Modernizacja Linii Średnicowej

Moderator: JacekM

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 lis 2025, 17:54

person pisze:Jak dobrze, że samochody mogą jeszcze zatrzymywać się na tym wiadukcie.
Zaprawdę powiadam - gdyby tylko to miano zmienić, to od razu ktoś podjąłby drastyczne środki zaradcze.
A pasażer niech drepcze, niech drepcze, sam sobie winien, że niczego (czytaj: samochodu) w życiu nie osiągnął.
Problem tak naprawdę jest tylko/aż z jedynką. Zresztą - jakoś nie wierzę, żeby długo trwał ten stan. Albo się rozsypie, albo całkiem rozwali.
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5989
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 28 lis 2025, 18:12

Gdyby było torowisko w Żelaznej. Były w Warszawie torowiska bez obsługi liniowej( Stawki), a z Żelazną się pośpieszono.
miłośnik 13N

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 28 lis 2025, 18:38

Lepiej ćwicz jazdę 10 na godzinę i wjazd na plac Zawiszy bez zatrzymania. Pewnie tam będzie stały posterunek NR z radarem ;)

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 lis 2025, 18:41

Stary Pingwin pisze:Gdyby było torowisko w Żelaznej. Były w Warszawie torowiska bez obsługi liniowej( Stawki), a z Żelazną się pośpieszono.
Jakieś tymczasowe by pewnie położyli, gdyby miało to zamknięcie zająć wiele lat. Tylko nie ma dokąd pojechać. Nawet jak skręcisz w Prostą, to potem do Obozowej trzeba jeździć przez Skierniewicką.

Skończy się na nakładce plus spacerach przez kładkę nad peronami. Może nawet większy terminal by w 2 tygodnie wybudowali, albo zwykłą zawrotkę jak przy remoncie WZ.
ŁK

ODPOWIEDZ