyżowania zajął mi dzisiaj 28 minut a cały przejazd z cm. Północnego na Powązki Wojskowe 55 minut.
Na C14 sytuiacja poprawiła się po południu, jak ściągnięto dodatkowe wozy. Wcześniej C14 jeździło nawet co 15-20 minut, a nie co 5 minut. Powód? Korek między Cm. Północnym, a Cm. Wawrzyszewskim oraz na parking na Elbląskiej i nieumiejętne gospodarowanie brygadami. Rozumiem kierować na przerwę brygadę po paru godzinach pracy, ale prosto z zajezdni, kiedy wozów na linii brakuje (a wcześniej jeszcze wóz jakąś dziwną rundkę robi jako PT po Żoliborzu - w dodatku 2 razy stał w tym samym korku na Elbląskiej)?alojz pisze:Na Północnym zabrakło wozów na C09, C14, C70.