Strona 25 z 26
: 26 paź 2009, 17:45
autor: Wolfchen
No to robimy kryterium uliczne: ... - Marymoncka - al. Zjednoczenia - Kasprowicza - Podczaszyńskiego - Marymoncka - ... i dobra jest. Brygady z wtyczek ze 181, a gratis koordynacja ze 103 i dobra jest, przestaną gadać...
: 26 paź 2009, 17:46
autor: Bastian
A w 103 nie ma miejsc, że trzeba je dwukrotnie zagęścić?

: 26 paź 2009, 17:59
autor: marcus
Powstaje pytanie, gdzie to Z-x zmieścić na Hucie. Bo ostatnie dołożenie na 114 i zasilenie 409 pokazało, że możliwości węzła są wykorzystane.
: 26 paź 2009, 18:21
autor: Wolfchen
Bastian pisze:A w 103 nie ma miejsc, że trzeba je dwukrotnie zagęścić?
Nie mam zielonego pojęcia na temat bieżącego obłożenia tej linii

: 26 paź 2009, 18:25
autor: marcus
Wolfchen pisze:Bastian pisze:A w 103 nie ma miejsc, że trzeba je dwukrotnie zagęścić?
Nie mam zielonego pojęcia na temat bieżącego obłożenia tej linii

Głosy kierowców są takie, że są kursy mające 110% napełnienia studentami zmierzającymi w stronę Dewajtis, ale są to głosy jednostkowe - nie ma ciągłych lamentów nad niedomykającymi się drzwiami, z czego wnioskuję, że obecna forma jest wystarczająca.
: 26 paź 2009, 22:31
autor: Szeregowy_Równoległy
Tam jest wystarczająco, zarówno 103 (jeździłem) jak i 181 (jeżdżę). Zetka tam jest potrzebna jak pryszcze na siusiaku. Jedyne, co by można, ale też niekoniecznie i najwyżej w ramach gestu dobrej woli to wzmocnić coś w DS. I wystarczy.
Co do skrętu w lewo z Marymonckiej w Pstrowskiego: a nie da się skręcić w prawo i pod wisłostradą zawrócić? Kiedyś wykonywałem taki manewr osobówką jak zbyt wielu chętnych było do skrętu w Pstrowskiego, czasowo wyszło na moje. Poroniona zetka to i lewoskręt może być poroniony.
: 26 paź 2009, 22:38
autor: Bastian
Szeregowy_Równoległy pisze:Co do skrętu w lewo z Marymonckiej w Pstrowskiego: a nie da się skręcić w prawo i pod wisłostradą zawrócić?
Już nie, jeśli się nie mylę.
: 27 paź 2009, 16:15
autor: pjok-79
Bastian pisze:A więc METRO MŁOCINY - Zgrupowania Kampinos - Marymoncka - TWARDOWSKA? Tak się na razie da (tylko trzeba by gdzieś zawrócić

), ale w przeciwną stronę już nie. Można przez Przy Agorze - ale dokładnie to robi 103.
Jako zapyziały mieszkaniec okolic skrzyżowania Prozy/Marymoncka/Pułkowa/Pstrowskiego muszę Ci powiedzieć że skręcić autobusem z Pstrowskiego w Marymoncką to chyba byłby trudniejszy manewr niż w drugą stronę? Chyba że byłyby to jakieś mikrusy.
Pod Wisłostradą można jeszcze zawrócić, ale to chyba bez sensu.
Moim zdaniem większym pytaniem jest to skąd autor artykułu wziął liczbę 17000 codziennych studentów?
Do uczelni dojeżdża codziennie około 17 tys. studentów
Chyba pomyliły mu się Młociny z Dewajtisem, gdzie jak sądzę bywa ok 2-3 tysięcy ludzi dziennie ( i nie wiem czy to nie są zbyt wybujałe ilości)
: 27 paź 2009, 20:24
autor: tatra
Dzisiaj o 10.55 niezabieralne 181 AWF po 10 minutach 103 nabite po dach a 121 (linia znikąd do nikąd 2 minuty po 181)puste solo.
Na zapadłych zadupiach po zawieszeniu reguralnej linii uruchamiane są Zetki a Marymoncka musi obyć się gównianymi wtyczkami.
Cała sprawa ma się o to że jeśli 17 "zesra"się na południowym odcinku to nie ma połączenia Metra Marymont z ciągiem Słowackiego-Marymoncka poza Ł-Łomianki.
A jeśli o to chodzi to po co jedna linia 17 do Twardowskiej,może być do M.Marymont a w zamian 27 solo i 36 do Twardowskiej.
: 27 paź 2009, 20:42
autor: Bastian
Dwie linie nie wejdą na Twardowską.
: 28 paź 2009, 8:12
autor: tatra
Wejdą tam jest "żeberko",przez wiele lat krańcowały tam 2 linie.
: 28 paź 2009, 8:27
autor: Glonojad
Żeberko jest torem wyjazdowym, nie ma dwóch torów postojowych. EOT.
: 28 paź 2009, 8:35
autor: tatra
Ale przy synchronizacji rozkładów 2 linii służyło jako tor odstawczy tylko w wypadku awarii.
: 28 paź 2009, 8:43
autor: Bastian
Rozkład możesz zsynchronizować, ale wystarczy jedno kilkuminutowe opóźnienie i mogiła.
: 28 paź 2009, 10:52
autor: pawcio
Abstrahując od tego, że żeberko jest za przystankiem dla wsiadających.