wincenty pisze:A gdyby tak... W ramach przekonywania ludzi do wybudowanej za grube miliony linii kolejowej z Okęcia, zmienić trasę 175... By dać bezpośredni dojazd z lotniska też na Wolę i skomunikowanie z M2?
Czyli Towarową prosto do Daszyniaka i dalej po trasie 105 na Górczewską? Częstotliwość obu linii się zgadza...
Tylko trzeba byłoby podbić 128 lub zrobić jakiś wariant ze skokiem w bok, bo na Szczęśliwice byłaby nadpodaż.
A z Górczewskiej połączyć ze 190.
Szczęśliwice, a bardziej Rakowiec, to lata walczą o częstsze 128.
Wszystkiemu jest winien absolutnie patologiczny
* układ Zachodniego (z peronem 9),
* niekończącej się przebudowy Zachodniego, gdzie można by się przesiadać, ale nie ma jeszcze nawet gastronomii
* linii średnicowej dalekobieżnej, która ma centralny, ale nie ma metra nawet Stadion
* M2 które w żaden sposób nie styka się z metrem od zachodu ani z centralnym
* linii średnicowej podmiejskiej, która nie jedzie przez centralny, a nawet przebudowa tego nie obejmie
* Zachodniego, który będzie miał tramwaj na południe a nie na północ.