A to jakiś dogmat, że wszystkie linie ze Skoroszy mają jechać donikąd, najlepiej co 20-30 minut(mam na myśli rejon ul. Skoroszewskiej, Prystora)? Tam przydałaby się jakaś solidna wymiana tych pseudolinii na jakąś jedną porządniejszą.Georg pisze:129
Sąd nad 175 - c.d.
Moderator: Wiliam
E tam, 178 nie jedzie wcale donikąd. Ta linia ma obecnie tylko jedną wadę - jeździ za rzadko.
Rzeczywiście, ale ktoś tu planuje ją zastąpić 129.reserved pisze:E tam, 178 nie jedzie wcale donikąd. Ta linia ma obecnie tylko jedną wadę - jeździ za rzadko.
Hę?MichalJ pisze:Dać to wreszcie do metra, brak połączenia ŻiW z metrem to jest skandal (podobnie jest z Saską Kępą).
509 do Wileńskigo to nic? Do Stadionu są linie z południowej części osiedla: E1 502 514. A do Nowego Światu szybciej jest dojechać korzystając z bezpośredniego 111. Rozumiem że fetyszystów którzy lubią jeździć na około przez Stadion takie 111 w ogóle nie interesuje?
Co to za koszmarek? Niby częstotliwość dobra, ale trasa w Śródmieściu... ekhm...Georg pisze:175 połączenie ze 188 w jedną linię silną co 7,5/10/10 na trasie: LOTNISKO CHOPINA - METRO POLITECHNIKA - CENTRUM - KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE - KONWIKTORSKA
Szybciej 111? Przedwczoraj koło 8 111 po 25 minutach z Wilgi dojechali już na Saska. Kiedy było na Krakowskim strach się bać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na Bielańskiej stają też PKSy Grodziska Maz. Miejsce jest dla 2X12m lub ewentualnie dla 1x18mpietia pisze:A puszczenie tego do Bielańskiej jak 222 wchodziłoby w rachubę?
Problem dotyczyłby też 128- może powrót na Mariensztat, względnie Browarną?
Nad czym tu się zastanawiać. Zaraz otwierają terminal. Dojście do SKM / KM będzie idealne. W związku z tym 175 powinno pojechać do Ronda Daszyńskiego i nigdzie dalej! Nawet nie wiem czy Rondo jest dobre. Najlepsze to byłoby Out!
Żebyś się nie zdziwił, że łatwiejsze dojście do pociągów na lotnisku spowoduje, że ludzie przestaną stamtąd jeździć autobusami.
Warto pamiętać, że linie lotniskowe nie są ekspresami wożącymi z lotniska do Centrum, tylko liniami zwykłymi. Nie lepiej po prostu rozpoczynać i kończyć trasę przy Ośrodku Wojskowym (dla linii 175) oraz przy Lotnisku tylko dla 148 i 188. Wtedy czas przeznaczony na objazd lotniska można przeznaczyć na dłuższy postój wyrównawczy lub zaoszczędzenie 1 brygady.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27661
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na pewno nie muszą jeździć autobusami do centrum.osa pisze:Żebyś się nie zdziwił, że łatwiejsze dojście do pociągów na lotnisku spowoduje, że ludzie przestaną stamtąd jeździć autobusami.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!
Przecież to jest Jarek ze swoją obsesją...
Jaką znowu obsesją? Chyba Twoją na punkcie utrzymywania na siłę linii 188, która obsługuje rzekomo niezbędną relację skrętną Żwirki i Wigury - Wawelska. Sam się przekonasz, że pociągi nie zassą pasażerów z lotniska, bo to jest od początku fatalnie zorganizowane. Stacja za daleko, zamiast bezpośrednio przy wyjściu z terminala i hali przylotów, gdzie sam natykasz się na przystanki autobusowe. Poza tym 175 obsługuje też inne przystanki na Żwirki i Wigury.
Stacja jest przy wyjściu ze starej/nowej części, zobaczysz za 3 tygodnie.
188 jest potrzebne, co widać w zapełnieniach przy Lotniku.
Pociąg z założenia nie ma być pełny na pierwszym przystanku. Jakoś to, że 175 też odjeżdża półpuste i zapełnia się dopiero na przystankach wspólnych ze 128, ci nie przeszkadza.
Wygoda przesiadki 188-128 a 175-182 jest nieporównywalna. Ja naprawdę nie rozumiem, skąd ten upór.
Zresztą pasażerowie samolotów w większości nie jadą z lotniska komunikacją miejską.
188 jest potrzebne, co widać w zapełnieniach przy Lotniku.
Pociąg z założenia nie ma być pełny na pierwszym przystanku. Jakoś to, że 175 też odjeżdża półpuste i zapełnia się dopiero na przystankach wspólnych ze 128, ci nie przeszkadza.
Wygoda przesiadki 188-128 a 175-182 jest nieporównywalna. Ja naprawdę nie rozumiem, skąd ten upór.
Zresztą pasażerowie samolotów w większości nie jadą z lotniska komunikacją miejską.
509 do Wileńskiego? To jest dopiero fetysz!Gdynianin pisze:Hę?MichalJ pisze:Dać to wreszcie do metra, brak połączenia ŻiW z metrem to jest skandal (podobnie jest z Saską Kępą).
509 do Wileńskigo to nic? Do Stadionu są linie z południowej części osiedla: E1 502 514. A do Nowego Światu szybciej jest dojechać korzystając z bezpośredniego 111. Rozumiem że fetyszystów którzy lubią jeździć na około przez Stadion takie 111 w ogóle nie interesuje?

To w ogóle są takie brednie, że nawet nie chciało mi się odpowiadać.