Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

alpino575
Posty: 31
Rejestracja: 11 wrz 2016, 21:57

Post autor: alpino575 » 09 sty 2017, 16:58

Może będą używać ich za rezerwę w innych kontraktach na przeguby typu: "Może i mniejszy, ale hybrydowy" albo za maluchy. ;) W końcu hybryda MANa/Volvo pali mniej niż mały Solaris. :P (bo hybrydowy Solaris to złom)

Awatar użytkownika
Domas
(A408 i A451)
Posty: 4997
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 09 sty 2017, 17:03

Wozy nie mogą w trakcie kontraktu wykonywać zadań poza wyznaczonymi przez zamawiającego.

ashir
Posty: 19621
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 sty 2017, 17:10

A ten zapis to zdaje się przez Grodzia? :)

1251
Posty: 136
Rejestracja: 28 lis 2008, 11:59
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: 1251 » 09 sty 2017, 17:34

Nie zdziwię się jak ZTM będzie zmuszony wybrać EEC tak jak ostatnio było z PKS-em po wyrokach KIO.

TLG
Posty: 5890
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 09 sty 2017, 17:36

Ciekawe, jak EEC policzyło oferowaną stawkę. Kto wie: może się obroni.
15/12/2005-12/7/2019

radeom
Posty: 2469
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 09 sty 2017, 17:37

ashir pisze:A ten zapis to zdaje się przez Grodzia? :)
A słynny wynajem z Mobilisu? :p http://bi.gazeta.pl/im/9e/05/11/z178495 ... Stadio.jpg

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 2863
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 09 sty 2017, 18:23

Wydaje mi się, że do wyboru akurat EEC to ZTM zastrzeżeń mieć nie będzie :roll:
2 3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13 14
15 17

ashir
Posty: 19621
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 sty 2017, 18:30

A ktoś wie, gdzie EEC chce mieć zajezdnię? :)

Awatar użytkownika
Domas
(A408 i A451)
Posty: 4997
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 09 sty 2017, 18:32

Powsin.

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 09 sty 2017, 18:40

Dantte pisze:Wydaje mi się, że do wyboru akurat EEC to ZTM zastrzeżeń mieć nie będzie :roll:
Oprócz niskiej stawki mogą przyczepić się do zasięgu elektryków. Wątpię by ZTM dał brygady które zaczynają oraz kończą blisko przyszłej bazy i miały mało kilometrów więc będzie wesoło.

busdriver
Posty: 55
Rejestracja: 28 lis 2016, 10:44

Post autor: busdriver » 09 sty 2017, 18:42

Domas pisze:Powsin.

Domas, jesteś pewny, że to akurat jest ustalone na 100 %?

TLG
Posty: 5890
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 09 sty 2017, 18:49

Flash8222 pisze:
Dantte pisze:Wydaje mi się, że do wyboru akurat EEC to ZTM zastrzeżeń mieć nie będzie :roll:
Oprócz niskiej stawki mogą przyczepić się do zasięgu elektryków. Wątpię by ZTM dał brygady które zaczynają oraz kończą blisko przyszłej bazy i miały mało kilometrów więc będzie wesoło.
Proponowałem w innym temacie lekturę pytań i odpowiedzi ZTM w tym postępowaniu. Warto zwrócić uwagę na pkt. 16:
Zgodnie z pkt XIII.5 SIWZ zdanie ostatnie – najniższa
możliwa liczba autobusów o alternatywnym źródle zasilania
nie może być niższa niż 15
Prosimy o wyjaśnienie:
1. Prosimy o wyjaśnienie, czy z uwagi na konieczność
doładowania autobusów z napędem elektrycznym lub
autobusów hybrydowych „na trasie”, Zamawiający
rozważa przydzielenie Wykonawcy stałych tras dla tego
typu autobusów celem instalacji infrastruktury do
ładowania na pętlach?
2. Czy Zamawiający planuje we własnym zakresie
inwestycje w infrastrukturę do ładowania pojazdów?
3. Czy i na jakich zasadach Zamawiający udostępni
Wykonawcy teren na pętlach autobusowych w celu
instalacji infrastruktury do ładowania autobusów?"
i odpowiedź ZTM
Zamawiający informuje, że zadysponuje pojazdy
wykonawcy do konkretnych linii autobusowych, jednak
dopiero przed rozpoczęciem świadczenia usług
przewozowych, przy czym nie można założyć, że
dyspozycja w zakresie obsługiwanych linii pozostanie
stała przez cały okres świadczenia usługi. Przyplanowaniu obsługi linii przez autobusy elektryczne,
Zamawiający dołoży starań aby dyspozycje w zakresie
obsługiwanych linii brały pod uwagę specyfikę
autobusów elektrycznych.
Zamawiający wyjaśnia, że inwestycje w infrastrukturę
do ładowania pojazdów elektrycznych są przedmiotem
analiz i przygotowań.
Mając na uwadze potrzebę wprowadzenia do obsługi
linii autobusów o ograniczonej emisji spalin (nisko i
zeroemisyjnych) strategia miejskich inwestycji w
zakresie budowy stacji zasilania zakłada udostępnianie
ich również operatorom prywatnym.
Zamawiający informuje, że zarządza terenem jedynie
części pętli autobusowych. Proces ewentualnej
instalacji infrastruktury do ładowania autobusów musi
podlegać wszystkim obowiązującym w tym zakresie
procedurom i przepisom
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 120
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 09 sty 2017, 19:09

ZTM zrezygnował z wymogu dużej kabiny czy to MAN i Volvo zdecydowali się taką wykonać?
Obrazek

ashir
Posty: 19621
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 sty 2017, 19:13

Pojawiła się też oficjalnie informacja na stronie ZTM:
http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=9541&i=764&l=1&m=5

I tu mi się nasuwa pytanie, czy rubryka "marka i typ autobusu" to jest dokładnie to co zgłosili przewoźnicy czy to ktoś w ZTMie to nie uważnie przepisywał? Pomijam to, że czasem nazwa producenta jest drukowanymi literami, a czasem nie, ale Man Lion's City Hybrid to chyba ten sam model co Man Lion's A37 Hybrid? Ale najciekawsze jest w przypadku Mobilisu i jego Volvo 8900 i nawet nie hybrydowe, jak rozumiem Mobilis złożył prawidłową ofertę tylko to jest zwykły błąd ze strony ZTMu? ;)

TLG
Posty: 5890
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 09 sty 2017, 19:49

Raczej błąd, 8900 to kombi z opcjonalną wersją LE (podobnie jak Crossway)
15/12/2005-12/7/2019

ODPOWIEDZ