Sąd nad 175 - c.d.

Moderator: Wiliam

adner
Posty: 625
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 16 kwie 2015, 20:00

Georg pisze:129
A to jakiś dogmat, że wszystkie linie ze Skoroszy mają jechać donikąd, najlepiej co 20-30 minut(mam na myśli rejon ul. Skoroszewskiej, Prystora)? Tam przydałaby się jakaś solidna wymiana tych pseudolinii na jakąś jedną porządniejszą.

reserved
Posty: 13852
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 16 kwie 2015, 20:14

E tam, 178 nie jedzie wcale donikąd. Ta linia ma obecnie tylko jedną wadę - jeździ za rzadko.

adner
Posty: 625
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 16 kwie 2015, 20:17

reserved pisze:E tam, 178 nie jedzie wcale donikąd. Ta linia ma obecnie tylko jedną wadę - jeździ za rzadko.
Rzeczywiście, ale ktoś tu planuje ją zastąpić 129.

Gdynianin
Posty: 707
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 17 kwie 2015, 1:45

MichalJ pisze:Dać to wreszcie do metra, brak połączenia ŻiW z metrem to jest skandal (podobnie jest z Saską Kępą).
Hę?
509 do Wileńskigo to nic? Do Stadionu są linie z południowej części osiedla: E1 502 514. A do Nowego Światu szybciej jest dojechać korzystając z bezpośredniego 111. Rozumiem że fetyszystów którzy lubią jeździć na około przez Stadion takie 111 w ogóle nie interesuje?
Georg pisze:175 połączenie ze 188 w jedną linię silną co 7,5/10/10 na trasie: LOTNISKO CHOPINA - METRO POLITECHNIKA - CENTRUM - KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE - KONWIKTORSKA
Co to za koszmarek? Niby częstotliwość dobra, ale trasa w Śródmieściu... ekhm... :shock:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 kwie 2015, 6:10

Szybciej 111? Przedwczoraj koło 8 111 po 25 minutach z Wilgi dojechali już na Saska. Kiedy było na Krakowskim strach się bać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6201
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 17 kwie 2015, 9:03

pietia pisze:A puszczenie tego do Bielańskiej jak 222 wchodziłoby w rachubę?
Problem dotyczyłby też 128- może powrót na Mariensztat, względnie Browarną?
Na Bielańskiej stają też PKSy Grodziska Maz. Miejsce jest dla 2X12m lub ewentualnie dla 1x18m

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2201
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 17 kwie 2015, 9:27

Nad czym tu się zastanawiać. Zaraz otwierają terminal. Dojście do SKM / KM będzie idealne. W związku z tym 175 powinno pojechać do Ronda Daszyńskiego i nigdzie dalej! Nawet nie wiem czy Rondo jest dobre. Najlepsze to byłoby Out!

osa
Posty: 2589
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 17 kwie 2015, 9:44

Żebyś się nie zdziwił, że łatwiejsze dojście do pociągów na lotnisku spowoduje, że ludzie przestaną stamtąd jeździć autobusami.

Georg
Posty: 6201
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 17 kwie 2015, 9:51

Warto pamiętać, że linie lotniskowe nie są ekspresami wożącymi z lotniska do Centrum, tylko liniami zwykłymi. Nie lepiej po prostu rozpoczynać i kończyć trasę przy Ośrodku Wojskowym (dla linii 175) oraz przy Lotnisku tylko dla 148 i 188. Wtedy czas przeznaczony na objazd lotniska można przeznaczyć na dłuższy postój wyrównawczy lub zaoszczędzenie 1 brygady.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27661
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 kwie 2015, 9:59

osa pisze:Żebyś się nie zdziwił, że łatwiejsze dojście do pociągów na lotnisku spowoduje, że ludzie przestaną stamtąd jeździć autobusami.
Na pewno nie muszą jeździć autobusami do centrum.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

MichalJ
Posty: 15044
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 kwie 2015, 10:14

Przecież to jest Jarek ze swoją obsesją...

osa
Posty: 2589
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 17 kwie 2015, 11:31

Jaką znowu obsesją? Chyba Twoją na punkcie utrzymywania na siłę linii 188, która obsługuje rzekomo niezbędną relację skrętną Żwirki i Wigury - Wawelska. Sam się przekonasz, że pociągi nie zassą pasażerów z lotniska, bo to jest od początku fatalnie zorganizowane. Stacja za daleko, zamiast bezpośrednio przy wyjściu z terminala i hali przylotów, gdzie sam natykasz się na przystanki autobusowe. Poza tym 175 obsługuje też inne przystanki na Żwirki i Wigury.

MichalJ
Posty: 15044
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 kwie 2015, 11:38

Stacja jest przy wyjściu ze starej/nowej części, zobaczysz za 3 tygodnie.

188 jest potrzebne, co widać w zapełnieniach przy Lotniku.

Pociąg z założenia nie ma być pełny na pierwszym przystanku. Jakoś to, że 175 też odjeżdża półpuste i zapełnia się dopiero na przystankach wspólnych ze 128, ci nie przeszkadza.

Wygoda przesiadki 188-128 a 175-182 jest nieporównywalna. Ja naprawdę nie rozumiem, skąd ten upór.

Zresztą pasażerowie samolotów w większości nie jadą z lotniska komunikacją miejską.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4859
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 17 kwie 2015, 12:38

Gdynianin pisze:
MichalJ pisze:Dać to wreszcie do metra, brak połączenia ŻiW z metrem to jest skandal (podobnie jest z Saską Kępą).
Hę?
509 do Wileńskigo to nic? Do Stadionu są linie z południowej części osiedla: E1 502 514. A do Nowego Światu szybciej jest dojechać korzystając z bezpośredniego 111. Rozumiem że fetyszystów którzy lubią jeździć na około przez Stadion takie 111 w ogóle nie interesuje?
509 do Wileńskiego? To jest dopiero fetysz!
Obrazek

MichalJ
Posty: 15044
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 kwie 2015, 12:41

To w ogóle są takie brednie, że nawet nie chciało mi się odpowiadać.

ODPOWIEDZ