Strona 112 z 145
Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 16:30
autor: Łukasz
man1956 pisze:Łukasz pisze: ↑27 gru 2024, 14:16
168 połączyć ze 167. Tylko wtedy już na pewno 11 musi tam jeździć, a właściwie to jakaś 14, która prawie by pokrywała trasę do samego Zachodniego. Szkoda tylko żeby Ochota traciła Wilanów, skoro już zapewne się przyzwyczaiła.
A możesz doprecyzować jak Ty to widzisz? Czy tak: 168 - Witolin - Dw. Zachodni, 167 - Stare Bemowo - Dw. Zachodni?
Witolin - Sielce - Bartycka - Siekierki-Sanktuarium. Trochę świński ogonek wychodzi ale odpada problem krańca i jeżdżenia po Spacerowej.
Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 16:34
autor: Łukasz
wojtor pisze:Autobus Czerwon pisze: ↑27 gru 2024, 12:18
Przekierowanie 10, to de facto odcięcie całej Puławskiej i okolicy od Politechniki i okolicy.
Tracą Politechnikę, ale zyskują SGH.
Politechnika jest w całym kwadracie, nie tylko przy Pl.Politechniki. Z drugiej strony, z Pl.Zbawiciela tez jest bardzo blisko do Pl.Politechniki, jeśli mówimy o studentach.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 16:57
autor: man1956
Łukasz pisze: ↑27 gru 2024, 16:30
man1956 pisze:
A możesz doprecyzować jak Ty to widzisz? Czy tak: 168 - Witolin - Dw. Zachodni, 167 - Stare Bemowo - Dw. Zachodni?
Witolin - Sielce - Bartycka - Siekierki-Sanktuarium. Trochę świński ogonek wychodzi ale odpada problem krańca i jeżdżenia po Spacerowej.
Trochę mi się jednak nie podoba ten świński ogonek. Bo za cenę przesiadki na Sielcach - oferujemy pasażerom 168 (których z każdym miesiącem przybywa i przybywać będzie) raptem jedną linię tramwajową. Gdyż na razie nic nie wskazuje, że będzie ich więcej.
Czyli żeby dojechać np. do SGH, zamiast dotychczasowej oferty bezprzesiadkowej, proponujemy 2 przesiadki. I to na stosunkowo niedługim odcinku. Może jednak w tej sytuacji krańcem dla 168 powinna być Rakowiecka-Sanktuarium?
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 17:13
autor: TGM
168 do TS, dalej łącznikiem (miał jeździć tedy nocny, wiec się da) do Antoniewskiej (gdzie się buduje) i kraniec EC.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 17:50
autor: Leitner98
Łukasz pisze: ↑27 gru 2024, 16:30
Witolin - Sielce - Bartycka - Siekierki-Sanktuarium. Trochę świński ogonek wychodzi ale odpada problem krańca i jeżdżenia po Spacerowej.
Odpadnie też problem wielu pasażerów wewnątrz.
168 powinno dojeżdżać przynajmniej do Spacerowej, żeby zapewnić dojazd do częstych linii z Wilanowa, choć zupełnie nie wiem, dlaczego odcinać nowe osiedla przy APW od metra (to nadal najszybszy dojazd do centrum i na północ od niego a nie przesiadki na tramwaje ze względu na niesamowicie długi czas przejazdu Marszałkowską).
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 18:01
autor: man1956
Pełna zgoda.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 18:23
autor: patryk148
Jesli chodzi o tramwaje to pisałem juz.
10 Niepodległości Rakowiecka
11 Niepodległości Rakowiecka Spacerowa Sobieskiego Miasteczko Wilanów
16 linia o zwyklej czestotliwosci Muranowska - Miasteczko Wilanow
19 Piaski Nowowiejska Spacerowa Sielce
X (12 lub 35) Nowe Bemowo Marszalkowska Spacerowa Stegny (Tramicusy)
119 przez Madalinskiego
107 przez Rozbrat
108 przez Krucza Anielewicza
Autobusy mi sie podobaly w poscie z czerwca.
viewtopic.php?p=1145589&hilit=Sparta%C5%84ska#p1145589
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 18:34
autor: Georg
Wróć. Skąd masz 108 na Anielewicza? Rozwiń to 107 i 108.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 18:41
autor: patryk148
Georg pisze: ↑27 gru 2024, 18:34
Wróć. Skąd masz 108 na Anielewicza? Rozwiń to 107 i 108.
Dyskuscja w tym watku. Nie mieszajmy tematow.
viewtopic.php?t=10965
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 19:03
autor: Autobus Czerwon
Leitner98 pisze: ↑27 gru 2024, 17:50
Łukasz pisze: ↑27 gru 2024, 16:30
Witolin - Sielce - Bartycka - Siekierki-Sanktuarium. Trochę świński ogonek wychodzi ale odpada problem krańca i jeżdżenia po Spacerowej.
Odpadnie też problem wielu pasażerów wewnątrz.
168 powinno dojeżdżać przynajmniej do Spacerowej, żeby zapewnić dojazd do częstych linii z Wilanowa, choć zupełnie nie wiem, dlaczego odcinać nowe osiedla przy APW od metra (to nadal najszybszy dojazd do centrum i na północ od niego a nie przesiadki na tramwaje ze względu na niesamowicie długi czas przejazdu Marszałkowską).
Czy plac Konstytucji i ZP Koszykowa nie są w Centrum?
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 21:58
autor: Leitner98
Gdy na APW jeździło tylko 168 (rano częstotliwość taka sama jak obecnie 159) to bywało niezabieralne (wtedy śmigały tylko solówki). Od tamtego czasu przybyło sporo mieszkańców, a podaż miejsc w najbardziej interesującym kierunku ma zostać bez zmian? Wiadomo, że jakby ktoś się nie wcisnął do tego 159 to podjedzie jeden przystanek "nowym skróconym dla nikogo 168", ale jak kogoś zachęcić do korzystania z komunikacji miejskiej jawnym pogarszaniem jej jakości?
Błagam, nie mówmy że przesiadka z 11 do 168 (na przystanek w stronę Siekierek) jest/będzie wygodna. Teraz jest np. na przystanku Spacerowa. Zresztą z tramwajów do 159 też nieporównywalnie gorzej niż z metra/tramwajów do 168 w obecnym kształcie.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 27 gru 2024, 22:57
autor: Autobus Czerwon
Patrząc prawdzie w oczy, to zarówno 159 jak i 168 są ofertą beznadziejną już teraz, zwłaszcza jeśli chodzi o częstotliwość. Autobus który ma niemal identyczną relację jak planowana trzecia linia metra jeździ w szczycie co 15 minut XD
Natomiast dublowanie szyny przez 168 na dystansie 6 kilometrów raczej mieszkańcom okolic APW w niczym specjalnie nie pomoże. No i czemu 723 i 731 kończące na pętli Żerań FSO zamiast na Metrze Marymont (3,7 km różnicy) nie nazywamy ofertą dla nikogo, a 168 które miałoby kończyć niemal identyczną odległość od metra na Sielcach (3,5 km) miało by nią być?
Alternatywnie faktycznie można by pomyśleć o puszczeniu 168 ciągiem Chełmska-Dolna-Odyńca, po śladzie planowanego M3 skoro jest to tak perspektywiczny potok:P
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 28 gru 2024, 12:38
autor: fik
Robienie dedykowanej dowozówki do środka transportu, do którego ze sporej części obsługiwanych osiedli będzie można dotrzeć pieszo w tym samym czasie, co dojście do przystanku dowozówki + oczekiwanie + przejazd jednak trochę mija się z celem. Zupełnie inaczej jednak się postrzega przesiadkę po 20 minutach jazdy z Bukowa, a inaczej po 2 minutach jazdy z Bałtyku. Zgadzam się z głosami, które mówią, że dzisiejsza funkcjonalność 168 jako dowozu do M1 powinna zostać zachowana, choć nie uważam że koniecznie musi ją realizować linia jadąca przez Wisłę.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 28 gru 2024, 13:12
autor: Wiliam
Wydaje mi się że dla miasta powinno być priorytetem jak najszybsze przedłużenie tramwaju z Sielc przynajmniej do Bałtyku.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 28 gru 2024, 13:21
autor: man1956
fik pisze: ↑28 gru 2024, 12:38
Robienie dedykowanej dowozówki do środka transportu, do którego ze sporej części obsługiwanych osiedli będzie można dotrzeć pieszo w tym samym czasie, co dojście do przystanku dowozówki + oczekiwanie + przejazd jednak trochę mija się z celem. Zupełnie inaczej jednak się postrzega przesiadkę po 20 minutach jazdy z Bukowa, a inaczej po 2 minutach jazdy z Bałtyku. Zgadzam się z głosami, które mówią, że dzisiejsza funkcjonalność 168 jako dowozu do M1 powinna zostać zachowana, choć nie uważam że koniecznie musi ją realizować linia jadąca przez Wisłę.
Fik jak zawsze w punkt.