Co ZDM "wyfrezuje"?
Moderator: Wiliam
I tu masz rację! Zasadniczo jeśli Woronicza miałaby być przedłużona do istniejącego wjazdu na osiedle Marina od strony Żwirek (na wysokości banku PKO i myjni samochodowej) to należałoby znowu wydłużyć cykl świateł z tym skrzyżowaniem a to znowu oznacza spowolnienie i tak już powolnego ruchu na ŻiW. Lepiej jakby to było połączenie z 1 Sierpnia tym bardziej, że część kierowców zamiast Żwirkami do biurowców na Jadwisinie dojeżdżałaby od strony Mokotowa. Tylko patrzeć jak zakończy się budowa wzdłuż Żwirki i Wigury kolejnych biurowców a jedyną drogą do Śródmieścia będzie 2 pasmowa ŻiW. Chyba by popołudniu wydostać się z Żwirek będzie trzeba wsiąść w kolej na stacji Warszawa Żwirki i Wigury inaczej będzie stać się w gigantycznych korkach.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Te biurowce mają szansę podratować frekwencję na południowym odcinku SKMek lotniskowych, które samym lotniskiem pełne to na pewno nie będą. Więc nad dwupasowością Żwirek bym nie płakał, niech się kołnierzyki uczą jeździć koleją. Chociaż dla niektórych z nich będzie to szok, jak wysiądą np. na takiej Ochocie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
2-3 lata pojeżdżą, awansują i dostaną albo kupią sobie samochód i już im nawet najnowocześniejsza kolej w głowie nie będzieGlonojad pisze:niech się kołnierzyki uczą jeździć koleją
Odwiedziłem ok. godziny temu Wołoską i ku memu zaskoczeniu prace się właściwie zakończyły.
Na całym odcinku asfalt już jest położony, pasy namalowane i zero robotników czy maszyn budowlanych.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No chyba, że sobie policzą, ile ich kosztuje godzina dłużej w podróży.BJ pisze:2-3 lata pojeżdżą, awansują i dostaną albo kupią sobie samochód i już im nawet najnowocześniejsza kolej w głowie nie będzie
Tyle, że odcinek 1 Sierpnia do torów zrobił się wąski...dzidek pisze:Lepiej jakby to było połączenie z 1 Sierpnia
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nikt nie powiedział, że to połączenie musi być dwujezdniowe z tramwajem w pasie dzielącym.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wątpię by ktokolwiek zdecydował się na budowę wiaduktu nad torami. Zapewne jedyne co będzie możliwe to dobudowanie Woronicza wzdłuż torów do tego dziwacznego zjazdu o miernej geometrii, co niemal żywo skopiuje chorą sytuację ze "skrzyżowania" Dolna/Puławska/Odyńca (mam na myśli bardziej straty spowodowane sygnalizacją niż korkami).
Prawdę powiedziawszy nie wyobrażam sobie jednak wprowadzenia (przy założeniu budowy wiaduktu) większego ruchu na 1 Sierpnia, która to stałaby się wtedy godną alternatywą dla wiecznie zakorkowanego ciągu Marynarska - Hynka (w kontekście dojazdu do biur na Domaniewskiej i okolicach), co spowodowałoby porównywalne korki na niej. Może więc lepiej poprzestać na rozwiązaniu wymienionym najpierw
?
Prawdę powiedziawszy nie wyobrażam sobie jednak wprowadzenia (przy założeniu budowy wiaduktu) większego ruchu na 1 Sierpnia, która to stałaby się wtedy godną alternatywą dla wiecznie zakorkowanego ciągu Marynarska - Hynka (w kontekście dojazdu do biur na Domaniewskiej i okolicach), co spowodowałoby porównywalne korki na niej. Może więc lepiej poprzestać na rozwiązaniu wymienionym najpierw
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Ale wzdłuż torów będzie Trasa NS przecież.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przecież to ta sama strona 
Na południe od Woronicza po stronie Okęcia, na północ od Woronicza po stronie Mokotowa i Ochoty.
Na południe od Woronicza po stronie Okęcia, na północ od Woronicza po stronie Mokotowa i Ochoty.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Po pierwsze ruch się samoreguluje. Jak się zrobią korki, to odciąży się coś innego, więc część samochodów tam wróci i po tygodniu sytuacja się unormuje - ale ruch lokalny zejdzie z tranzytowej Marynarskiej i o to chodzi.volviak pisze: Prawdę powiedziawszy nie wyobrażam sobie jednak wprowadzenia (przy założeniu budowy wiaduktu) większego ruchu na 1 Sierpnia, która to stałaby się wtedy godną alternatywą dla wiecznie zakorkowanego ciągu Marynarska - Hynka (w kontekście dojazdu do biur na Domaniewskiej i okolicach), co spowodowałoby porównywalne korki na niej. Może więc lepiej poprzestać na rozwiązaniu wymienionym najpierw?
Z drugiej strony - 1 sierpnia nie jest nawet Z i połączeń międzydzielnicowych realizować nie powinno...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Patrząc na mapę zamieszczoną na Siskomie wychodzi jednak, że przedłużenie Woronicza udałoby się tam wcisnąć jako podpięcie do wyjazdu z Mariny.Bastian pisze:Przecież to ta sama strona
Na południe od Woronicza po stronie Okęcia, na północ od Woronicza po stronie Mokotowa i Ochoty.
A tymczasem za wszelką cenę próbuje się zrobić z niej drugą Odyńca...Glonojad pisze:Z drugiej strony - 1 sierpnia nie jest nawet Z i połączeń międzydzielnicowych realizować nie powinno...
Tyle, że razem z częścią tranzytu.Glonojad pisze:ruch lokalny zejdzie z tranzytowej Marynarskiej i o to chodzi.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie, bo tranzyt się tam po prostu nie zmieści.volviak pisze:Tyle, że razem z częścią tranzytu.Glonojad pisze:ruch lokalny zejdzie z tranzytowej Marynarskiej i o to chodzi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
I dlatego poziom natężenia na obu ulicach (Marynarska i 1 Sierpnia) wyrówna się ze 150% przepustowości na Marynarskiej i 60% na 1 Sierpnia do swojskich 120% na obu z nich. (dane w żadnej mierze nie poparte badaniami)
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
A naprawdę wierzysz że tyle ktos zaoszczędzi jadąc tam koleją? To musialby mieszkać naprawde w jakims bardzo specyficznym miejscu w okolicach Warszawy które jakos nie może mi wpaść do głowy.Bastian pisze:No chyba, że sobie policzą, ile ich kosztuje godzina dłużej w podróży.BJ pisze:2-3 lata pojeżdżą, awansują i dostaną albo kupią sobie samochód i już im nawet najnowocześniejsza kolej w głowie nie będzie
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Raczej chodziło mi o to, że gdy przybędzie biur, Żwirkami będzie się jeździło jeszcze gorzej, niż teraz.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow