Problem tak naprawdę jest tylko/aż z jedynką. Zresztą - jakoś nie wierzę, żeby długo trwał ten stan. Albo się rozsypie, albo całkiem rozwali.person pisze:Jak dobrze, że samochody mogą jeszcze zatrzymywać się na tym wiadukcie.
Zaprawdę powiadam - gdyby tylko to miano zmienić, to od razu ktoś podjąłby drastyczne środki zaradcze.
A pasażer niech drepcze, niech drepcze, sam sobie winien, że niczego (czytaj: samochodu) w życiu nie osiągnął.
Modernizacja Linii Średnicowej
Moderator: JacekM
ŁK
-
Stary Pingwin
- Posty: 5989
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Gdyby było torowisko w Żelaznej. Były w Warszawie torowiska bez obsługi liniowej( Stawki), a z Żelazną się pośpieszono.
miłośnik 13N
Lepiej ćwicz jazdę 10 na godzinę i wjazd na plac Zawiszy bez zatrzymania. Pewnie tam będzie stały posterunek NR z radarem 
Jakieś tymczasowe by pewnie położyli, gdyby miało to zamknięcie zająć wiele lat. Tylko nie ma dokąd pojechać. Nawet jak skręcisz w Prostą, to potem do Obozowej trzeba jeździć przez Skierniewicką.Stary Pingwin pisze:Gdyby było torowisko w Żelaznej. Były w Warszawie torowiska bez obsługi liniowej( Stawki), a z Żelazną się pośpieszono.
Skończy się na nakładce plus spacerach przez kładkę nad peronami. Może nawet większy terminal by w 2 tygodnie wybudowali, albo zwykłą zawrotkę jak przy remoncie WZ.
ŁK