Jeszcze raz, od początku, bo czegoś nie złapałem. Przy sześciu slotach na Chałubińskiego w szczycie koordynacja ma niewielkie znaczenie, a poza szczytem daje trochę elastyczności do zabawy, bo się pary 10+11, 19+33 oraz 17+17bis mogą trochę wzajemnie podpierać.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Po pierwsze - z dalszej Puławskiej w rejon Pola Mokotowskiego (SGH itp.) jest metro. Z bliższej - wystarczy 130 czy 167... a nie, patrz, okazały się niepotrzebne już dawno temu
Po drugie - relacja Puławska-Rakowiecka defragmentuje węzeł. Oczywiście podobnie jak relacja Spacerowa-Marszałkowska, tylko tamta jest niezbędna - ta tylko wyjmie podaż z przesiadek. De facto 10 traci styk z 16.
Obstawiam, że 10 będzie w tej relacji pusta, jak bęben.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Z Gagarina zamiast 11?
Właśnie pierwsze co mi przyszło do głowy to jest to, że 10 będzie stawało na Rakowieckiej, a 11 na Puławskiej, więc tutaj będzie wada tego rozwiązania.
Na co Ci styk 10 z 16, skoro będzie styk 10/11 z 19 i w dalszym ciągu podtrzymany styk 16 z 4?Bastian pisze:De facto 10 traci styk z 16.
Czy ja wiem? Ilekroć jadę tramwajem na południe od ONZ-u lub z powrotem, to największe wymiany są na Centralnym, niekiedy wręcz prawie cały tramwaj tam się wypróżnia i pakują się nowi pasażerowie. Ci z południowej Marszałkowskiej i Nowowiejskiej będą mieli 11, a jadącym z Puławskiej raczej wszystko jedno, czy dojadą do DWC/JPII obok Polibudy czy obok Ministerstwa Sprawiedliwości. Pozostaje jeszcze kwestia relacji Bemowo - Śródmieście Płd. I tu widzę grupę poszkodowanych.Bastian pisze:Obstawiam, że 10 będzie w tej relacji pusta, jak bęben.
Chociaż nie ukrywam, że jako złośliwiec chciałbym puste 10 na Mokotowie, bo chciałbym zobaczyć rekację ZTM na ten fakt i czy wówczas przywrócono by dychę na pl. Politechniki
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4469
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie jest chyba zbyt dużym zaskoczeniem że bez odcinka przez Pole Mokotowskie, sam łącznik na Rakowieckiej raczej mało komukolwiek cokolwiek pomoże
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Zatem przesiadkowiczów przybędzie w 4, a ubędzie w 10, czyż nie? Przecież o tym właśnie piszę. A nie widzę, kto miałby w tej 10 przybyć w zamian.
Otóż to. Ponadto w przedinwestycyjnych analizach w ogóle nie pojawiała się relacja Rakowiecka - al. Niepodległości, więc jestem szczerze ciekaw, co się z nią stanie, gdy łącznik na Ochotę w końcu powstanie.Autobus Czerwon pisze: ↑24 kwie 2025, 8:13Nie jest chyba zbyt dużym zaskoczeniem że bez odcinka przez Pole Mokotowskie, sam łącznik na Rakowieckiej raczej mało komukolwiek cokolwiek pomoże
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
michael112
- Posty: 3143
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
ZTM nie podał konkretnych numerów tych linii. Jeszcze jest możliwe (i ja bym miał na to nadzieję z przyczyn osobistych) wydłużenie obu połówek obecnego 33: jednej połówki na Stegny, drugiej na Wyścigi, obie Rakowiecką, natomiast 10 pozostawione na dzisiejszej trasie.
Nie ma brygad na takie luksusy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dużo tramwajów trzeba na takie wydłużenie.michael112 pisze: ↑24 kwie 2025, 10:08ZTM nie podał konkretnych numerów tych linii. Jeszcze jest możliwe (i ja bym miał na to nadzieję z przyczyn osobistych) wydłużenie obu połówek obecnego 33: jednej połówki na Stegny, drugiej na Wyścigi, obie Rakowiecką, natomiast 10 pozostawione na dzisiejszej trasie.
Zwiększy się frekwencja w 4? Toż to w sam raz powód do przywrócenia III slotu z Górnego Mokotowa na MarszałkowskąBastian pisze:Zatem przesiadkowiczów przybędzie w 4, a ubędzie w 10, czyż nie? Przecież o tym właśnie piszę. A nie widzę, kto miałby w tej 10 przybyć w zamian.

Nawet pomimo braku torów na Rostafińskiego to mimo wszystko zluzuje małą MarszałkowskąBastian pisze:Otóż to. Ponadto w przedinwestycyjnych analizach w ogóle nie pojawiała się relacja Rakowiecka - al. Niepodległości, więc jestem szczerze ciekaw, co się z nią stanie, gdy łącznik na Ochotę w końcu powstanie.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Przede wszystkim zacząłbym od tego, że Dolny Mokotów nie potrzebuje dwóch slotów na JPII.Georg pisze:Dużo tramwajów trzeba na takie wydłużenie.michael112 pisze: ↑24 kwie 2025, 10:08ZTM nie podał konkretnych numerów tych linii. Jeszcze jest możliwe (i ja bym miał na to nadzieję z przyczyn osobistych) wydłużenie obu połówek obecnego 33: jednej połówki na Stegny, drugiej na Wyścigi, obie Rakowiecką, natomiast 10 pozostawione na dzisiejszej trasie.
Fikandrze, jak to było z dobrym zwyczajem?
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
-
adamrozbicki
- Posty: 196
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Kiedy zbudowano tory obok Ministerstwa Sprawiedliwości? Byłem krótko za granicą i podziwiam tempo, jak wyjeżdżałem nie było nawet planów.primoż pisze: ↑24 kwie 2025, 0:45Z Gagarina zamiast 11?Właśnie pierwsze co mi przyszło do głowy to jest to, że 10 będzie stawało na Rakowieckiej, a 11 na Puławskiej, więc tutaj będzie wada tego rozwiązania.Na co Ci styk 10 z 16, skoro będzie styk 10/11 z 19 i w dalszym ciągu podtrzymany styk 16 z 4?Bastian pisze:De facto 10 traci styk z 16.Czy ja wiem? Ilekroć jadę tramwajem na południe od ONZ-u lub z powrotem, to największe wymiany są na Centralnym, niekiedy wręcz prawie cały tramwaj tam się wypróżnia i pakują się nowi pasażerowie. Ci z południowej Marszałkowskiej i Nowowiejskiej będą mieli 11, a jadącym z Puławskiej raczej wszystko jedno, czy dojadą do DWC/JPII obok Polibudy czy obok Ministerstwa Sprawiedliwości. Pozostaje jeszcze kwestia relacji Bemowo - Śródmieście Płd. I tu widzę grupę poszkodowanych.Bastian pisze:Obstawiam, że 10 będzie w tej relacji pusta, jak bęben.
Chociaż nie ukrywam, że jako złośliwiec chciałbym puste 10 na Mokotowie, bo chciałbym zobaczyć rekację ZTM na ten fakt i czy wówczas przywrócono by dychę na pl. Politechniki![]()
Zaraz znów będzie krzyk, ale dałbym coś w szczycie z Sielc przez Rakowiecką na Służewiec, na przykład 18. A 18 spokojnie może przejąć połowa szesnastki (tylko dwukierunki trzeba by policzyć). Dziesiątka oczywiście przez Politechnikę wtedy. Jeśli jest za mało z Wyścigów do Wilanowskiej, to można tam dać pół 31, uwalniając kilka dwukierunków.
Puławska, w każdym razie, zasługuje na solidne pomiary, bo oprócz krzyczenia to popyt od Wilanowskiej do Gagarina jest na jeden slot plus drugi szczytowy. Rozsądek mówi o dwóch, bo co to za ciąg z tramwajem co 15 poza szczytem.
Pod tym względem Woloska ze szpitalem, akademikami i mordorem bije ją kilkukrotnie, a ma jedynie wiecznie zawaloną po dach siedemnastkę.
Puławska, w każdym razie, zasługuje na solidne pomiary, bo oprócz krzyczenia to popyt od Wilanowskiej do Gagarina jest na jeden slot plus drugi szczytowy. Rozsądek mówi o dwóch, bo co to za ciąg z tramwajem co 15 poza szczytem.
Pod tym względem Woloska ze szpitalem, akademikami i mordorem bije ją kilkukrotnie, a ma jedynie wiecznie zawaloną po dach siedemnastkę.
ŁK
W miedzyszczycie na Wilanowskiej wysypuje się całkiem spory tłumek dość młodych ludzi. Więc pozostawienie Wyścigów na jednej linii jest dość odważną propozycją. Tym bardziej, że w okolicy (ciąg Puławskiej) nie ma żadnej fabryki tylko całkiem sporo szkół, które nie pracują jednak w systemie 7-15.
Gdzie jest napisane, że na Wyścigach miałaby być jedna linia? Szkoły nie muszą mieć 3 slotów.Paweł D. pisze:W miedzyszczycie na Wilanowskiej wysypuje się całkiem spory tłumek dość młodych ludzi. Więc pozostawienie Wyścigów na jednej linii jest dość odważną propozycją. Tym bardziej, że w okolicy (ciąg Puławskiej) nie ma żadnej fabryki tylko całkiem sporo szkół, które nie pracują jednak w systemie 7-15.
ŁK