Eksploatacja jednotoru na Boernerowo
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
te plany byly nie tyle ambinte, co nierealne. Mysle, ze duzo wazniejszym na ten rok zadaniem jest posprzatanie w sterowaniu ruchem...
@A/P Talent: A tak merytorycznie moze? Bo na razie, to zarzucasz "kolegom z innych dzielnic psucie komunikacji na Bemowie*, a sam proponujesz pospuc Brodnu i Woli. Ladnie to tak?
*- argument "nie jestes stad to sie nie wypowiadaj" jest smieszny. Moze jeszcze wzorem UE parytety dzielnicowe w ZTM utworzyc?
Co do sytuacji bemwoskiej - ani miedzyszczyt, ani szczyt popoludniowy, ani DS nie uzasadniaja "trzech slotow" z Bemowa na W-Z. Wielokrotnie obserwowalem ta trase w tych porach (z pewnoscia dane te potwierdza tez obserwacje ZTM) i tak mnie ma takich potokow. Zwlaszcza, ze przy obecnym sposobie budowy rozkladow nie widze szans na "rozsuwanie" kursow silnej linii zeby wplesc slaba, wiec nawet argument o skroceniu czasu oczekiwania jest nienajszczesliwszy (bo pod takim katem mozna wszak rozpatrywac polaczenie 26+24 z przesiadkami jednoplatformowymi w obie strony).
Jesli w szczycie porannym jest zapotrzebowanie na wiecej, niz 12 kursow z Bemowa na W-Z, to rozwiazaniem jest po prostu zageszczenie silnej bemowskiej linii na W-Z albo puszczenie 4x. A nie puszczanie dodatkowej linii przez caly tydzien, na ktora po prostu nie ma wozokilometrow...
Odrebna sprawa jest dodatkowy potok na Obozowej, ktory moze uzsadnic dodatkowa linie do Kola/docelowo Boernerowa - chociaz dodatkowa slaba(formalnie: zwykla) linia mnie tu kluje, bo z jednej strony bedzie kompletnie nie skoordynowana, a z drugiej - przy jej czestotliwosciach nikt nie bedzie na nia specjalnie czekal (dopoki nie pojedzie na Boernerowo), bo i po co...
@A/P Talent: A tak merytorycznie moze? Bo na razie, to zarzucasz "kolegom z innych dzielnic psucie komunikacji na Bemowie*, a sam proponujesz pospuc Brodnu i Woli. Ladnie to tak?
*- argument "nie jestes stad to sie nie wypowiadaj" jest smieszny. Moze jeszcze wzorem UE parytety dzielnicowe w ZTM utworzyc?
Co do sytuacji bemwoskiej - ani miedzyszczyt, ani szczyt popoludniowy, ani DS nie uzasadniaja "trzech slotow" z Bemowa na W-Z. Wielokrotnie obserwowalem ta trase w tych porach (z pewnoscia dane te potwierdza tez obserwacje ZTM) i tak mnie ma takich potokow. Zwlaszcza, ze przy obecnym sposobie budowy rozkladow nie widze szans na "rozsuwanie" kursow silnej linii zeby wplesc slaba, wiec nawet argument o skroceniu czasu oczekiwania jest nienajszczesliwszy (bo pod takim katem mozna wszak rozpatrywac polaczenie 26+24 z przesiadkami jednoplatformowymi w obie strony).
Jesli w szczycie porannym jest zapotrzebowanie na wiecej, niz 12 kursow z Bemowa na W-Z, to rozwiazaniem jest po prostu zageszczenie silnej bemowskiej linii na W-Z albo puszczenie 4x. A nie puszczanie dodatkowej linii przez caly tydzien, na ktora po prostu nie ma wozokilometrow...
Odrebna sprawa jest dodatkowy potok na Obozowej, ktory moze uzsadnic dodatkowa linie do Kola/docelowo Boernerowa - chociaz dodatkowa slaba(formalnie: zwykla) linia mnie tu kluje, bo z jednej strony bedzie kompletnie nie skoordynowana, a z drugiej - przy jej czestotliwosciach nikt nie bedzie na nia specjalnie czekal (dopoki nie pojedzie na Boernerowo), bo i po co...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- a/p TALENT
- Posty: 1737
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Koniec świata! Nawet mój kultowy kolega Glonojad contra me! Przecież te moje propozycje to mała kosmetyka w porównaniu z tym co było na Bemowie Lotnisku do tej pory!!! Żeby nie być gołosłownym przypomnę stan linii tramwajowych na Obozowej w 2003 r - 1,12,13,20,23,24 ! / Bez łącznika tramwajowego Nowe Bemowo-Piaski/
Do remontu Młynarskiej w marcu 2009 r. na Obozowej pozostały linie 13/do pętli Koło/,23,24.
Główny mój zamysł to likwidacja koszmaru na pętli Koło 5,20,28 skręcające w lewo, a 13 w prawo / kierunek od Bemowa Lotniska/.
Jak zwykle popieram Glonojoda całą klawiaturą w temacie poprawy przelotowości tramwajów w ciągu od Młynarskiej do Bielan.
Do remontu Młynarskiej w marcu 2009 r. na Obozowej pozostały linie 13/do pętli Koło/,23,24.
Główny mój zamysł to likwidacja koszmaru na pętli Koło 5,20,28 skręcające w lewo, a 13 w prawo / kierunek od Bemowa Lotniska/.
Jak zwykle popieram Glonojoda całą klawiaturą w temacie poprawy przelotowości tramwajów w ciągu od Młynarskiej do Bielan.
Idiokracja nas otacza
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Hm. Policzyłem. W grudniu 2005 (a więc tuż przed "rewolucją") linie 1, 12, 13, 20, 23 i 24 oferowały kursów na godzinę 31/20/18 z Koła, w tym 26/16/14 z Bemowa. Z grubsza, 20 co 24 minuty zaokrągliłem do 2 kursów 
W tej chwili, mówiąc o dwóch silnych liniach z Bemowa na Obozową, osiągamy kursów 24/16/8, jeżeli dorzucić jeszcze coś słabszego, wyjdzie 30/20/12.
W tej chwili, mówiąc o dwóch silnych liniach z Bemowa na Obozową, osiągamy kursów 24/16/8, jeżeli dorzucić jeszcze coś słabszego, wyjdzie 30/20/12.
Z czego na samych Górcach 154 i 523, obydwie pod sam dworzec.fik pisze:Heee? 154. 408. 523. 167. Bemowo połączeniami z Ochotą stoi...mcdm pisze: Tez sie nie zgadzam - juz nie bedzie czym na Ochote pojechac
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
No jasne.Bastian pisze:Z czego na samych Górcach 154 i 523, obydwie pod sam dworzec.fik pisze: Heee? 154. 408. 523. 167. Bemowo połączeniami z Ochotą stoi...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Albo 8 w DS, albo dwie silne. Bo z co 15 w DS to masz pseudosilne ktore pobije na glowe czestotliwoscia nawet 171. Rozumiem promocja transportu szynowegoBastian pisze:
W tej chwili, mówiąc o dwóch silnych liniach z Bemowa na Obozową, osiągamy kursów 24/16/8, .
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Oczywiście, zgoda. Pisałem o dwóch tak silnych, jak przedtem, natomiast tych kursów w DS rzeczywiście powinno być 16, albo przynajmniej 12.Glonojad pisze:Albo 8 w DS, albo dwie silne. Bo z co 15 w DS to masz pseudosilne
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27661
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jak mnie pamięć nie myli, to żaden z tych przystanków nie leży na Ochocie, a 106 zapewnia połączenie w 90% tego ciągu.8833 pisze:Bardzo dużo ludzi korzysta bardzo dużo ludzi na odcinku Oczapowskiego - Ciepłownia Wola. Jak mnie pamięć nie myli, to ani 154, 167, 408, ani 523 na tym odcinku nie jeżdżą, więc po jakiego groma piszecie takie bzdury.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Ja w ogóle nie wiem, czy to zgodne z prawem...8833 pisze:Bardzo dużo ludzi korzysta bardzo dużo ludzi
BP, NMSP
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Rok temu wszyscy podnosili larum i darli szaty, że zawieszenie 20 to cicha likwidacja linii pod pretekstem budowy S-8. Wszelkie zapewnienia o przywróceniu jej po przebudowie były puszczane mimo uszu lub uważane za kłamstwa. Potrzeba było roku, żeby zobaczyć jak będzie wyglądało to miejsce po przebudowie.
Wylot środkowego wiaduktu WD11. Parę dni temu już leżały w tym miejscu rozjazdy (przymiarka?) jednak na powrót zostały zdjęte i położone obok.

W tym miejscu budowany jest przejazd dla południowej jezdni ul. Radiowej przez tory 20. Leżące zbrojenia sugerują, że będzie to torowisko w technologii szyn kotwionych do płyty.


Równolegle powstaje wykop pod torowisko.

Wylot środkowego wiaduktu WD11. Parę dni temu już leżały w tym miejscu rozjazdy (przymiarka?) jednak na powrót zostały zdjęte i położone obok.

W tym miejscu budowany jest przejazd dla południowej jezdni ul. Radiowej przez tory 20. Leżące zbrojenia sugerują, że będzie to torowisko w technologii szyn kotwionych do płyty.


Równolegle powstaje wykop pod torowisko.

15/12/2005-12/7/2019
- Piotrek_2274
- Posty: 563
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Prace idą bardzo szybko, ciekawe czy istnieje szansa aby 20-stka wróciła już po wakacjach?
Przy okazji chciałbym zwrócić uwagę na przystanek Mijanka Górce - dotychczas można było się do niego dostać zarówno od strony os.Górce przez ulicę Siodlarską, jak i od strony ul.Wrocławskiej chodnikiem obok sklepu meblowego. Po wybudowaniu trasy przejście od strony Górc pozostanie, bo słyszałem że zdecydowano się wybudować kładkę dla pieszych na wysokości obecnej ul.Siodlarskiej, natomiast w ostatnim czasie przystanek został odcięty od ul.Wrocławskiej, ponieważ na miejscu przejścia postawiono bloki i oczywiście je ogrodzono, skutecznie uniemożliwiając przejście. Drogi alternatywnej nie ma, bo wątpię żeby komukolwiek chciało się iść aż do ul.Radiowej i nadrabiać dość duży odcinek drogi. Frekwencja na tym przystanku nigdy nie była powalająca, ale w swoim czasie jeździłem dwudziestką codziennie i widziałem pasażerów idących od strony ul.Wrocławskiej i wsiadających w tramwaj w stronę ulicy Kaliskiego oraz osoby przyjeżdżające od strony Boernerowa i idące w kierunku Wrocławskiej (np. z dziećmi do przedszkola przy ul.Secemińskiej) Mam nadzieję że jeszcze większy spadek frekwencji nie będzie oznaczał rychłej likwidacji tego przystanku bo już teraz wymiana pasażerów była mizerna a w obecnej sytuacji chyba najbardziej sensowne byłoby przesunięcie przystanku bliżej ul.Siodlarskiej aby skrócić dojście w kierunku os.Górce ale to by miało sens dopiero po wybudowaniu dwutoru, bo przystanek znajduje się na mijance.
Przy okazji chciałbym zwrócić uwagę na przystanek Mijanka Górce - dotychczas można było się do niego dostać zarówno od strony os.Górce przez ulicę Siodlarską, jak i od strony ul.Wrocławskiej chodnikiem obok sklepu meblowego. Po wybudowaniu trasy przejście od strony Górc pozostanie, bo słyszałem że zdecydowano się wybudować kładkę dla pieszych na wysokości obecnej ul.Siodlarskiej, natomiast w ostatnim czasie przystanek został odcięty od ul.Wrocławskiej, ponieważ na miejscu przejścia postawiono bloki i oczywiście je ogrodzono, skutecznie uniemożliwiając przejście. Drogi alternatywnej nie ma, bo wątpię żeby komukolwiek chciało się iść aż do ul.Radiowej i nadrabiać dość duży odcinek drogi. Frekwencja na tym przystanku nigdy nie była powalająca, ale w swoim czasie jeździłem dwudziestką codziennie i widziałem pasażerów idących od strony ul.Wrocławskiej i wsiadających w tramwaj w stronę ulicy Kaliskiego oraz osoby przyjeżdżające od strony Boernerowa i idące w kierunku Wrocławskiej (np. z dziećmi do przedszkola przy ul.Secemińskiej) Mam nadzieję że jeszcze większy spadek frekwencji nie będzie oznaczał rychłej likwidacji tego przystanku bo już teraz wymiana pasażerów była mizerna a w obecnej sytuacji chyba najbardziej sensowne byłoby przesunięcie przystanku bliżej ul.Siodlarskiej aby skrócić dojście w kierunku os.Górce ale to by miało sens dopiero po wybudowaniu dwutoru, bo przystanek znajduje się na mijance.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Owszem, po wakacjach 2010.Piotrek_2274 pisze:Prace idą bardzo szybko, ciekawe czy istnieje szansa aby 20-stka wróciła już po wakacjach?
Jak sam zauważyłeś, ma mizerne wykorzystanie, a po odcięciu od Wrocławskiej (skąd naturalnie pochodziła większość pasażerów) jego wykorzystanie spadnie jeszcze bardziej.Przy okazji chciałbym zwrócić uwagę na przystanek Mijanka Górce (...)
Biorąc pod uwagę, że na Górczewskiej będzie silne 190 na trasę W-Z wątpię, by ktokolwiek z tej kładki korzystał by dojść do tegoż przystanku (pomijam już fakt, że w związku z odcięciem dojścia do Wrocławskiej ma ona kompletnie zerowy sens komunikacyjny). Rozwiązanie widzę wyłącznie jedno.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.