Trasa i Most Północny

Moderator: Wiliam

TLG
Posty: 5890
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 27 wrz 2009, 20:30

Ponieważ budowę S-8 poznałem już na tyle dobrze, że nie ejst w stanie niczym mnie zaskoczyć musiałem znaleźć sobie coś nowego. Poneiważ nie chce mi się jeździć za daleko padło na Trasę Mostu Północnego, która od mojego grajdołka jest o rzut moherowym beretem. Zapraszam do lektury!

W tym miejscu zaczynać się będzie estakada nad Marymoncką. Powoli coś się zarysowuje.
Obrazek

Zbrojenie fundamentu podpór przyszłej estakady. Aż trudno uwierzyć, ze niebawem po jednej jej stronie przebiegać będzie chodnik, a po drugiej scieżka rowerowa.
Obrazek

Kolejne podpory, tym razem między jezdniami Wisłostrady. Po obu stronach powstaną ściany oporowe, a Wisłostrada w tym miejscu znajdzie się w tunelu.
Obrazek

Budowa kładki pieszo-rowerowej.
Obrazek

Hej młody junaku! Smutek zwalcz i strach! Przecież na tym miejscu, już za parę lat...
Obrazek

A teraz coś z Białołęki.
Obrazek

Palowanie
Obrazek

Roboty ziemne
Obrazek

I to tyle - dwa badyle.
15/12/2005-12/7/2019

mar_2006
Posty: 21
Rejestracja: 01 lip 2008, 16:20

Post autor: mar_2006 » 28 wrz 2009, 18:06

Witam, mam pytanie czy to prawda że wykonawca TMP ma zamiar zwęzić modlińską do jednego pasa? I rozumiem że to będzie tylko jedna nitka? W którą stronę? W dzisiejszym fakcie (zważając na poziom gazety wolę się upewnić) napisali że nitka w kierunku legionowa zostanie zwężona do jednego pasa z zostawieniem lewoskrętu w obrazkową. Proszę powiedzcie że to nie prawda! (-o< Wiecie co się tu będzie działo? Kataklizm!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 wrz 2009, 18:10

Owszem, przez jakiś czas będzie po jednym pasie w obu kierunkach, bo inaczej się nie da...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

mar_2006
Posty: 21
Rejestracja: 01 lip 2008, 16:20

Post autor: mar_2006 » 28 wrz 2009, 18:21

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sorry ale jak ja mam się wydostać i wrócić do domu? Wprowadzą latające autobusy? A może promy? Nic tylko rower wyciągać... Nie wierzę w to co napisałeś, masz wiarygodne źródło? Matko to chyba muszę wyjść o 5 z domu by móc dojechać na uczelnie na 8.00. Jak długo będzie to trwało i czy nie dało by się zbudować odjazdów placu budowy tak się nie robi w cywilizowanym świecie. To jest odcięcie
Białołęki od miasta razem z innymi północnymi miejscowościami. MASAKRA!!! #-o

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 24727
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 28 wrz 2009, 18:25

Wystarczyłoby, żebyś zerknął na poprzednią stronę tematu...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

mar_2006
Posty: 21
Rejestracja: 01 lip 2008, 16:20

Post autor: mar_2006 » 28 wrz 2009, 18:48

No właśnie zajrzałem przed napisaniem ale nie ma tam info o tym ile będzie to trwać? I wolałem jeszcze raz się zapytać bo jest to informacja dość ważna dla mnie(osobiście nie byłem w stanie w to uwierzyć) i innych mieszkańców Białołęki. Co nie zmienia faktu że jest to straszna pomyłka robiąc tu takie rzeczy, mam nadzieje że do tego nie dojdzie. To jest nic innego jak czysty idiotyzm...

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 28 wrz 2009, 20:02

Tu też na forum widzę histeria związana z planowanym zwężeniem Modlińskiej. :D

A to jest ta sławna już organizacja ruchu:

Obrazek

Wojciech Tumasz
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 24727
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 30 wrz 2009, 1:46

Obrazek
Z mostu Północnego do stacji metra Młociny
kmaj 29-09-2009, ostatnia aktualizacja 29-09-2009 20:43

Pozwolenie na budowę Trasy Mostu Północnego między Wisłostradą i węzłem Młociny wydał dziś wojewoda Mazowsza Jacek Kozłowski. Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych obiecuje ogłosić jesienią przetarg na wykonawcę.

Drugi etap Trasy Mostu Północnego liczy ok. 800 metrów długości. W ramach tej inwestycji powstaną dwie bezkolizyjne jezdnie – po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Przewidywana dopuszczalna prędkość to 70 km/godz.

Decyzja ma rygor natychmiastowej wykonalności, co powinna przyspieszyć inwestycję. Według rzeczniczki Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych, budowa odcinka między Wisłostradą i węzłem Młociny powinna ruszyć wiosną 2010 roku.

Pozwolenie na budowę pierwszego etapu – trzech kilometrów między ul. Modlińską i Wisłostradą – zostało wydane w kwietniu. Warta 977 mln zł budowa trwa od ponad stu dni. Kierowcy mają tędy ruszyć na początku 2012 roku.

Czy oba etapy uda się zgrać? Ratusz obiecuje, że oba odcinki zostaną oddane jednocześnie.
http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/10, ... ociny.html
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7496
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 01 paź 2009, 13:18

Dobra... Wracając do zwężenia... Czy możliwe jest dołożenie (wielu) brygad dodatków do linii białołęcko-legionowskich na czas zwężenia Modlińskiej, a następnie zamknięcie jej dla prywatnych samochodów na newralgicznym odcinku? Ci którzy absolutnie muszą wsiąść do blachosmrodów pojadą przez Płudy, a pozostali skorzystają ze zwiększonej podaży miejsc w środkach transportu... Ewentualne odstępstwa dla samochodów byłyby na podstawie zezwolenia w formie kartonika do włożenia za szybę...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 01 paź 2009, 13:20

hafilip84 pisze:Czy możliwe jest dołożenie (wielu) brygad dodatków do linii białołęcko-legionowskich na czas zwężenia Modlińskiej, a następnie zamknięcie jej dla prywatnych samochodów na newralgicznym odcinku?
Wątpię, od razu byłyby porządne protesty. Chyba, że kierowcy mieliby bezpłatne przejazdy na podstawie prawa jazdy czy dowodu rejestracyjnego :P

[ Komentarz dodany przez: hafilip84: Czw 01 Paź, 2009 ]
Poprawiłem błędy z mojego cytatu ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7496
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 01 paź 2009, 13:23

Wolfchen pisze:Chyba, że kierowcy mieliby bezpłatne przejazdy na podstawie prawa jazdy czy dowodu rejestracyjnego :P
A niech nawet... Wątpię żeby koszt sumaryczny czasoosób straconych w korku był niższy niż koszt dodatkowych brygad i darmowych przejazdów...

Domino2001
Posty: 1468
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 01 paź 2009, 13:24

Wolfchen pisze:
hafilip84 pisze:Czy możliwe jest dołożenie (wielu) brygad dodatków do linii białołęcko-legionowskich na czas zwężenia Modlińskiej, a następnie zamknięcie jej dla prywatnych samochodów na newralgicznym odcinku?
Wątpię, od razu byłyby porządne protesty. Chyba, że kierowcy mieliby bezpłatne przejazdy na podstawie prawa jazdy czy dowodu rejestracyjnego :P

[ Komentarz dodany przez: hafilip84: Czw 01 Paź, 2009 ]
Poprawiłem błędy z mojego cytatu ;)
Tylko na odcinku Białołęka Ratusz - Ekspresowa
:-" :-"
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 01 paź 2009, 13:27

hafilip84 pisze:Wątpię żeby koszt sumaryczny czasoosób straconych w korku był niższy niż koszt dodatkowych brygad i darmowych przejazdów...
Wobec tego sakramentalne pytanie: skąd brygady? Na przetarg już za późno :P
Domino2001 pisze:Tylko na odcinku Białołęka Ratusz - Ekspresowa
Nie, bo przecież dalej by nie wsiadali w swoje samochody, tylko całą trasę musieliby pokonywać autobusem.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7496
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 01 paź 2009, 20:17

Wolfchen pisze:Wobec tego sakramentalne pytanie: skąd brygady?
Jak się nie da inaczej, to chociaż z międzyszczytówek z tego samego terenu... Trudno - coś za coś, ale jakby się pojawił chociaż jeden czy dwa dodatkowe kursy w najbardziej newralgicznych godzinach, to sądzę, że to już by wystarczyło...

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 01 paź 2009, 22:57

hafilip84 pisze:Czy możliwe jest dołożenie (wielu) brygad dodatków do linii białołęcko-legionowskich na czas zwężenia Modlińskiej, a następnie zamknięcie jej dla prywatnych samochodów na newralgicznym odcinku?
Niemożliwe.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

ODPOWIEDZ