Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Od przystanku Sobieskiego do najbliższego budynku IPiNu jest niecałe 200 metrów mierząc po chodniku. 116 pod samą bramą powinno w zupełności wystarczyć.
Redaktor chyba postanowił zebrać znalezione w internecie opinie o różnych liniach tramwajowych, bo powstało to:
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... 2-L.1.maly
O ile mogę zrozumieć narzekanie na czerwoną falę (Od ilu już lat słyszymy tłumaczenia "jak skończy się budowa, to będą wdrożone priorytety"? Ile czasu ta budowa jeszcze będzie trwać? Tak, rozumiem, że CORy, że pantha rhei, ale żyje się tu i teraz a nie Stałymi Organizacjami Ruchu), to reszty.... nie za bardzo.
A już najbardziej nie rozumiem sensu pisania zdań takich, jak ostatnie w tekście.
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... 2-L.1.maly
O ile mogę zrozumieć narzekanie na czerwoną falę (Od ilu już lat słyszymy tłumaczenia "jak skończy się budowa, to będą wdrożone priorytety"? Ile czasu ta budowa jeszcze będzie trwać? Tak, rozumiem, że CORy, że pantha rhei, ale żyje się tu i teraz a nie Stałymi Organizacjami Ruchu), to reszty.... nie za bardzo.
A już najbardziej nie rozumiem sensu pisania zdań takich, jak ostatnie w tekście.
-
gfedorynski
- Posty: 875
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
No ale gdzie jest nieprawda? 11 jeździ za rzadko i widać już to teraz, nie potrzeba do tego żadnych wielomiesięcznych obserwacji układu docelowego. Oraz tak, tramwaje się wloką.
To, o co należałoby zapytać to jak się ma do podaż do planowanych lub rzeczywistych potoków pasażerskich w porównaniu z resztą sieci, bo na razie to na oko Wilanów wygląda na bardzo uprzywilejowany.
To, o co należałoby zapytać to jak się ma do podaż do planowanych lub rzeczywistych potoków pasażerskich w porównaniu z resztą sieci, bo na razie to na oko Wilanów wygląda na bardzo uprzywilejowany.
Może to nie Wilanów jest uprzywilejowany (podobnie jak Tarchodwory), tylko spora część osiedli ma za słabą ofertę...?
Podaż była właściwa do popytu, ale ten zmalał jak się okazało jak te tramwaje się wloką.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Jak będzie priorytet to tramwaj przyspieszy. Zaniepokoiło mnie wspomnienie 131. Na Gagarina ta 11 co 20 minut jest kiepską propozycją. Wzmocnić się nie da. Druga linia z pętli Sielce to nie wiem gdzie miałaby jechać.
Tak na teraz to 18 by tam mogła jeździć. Potem zresztą też.Georg pisze:Jak będzie priorytet to tramwaj przyspieszy. Zaniepokoiło mnie wspomnienie 131. Na Gagarina ta 11 co 20 minut jest kiepską propozycją. Wzmocnić się nie da. Druga linia z pętli Sielce to nie wiem gdzie miałaby jechać.
ŁK
Ze Służewca?
11 musiałaby mieć takt poza szczytem jak linia mocna. Inaczej tego nie widzę. Sielce-Słuzewiec to nie wiem dla kogo miałoby być.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tym bardziej że jest 130,172.
Jakby była 14 przez Pole Mokotowskie na Zachodni. Ale jescze nie teraz.
Jakby była 14 przez Pole Mokotowskie na Zachodni. Ale jescze nie teraz.
11 nie wystarcza a jednocześnie obok się osiedla budują. Tory do Trasy Siekierkowskiej na wczoraj!

-
Autobus Czerwon
- Posty: 4469
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Gdyby na Polu Mokotowskim przystanek tramwajowy w kierunku Służewca był na wylocie skrzyżowania, myślę że linia Sielce - Rakowiecka - Metro Pole Mokotowskie - Służewiec miałaby szansę ładnie pracować (przynajmniej w szczycie), wzmacniając jednocześnie przeciążony dziś ciąg Wołoskiej oraz zapewniając Sielcom dojazd do SGH czy M1. Ale bez wspólnego przystanku z 17 to raczej nie miałoby sensu. 11 nie mogłaby po prostu kursować z taktem pośrednim między linią magistralną a podstawową jak kiedyś 33 (co 6 minut w szczycie i co 10 w weekendy)?