Eksploatacja jednotoru na Boernerowo

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 lis 2009, 8:46

MeWa pisze:
Glonojad pisze:Tak, na większości trasy tor istniejący stanie się jednym z dwóch torów nowych - chociaż nie na całej długości tym samym
a czy będzie zmieniany sposób mocowania sieci? ;)
Nie, tramwaje będą składać pantograf i przejeżdżać odcinek "ukośny" na wybiegu :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

was
Posty: 70
Rejestracja: 07 kwie 2008, 19:51

Post autor: was » 01 mar 2010, 18:50

Życie Warszawy pisze:Pociął trakcję, by ją sprzedać

Z remontowanego odcinka torów tramwajowych na Bemowie złodziej ukradł 100 metrów trakcji.
Mężczyzna został zatrzymany w chwili, gdy ciął trakcję na mniejsze kawałki, zaledwie kilkadziesiąt metrów od ul. Dywizjonu 303. To właśnie tam dokonał kradzieży. Planował sprzedać łup w skupie złomu.

Wartość strat wyceniono na ok. 2 tys. zł. Mundurowi ustalili, że Marcin A. ma już na swoim koncie inne kradzieże. Wielokrotnie był poszukiwany.

Złodziej usłyszał zarzuty kradzieży mienia. Wkrótce stanie przed sądem. Grozi mu do pięciu lat więzienia. Prokurator zastosował wobec 26-latka środek zapobiegawczy i objął go policyjnym dozorem.

Obrazek
żródło: http://www.zw.com.pl/artykul/452670_Poc ... zedac.html

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 2898
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 01 mar 2010, 21:57

To ta sieć w końcu nie jest pod napięciem czy on kradł już na cywilizowanym odcinku ulicy?
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 mar 2010, 22:11

Sieć jest wyłączona "na odpowiedzialność budowniczych S8".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7821
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 02 mar 2010, 9:17

Siecool pisze:To ta sieć w końcu nie jest pod napięciem
Z napięciem 600V nie jest trudno sobie poradzić.....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1737
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 02 mar 2010, 9:42

Cud prawdziwy, że w ogóle cokolwiek metalowego ostało się na"uśpionym" jednotorze.
Pełno menelstwa koczuje na pobliskich działkach. Co drugi to metalowiec...
Idiokracja nas otacza

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 2898
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 07 kwie 2010, 20:24

Kilka zdjęć z remontu dwudziestki - część z dzisiaj, część jakoś sprzed świąt.
1) Obrazek 2) Obrazek 3) Obrazek
4) Obrazek 5) Obrazek 6) Obrazek

1) Skończone torowisko, zbudowane przez GDDKiA. Sieć płaska, czyli taka chyba zostanie i dalej (choć na Mickiewicza takową likwidują).
2) Paredziesiąt metrów dalej w kierunku mijanki Górce toru nie ma, podkładów nie ma, w ogóle nic nie ma.
3) Mijanka Górce. Tu też nic nie ma.
4) Między mijanką a Powstańców Śląskich. Tu już coś się dzieje, widać nawet tory. Jednak najciekawsze jest po lewej od krawędzi kadru - stoi tam bar na kółkach, obok jest nawet stoliczek i krzesełka - wszystko dla budowniczych trasy S-8. Co jak co, ale baru w takich krzakach to ja się nie spodziewałem...
5) W okolicy osiedla Zielony Staw, zdjęcie robione z dawnego przystanku o tej nazwie. Na wysokości tego nieruszonego odcinka torów będzie eska torów - jeśli dobrze pamiętam torowisko się przesunie w lewo.
6) Tor w stronę mijanki Groty, po lewej zaplecze budowy TW. Wydaje się, że to miejsce między jednym a drugim może być już przewidziane pod drugi tor, ale nie chce tego sprawdzać, bo pliki z projektami wczytują się godzinami.

Kiedy będzie remont torowiska na wysokości przecięcia jezdni przy pętli na Starym Bemowie? Miał być 2010-03-15 - 04-15, ale coś go nie widać.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 kwie 2010, 20:30

@1: Dziwne. Strasznie gęsto te słupy są przez to.
@2: Konon mode!
@3: A zwłaszcza mijanki nie będzie.
@4: Mogło być gorzej, na kółkach to raczej bym się spodziewał...
@5: A te pliki to wciąż są na stronie TW?
@6: Oj, raczej nie, zobacz z której strony zrobionie jest obrzeże...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 kwie 2010, 20:42

Glonojad pisze:Oj, raczej nie, zobacz z której strony zrobionie jest obrzeże...
Po prawej są krzaczory, więc z logiki wypada, że po lewej. Chociaż... Mam wrażenie, że kawałek dalej grunt się lekko "urywa"... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 kwie 2010, 20:46

Tylko mi nie mów, że te krzaczory to element jakiegoś założenia urbanistycznego...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 kwie 2010, 20:48

A mało to mamy ekoterrorystów? :P

Pytanie, czy sezon ochronny obejmuje również takie krzaki? :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 kwie 2010, 20:53

Raczej chodzi mi konserwoterrorystów...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 2898
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 07 kwie 2010, 20:57

Glon dobrze kombinuje - zajrzałem do tych plików (na dysku mam, nie wiem czy wiszą jeszcze na stronie) i faktycznie drugi tor wypada w miejscu krzaków. Czyli ta domniemana eska będzie nie w lewo, a w prawo. To w takim razie krzaków też nie będzie ;)
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 kwie 2010, 20:59

Wiesz, ja też widziałem te projekty, tylko na papierze , a na dysk zapisać nie zdążyłem... :beczy:
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 5091
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 07 maja 2010, 0:29

Obrazek

Dwa tory na Boernerowo

Tramwaje mają wrócić na ul. Dywizjonu 303 oraz Kaliskiego, i to na dwóch torach zamiast jednego. Ratusz wreszcie wziął się za linię obok WAT, która została zamknięta w 2008 roku.


Kierowcy jeżdżący ul. Kaliskiego obok Wojskowej Akademii Technicznej ze zdziwieniem napotykają zamknięty przejazd przez tory w poprzek jezdni. Co się stało? Na Bemowie trwa modernizacja tramwajowego łącznika z Boernerowem.

Wycofana „dwudziestka”

Chodzi o linię wzdłuż ul. Dywizjonu 303 i Kaliskiego. Tym fragmentem torów jeździła linia 20 na Boernerowo. Tramwaje zostały jednak wycofane pod koniec 2008 roku w związku z budową przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad trasy ekspresowej S8 przez środek Bemowa.

Przed zamknięciem ten odcinek był jednotorowy – tramwaje musiały przejeżdżać obok siebie tylko na tzw. mijankach. Dlatego Tramwaje Warszawskie postanowiły dobudować drugi tor, który sięgnie aż ul. Kocjana.

– Na razie remontujemy stary tor. Trwa już jednak projektowanie drugiego – mówi Michał Powałka z Tramwajów Warszawskich. – Kompletujemy dokumentację. Przetarg powinniśmy ogłosić w czerwcu. Prace budowlane mają się zacząć we wrześniu – obiecuje.

Jeden tor pozostanie już więc tylko między ul. Kocjana a pętlą Boernerowo. Mijanki na krótszym odcinku będą dwie: przy skrzyżowaniu Kaliskiego i Radiowej oraz nowa przy WAT.

W czym pomoże budowa drugiego toru na większości odcinka na Boernerowo? Według rzecznika koordynatora remontów Tomasza Kunerta, pozwoli zwiększyć częstotliwość kursowania tramwajów i skierować linię z Boernerowa aż do centrum. Wcześniej było to trudne, bo jakiekolwiek opóźnienie na trasie zablokowałoby tramwaje na długim jednotorowym odcinku.

Czy Zarząd Transportu Miejskiego pozostawi linię 20? Trwają dyskusje. Według nieoficjalnych informacji, „dwudziestka” ma połączyć się z inną linią i przejąć jej numerację.

Tramwajarze zaspali

Tramwaje Warszawskie próbują zgrać przebudowę linii na Boernerowo z otwarciem trasy S8, zapowiadanym na przełom lat 2010 i 2011. Nie byłoby z tym problemu, gdyby prace ruszyły w 2009 roku. Niestety, pomysł urodził się zbyt późno.

To nie pierwsze opóźnienie na Bemowie. Nie uda się w tym roku zbudować torów na Powstańców Śląskich między Radiową i Górczewską, co obiecywał prezes TW Krzysztof Karos. Spółka nie ma decyzji środowiskowej dla tej inwestycji.

Obrazek
Przebudowywany łącznik z Boernerowem : Tramwajarze zamknęli przejazd przez tory na ul. Kaliskiego. Objazd prowadzi ul. Kocjana i Kartezjusza, a dalej Archimedesa albo Gąsiorowskiego. Jak obiecują Tramwaje Warszawskie, do końca roku większa część łącznika z Boernerowem będzie dwutorowa.
http://www.zw.com.pl/artykul/473459_Dwa ... erowo.html
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

ODPOWIEDZ