: 05 mar 2011, 20:59
[quote="geograf_OSU"][/quote]Odreagowałeś swoje negatywne emocje?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://www.wawkom.waw.pl/
Jakim prawem twierdzisz, że to jednostkowe obserwacje? Codziennie jeżdżę metrem do pracy.geograf_OSU pisze: A myslalem ze po jednostkowych obserwacjach wnioskow sie nie wyciaga. Ale co ja wiem.
Nikt nie twierdzi, że jest luźno, ani że nie ma tłoku. Jest jednak zdecydowanie lepiej niż na wcześniejszym odcinku.geograf_OSU pisze:Wszedzie na swiecie najwieksze napelnienie jest do Centrum a szczegolnie przed glowna stacja, a tu patrzcie u nas inaczej. Co rozumiesz przez "przyzwoite warunki"? Pewnie tak pusto ze sa wolne siedzace.
Tak, tam korek do lewoskrętu jest tragiczny, na minimum 3 cykle. Raz wsiadłem w 167 na dole na zasadzie "że się przesiądę do tramwaju" i nigdy więcej tego błędu nie popełnię, wolę poczekać na 131.MichalJ pisze:W ogóle dopiero teraz zdałem sobie sprawę, ile się traci na skręcie z Goworka do Rakowieckiej... Normalnie jeżdżę w prawo, a potestowałem trochę linie skręcające w lewo i rekord to było czwarte zielone dopiero...
Dowodzi to tezy, że jednak mogą być sensowne zmiany i na lepsze. Wzmocnienie 172 na długim odcinku bardzo się przydało, 301 było co by nie mówić linią efemerydalną i wybitnie źle pracującą po zjechaniu Goworka w dół.man1956 pisze:Obecna zamiana w 141 jest, mimo moich poczatkowych zastrzeżeń, jednym z najlepszych pomysłów ZTM-u jeśli idzie o porządki na południu.
...
Temu, kto w ZTM wymyślił i przeforsował pomysł z nowym wcieleniem 141 przekazuję słowa uznania.
Czyli gdyby zamiast syna podstawiła jakąś wyimaginowaną panią Zofię, to nie byłoby błędu? Czy tez gromy rzucać rzuciliby się na p. Zofię i wyszłoby na jedno? Bo ogólnie wydaje mi się, że pani akurat zastosowała dosyć powszechny chwyt publicystyczny - czyli sprowadzenie abstrakcyjnego problemu (trasa, brygady, podaż, zapełnienie, średni czas oczekiwnia) do wymiaru historii osobistej (syn, dojazd do szkoły, przebieganie przez jezdnię). I w tym nie ma nic zdrożnego.osa pisze:Drugi - i to jest chyba nawet ważniejsze - że o problemach swojego syna w ogóle napisała. Wygląda to na załatwianie prywatnych spraw na łamach, co od razu wychwyciła część internautów i zaczął się cały jazgot.
Na Torwar!TGM pisze:Weekendowe 107: puste nie jeździ, od jednego do trzech pasażerów na Sobieskiego
A nie można tam przejechać przez Pl. Unii i BoyaPiottr pisze:Tak, tam korek do prawoskrętu jest tragiczny, na minimum 3 cykle. Raz wsiadłem w 167 na dole na zasadzie "że się przesiądę do tramwaju" i nigdy więcej tego błędu nie popełnię, wolę poczekać na 131.MichalJ pisze:W ogóle dopiero teraz zdałem sobie sprawę, ile się traci na skręcie z Goworka do Rakowieckiej... Normalnie jeżdżę w prawo, a potestowałem trochę linie skręcające w lewo i rekord to było czwarte zielone dopiero...
Za to 107 na Sobieskiego pracuje wybitnie dobrzeDowodzi to tezy, że jednak mogą być sensowne zmiany i na lepsze. Wzmocnienie 172 na długim odcinku bardzo się przydało, 301 było co by nie mówić linią efemerydalną i wybitnie źle pracującą po zjechaniu Goworka w dół.man1956 pisze:Obecna zamiana w 141 jest, mimo moich poczatkowych zastrzeżeń, jednym z najlepszych pomysłów ZTM-u jeśli idzie o porządki na południu.
...
Temu, kto w ZTM wymyślił i przeforsował pomysł z nowym wcieleniem 141 przekazuję słowa uznania.
Ciekawy pomysł, jako wariant trasy - od razu prosto Klonową... Tylko że na pl. Unii też trochę się stoi na światłach...TGM pisze:A nie można tam przejechać przez Pl. Unii i Boya?
Lewo, nie prawo. W prawo to 131 jedzie.Piottr pisze:Tak, tam korek do prawoskrętu jest tragiczny, na minimum 3 cykle. Raz wsiadłem w 167 na dole na zasadzie "że się przesiądę do tramwaju" i nigdy więcej tego błędu nie popełnię, wolę poczekać na 131.MichalJ pisze:W ogóle dopiero teraz zdałem sobie sprawę, ile się traci na skręcie z Goworka do Rakowieckiej... Normalnie jeżdżę w prawo, a potestowałem trochę linie skręcające w lewo i rekord to było czwarte zielone dopiero...
To wtedy na 107 trzebaby podnieść nie tylko częstotliwość a na 185 tylko trochę ująć... No i chyba 187 wywalić gdzie indziej, więc wodze fantazji, które popuszczasz nizej to nie taka znów fantazja a koniecznośćosa pisze: A gdyby tak przedłużyć 107 trasą 185 na Ursynów Zach. i skrócić 185 do pętli Stegny (z podniesieniem częstotliwości kursów - jak tu już było proponowane)?
Oczywiście, coś mi ostatnio wyobraźnia przestrzenna szwankuje...MichalJ pisze:Lewo, nie prawo. W prawo to 131 jedzie.