Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2025

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 maja 2025, 19:51

A wcale bym się nie zdziwił gdyby się okazało że to 20 będzie większym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 maja 2025, 19:57

Paweł D. pisze:
20 maja 2025, 15:47
Stary Pingwin pisze:
20 maja 2025, 9:53
W szczycie Jagiellońska tramwajowo wyglądała, jak Aleje Jerozolimskie dzisiaj.
A który to był rok? Bo chyba ten, co rozkłady były na papierze na Senatorskiej...
1980.Miałem na stałe bwl na 28bis. 4 koła na 28 bis, przebranie w 19, kółko na 19, jeszcze raz 28 bis. Oczywiście z Jarząbek.
miłośnik 13N

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 20 maja 2025, 20:13

Ale to była BWL rozkładowa czy taka zapchaj dziura? Co by nie mówić, to później było coraz gorzej. Na pewno w autobusach.

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 maja 2025, 20:42

Tylko jaka była częstotliwość. Jeszcze w latach 90’ w szczycie były magiczne numerki typu 16 czy 18 minut. Bisy to teraz większość częstych linii by miała jako kursy skrócone.
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 maja 2025, 20:47

Rozkładowa Od 13.09 do 22.50, brama. Nie było płatnego OC wyjazdowego i zjazdowego, pracę miałeś płaconą od godziny wyjazdu do zjazdu. Tak też było to ujęte w słynnych, pożółkłych sześciotygodniowych grafikach, wiszących na ścianie.
Rano jeździł jak 28 bis, chyba tylko 3 kółka. Była też druga BWL na 28bis, łączona z 6, w zmianie B.
Początkowo moja brygada przebierała się w 33 bis, ale tę zlikwidowano i została 19, z długim postojem na Jarzębskiego przed wieczornym kursem 28bis. Nadmienię, że tablice były blaszane i targanie ich to był wyczyn.
miłośnik 13N

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 maja 2025, 20:53

Łukasz pisze:
20 maja 2025, 20:42
Tylko jaka była częstotliwość. Jeszcze w latach 90’ w szczycie były magiczne numerki typu 16 czy 18 minut. Bisy to teraz większość częstych linii by miała jako kursy skrócone.
Jako 28bis co 10 minut. Zaznaczam, że przy 6 liniach na FSO, nie było czasu na pieszczoty. To była typowa szczytówka, zrobić swoje i fajrant, oczywiście poza przebierańcami. Te po obiedzie miały czas pracy brygady całodziennej w zmianie B, chociaż były dodatkiem.
miłośnik 13N

pietia
Posty: 790
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 20 maja 2025, 20:58

Stary Pingwin pisze:
20 maja 2025, 19:57
4 koła na 28 bis, przebranie w 19, kółko na 19, jeszcze raz 28 bis. Oczywiście z Jarząbek.
Dechy normalnie były zmieniane na Piaskach? Bo wyświetlaczy raczej wtedy nie było :)

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 maja 2025, 21:01

Na Piaskach, wtedy Jarzębskiego.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 maja 2025, 8:39

Czyli na Bankowym będziemy skręcać co 4 minuty w każdą stronę? I się da? Nie zawali się?

Nie moglibyśmy dojrzeć do takiego 76/74 na stałe (pomijając dwukierunki)?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 maja 2025, 8:49

Tylko po co? Brak zbiorczego przystanku w stronę Woli, gorszy dowóz z zachodu do M1 - to tak na szybko minusy. A plusów zbyt wielu nie widzę, bo nie do końca wiem, które sloty miałyby zostać tak połączone.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9331
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 maja 2025, 10:14

Przecinak pisze:
20 maja 2025, 16:40
pawcio pisze:
20 maja 2025, 16:30
Chyba tyle. I to zaledwie na tydzień. A dalej będzie tylko ciekawiej.
To do kiedy zostanie wykorzystany zakres linii 7x? :-k
Naprawdę chciałbyś, by takie 71 co tydzień kursowało na znacznie innej trasie? A tymczasem w przyszłym tygodniu będą trzy zastępcze na mieście...

BTW. Pocieszne jest to wypuszczanie przez ZTM komunikatów na raty.
Na razie wisi tylko komunikat o poarkadyjskich zmianach, na dodatek szpalta tekstu, bo grafiki nie można umieścić bez informacji o zmianach na Bankowym....

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 21 maja 2025, 11:08

Informacje o Bankowym będą jutro lub najpóźniej w piątek 😛 No chyba, że komuś się nie kliknie i nie opublikuje jak to było w przypadku frezowanie Czerniakowskiej 😛 Wtedy opublikuje się z opóźnieniem z datą wcześniejszą 🙃

Matt Cubis
Posty: 663
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 21 maja 2025, 16:20

Są informacje o Bankowym. Tylko nie ma grafiki z etapu I, więc wklejono od razu etap II i teraz mapka nie pasuje do tekstu XD

gfedorynski
Posty: 875
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 21 maja 2025, 16:24

Według jednej informacji w niedzielę 26 jeździ na Piaski, według drugiej jest zawieszone.

Georg
Posty: 6201
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 21 maja 2025, 16:26

gfedorynski pisze:
21 maja 2025, 16:24
Według jednej informacji w niedzielę 26 jeździ na Piaski, według drugiej jest zawieszone.
Rozkład mówi że jeździ.

ODPOWIEDZ