Budowa centralnego odcinka II linii metra
Moderator: JacekM
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
W ogóle nie idzie pod Zajęczą, przecież napisałem o Tamce 
Pierwotnie stacja, OIDP, miała być pod Tamką, między Dobrą a Wybrzeżem.
Pierwotnie stacja, OIDP, miała być pod Tamką, między Dobrą a Wybrzeżem.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
i takie krótkowzroczne podejście jest największa głupotą jaka jest popełniana przy budowie metra w W-wie.Bastian pisze: Nie trzeba Tamki zamykać.
Nawet jeśli Tamka by była zamknieta przez rok czy dwa to potem dobrze usytuowana stacja będzie mieszkańcom służyć przez następne kilkadziesiąt lat
PURA VIDA!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Mi to mówisz?mariow pisze:i takie krótkowzroczne podejście jest największa głupotą jaka jest popełniana przy budowie metra w W-wie.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 24727
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Stacja akurat dobrze będzie skomunikowana - także jeżeli chodzi o połączenia i wyjścia. Nie sądzę, żeby kolejne zmiany względem już opublikowanych planów na stronach. Już trochę późno.Rosa pisze:Najważniejsze dla tego odcinka i tak będzie to jak dokladnie zostanie rozwiązana stacja przy Wileniaku. Jak tam cos spieprzą i dla oszczędności nie zrobią jakichs przejśc czy przesuną tak aby bylo wygodniej przy budowie to rzeczywiście wtedy w metrze moga być pustki.
To, co już można było przesunąć czy ograniczyć, to już to zrobiono... Teraz wahają się chyba losy przejść na Stadionie (kolej...).
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 24727
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
z taką lokalizacją dworca nic lepszego nie dało się zrobić - błąd leży nie w stacji metra, a w dworcu i jego programie funkcjonalnym (jakoś wątpię, żeby ktoś tu kierował się funkcjonalnością, lokując dworzec za centrum handlowym).tomkrt pisze:- brak wyjścia bezpośrednio w CH Wileńska lub w zadaszonej części dworca Wileńskiego.
- wejście do metra przy wyjściu z Dworca Wileńskiego wąziutkie i przyklejone do krawężnika.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Pierwotnie akurat to wyjście było planowane jako najwęższe na tym węźle.tomkrt pisze:To ma być dobre skomunikowanie ?
- brak wyjścia bezpośrednio w CH Wileńska lub w zadaszonej części dworca Wileńskiego.
- wejście do metra przy wyjściu z Dworca Wileńskiego wąziutkie i przyklejone do krawężnika.
Zupełnie nie dostosowane do potoków jakie si w tym miejscu pojawiają.
Obecni projektanci (firma ILF) zaproponowała szersze wyjście. Dodatkowo zapytali się ZTM czy mogą jeszcze bardziej poszerzyć to wejście kosztem skrócenia zatoki przystankowej z 60 do 40 metrów. Wybór był oczywisty.
Polityka złym doradcą w pracy!
http://www.zw.com.pl/artykul/10,520248_ ... prace.html![]()
Metro wznowi prace
W poniedziałek Metro Warszawskie podpisze umowę z archeologiem, który będzie nadzorował prace przy budowie II linii metra.
Prace wstrzymano w czwartek po tym, jak odkryto zabytki architektoniczne w obszarze robót drogowych. Nie wiadomo jeszcze, kiedy dokładnie prace zostaną wznowione - archeolog będzie musiał się zapoznać z dosyć obszerną dokumentacją budowy i znaleziska.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9