Porządki na południu (117, 519)

Moderator: Wiliam

Lipa
Posty: 1487
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 20 sty 2011, 12:58

Bastian pisze:
Lipa pisze:A może, jeżeli 239 ma pojechać do Wilanowskiej, to 217 skierować po trasie 117 do GM a dalej tak jak 218 (pozbywając się tego ostatniego)?
Pomysł nie całkiem bezsensowny, ale o tyle nierealny, że gdzie postoje? No i nie wiem, jak z doborem częstotliwości. Poza tym korki na Racjonalizacji...
Myślę, że częstotliwość powinna pozostać taka jaką ma obecnie 217, ponieważ Wałbrzyska generuje większe potoki niż Wilanowska (117 jest teraz co 15' na przegubach, zatem solówki nie mogłyby pojechać rzadziej niż co 10'), tylko te postoje...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 sty 2011, 13:22

Solaris U10 pisze:(lewoskręt z EP w Aleje aż tak się nie zatyka)
Lewoskręt się nie zatyka, ale Emilii przed wyjazdem z pętli stoi całkiem ładnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

esm
Posty: 169
Rejestracja: 25 cze 2006, 20:27
Lokalizacja: Natolin

Post autor: esm » 20 sty 2011, 15:11

Zabrać 117 nie dając nic w zamian, podczas gdy ludzi na Wałbrzyskiej i Al. Lotników tylko przybywa ](*,) Po tych "porządkach" (nazwa zalatuje PRLem) wielu ludzi przekona się do samochodu.

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 20 sty 2011, 15:18

Kto powiedział, że nic w zamian nie będzie?

Piottr
Posty: 1303
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 20 sty 2011, 15:31

Flash8222 pisze:Kto powiedział, że nic w zamian nie będzie?
A co będzie w zamian? Wydłużone 218?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5460
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 20 sty 2011, 16:26

To jest czystej wody skurwysyństwo :!: Twierdzić, że 138 może zastąpić 117 to równie dobrze powinno się Gocławskie 117, 507 i E-5 połączyć w jedną linię, a do tego i 151. No skoro Poniatowskiego czy Łazienkowski nie stanowi różnicy...

A czy jakikolwiek głąb sprawdził ileż to osób jadąc 519 z Powsina przesiada się w Wilanowie na 710 czy cokolwiek innego? Po chuja 239 jak pomału komunikacja podmiejska z Konstancina ma się rozwijać i pewnie następne siedemsetki do M. Wilanowska pojadą?

138 zastąpiło już 192, teraz jeszcze ma zastąpić 117... Co 8 minut. Czy te wszystkie linie jeździły co 24 minuty w g. szczytu wcześniej?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 sty 2011, 16:55

Bastian pisze:239 na Wilanowską, nie do Wilanowa.
Rozumiem, że rozkład 139 i 239 będzie odpowiednio zgrany? Wtedy miałoby to całkiem sporo sensu :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Grzesiek
Posty: 423
Rejestracja: 26 kwie 2006, 17:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Grzesiek » 20 sty 2011, 17:24

Jak dla mnie tercet 217, 218 i 239 trzeba jakoś połączyć. Jeśli wycofamy 117 z Wilanowa, straci on połączenie z Metrem Służew i GM. 217 - jak zaproponował Lipa - można by bezproblemowo wydłużyć do Galerii, ale co z tym fantem zrobić potem? Niby można puścić po trasie 218, ale wtedy przeczymy idei 218, która miała zapewnić dojazd na Służewiec z Metra Wilanowska. Istotne zatem, ile pasażerów faktycznie z tak rozumianej 218 korzysta, bo jeśli niewiele - problemu nie ma, można dołożyć całkę i dodatek na 165, wzmocnić relację GM-MW, a 217 puścić dalej do Królikarni.
Obrazek

Dęboszczak
Posty: 1852
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 20 sty 2011, 17:37

Nie bardzo rozumiem, dlaczego musi być bezpośrednie połączenie Wilanowa z metrem Służew, można się przesiąść przy Dolinie lub podjechać 1 stację metrem. Kanalizując potok Wilanowska - Metro Wilanowska odpada problem powrotu "na której stacji wysiąść"
Nie bardzo też wiem dlaczego musi istnieć bezpośrednie połączenie z GM skoro jest przesiadka na 165 i 218? Ile razy w tygodniu ktoś jeździ tam na zakupy? 1-2?

Lipa
Posty: 1487
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 20 sty 2011, 17:38

Grzesiek pisze:Istotne zatem, ile pasażerów faktycznie z tak rozumianej 218 korzysta, bo jeśli niewiele - problemu nie ma, można dołożyć całkę i dodatek na 165, wzmocnić relację GM-MW, a 217 puścić dalej do Królikarni.
Z tego co widziałem to 218 jadące w kierunku Wilanowskiej obecnie zapełnia się dopiero przy Rzymowskiego. Z Wołoskiej jadą pojedyńcze osoby. A to oznacza, że tę relację może z powodzeniem zapewnić wzmocnione 165.
Dęboszczak pisze:Nie bardzo też wiem dlaczego musi istnieć bezpośrednie połączenie z GM skoro jest przesiadka na 165 i 218? Ile razy w tygodniu ktoś jeździ tam na zakupy? 1-2?
Tutaj bardziej chodzi o sam fakt zabrania jednej linii z przeciążonego ciągu Lotników-Wałbrzyska niż o samo bezpośrednie połaczenie GM z Wilanowem. Ludzie nie mieszczą się tam do autobusów a ZTM chce je stamtąd zabierać - dla mnie to jest niezrozumiałe.

Dęboszczak
Posty: 1852
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 20 sty 2011, 17:46

Lipa pisze:Tutaj bardziej chodzi o sam fakt zabrania jednej linii z ciągu Lotników-Wałbrzyska niż o samo bezpośrednie połaczenie GM z Wilanowem.
a tu chodzi o liczbę numerków czy liczbę kursów - bo jeśli chodzi o to drugie to rekompensata będzie na pewno - obiecuję.

Lipa
Posty: 1487
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 20 sty 2011, 17:48

Jeżeli będzie rekompensata to zwracam honor.

man1956
Posty: 1700
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 20 sty 2011, 17:59

Zastanawiam sie, czy proponowane zmiany na Mokotowie to bezmyślność, czy chytry plan, polegający na sprawdzeniu jak opinia publiczna zareaguje na zmiany szczątkowe. Od tego uzależnione będzie ewentualne wprowadzenie (lub niewprowadzenie) zmian pozostałych, które, moim zdaniem, są dużo pilniejsze niż to, co się obecnie proponuje (np. przekierowanie 182 do Dw. Zachodniego).

Swoją drogą ZTM do zmian na Mokotowie zabiera się jak do jeża. Zazwyczaj takie operacje przeprowadzano na początku ferii zimowych, aby w okresie mniejszego ruchu pasażerowie zdążyli się do nich przyzwyczaić. A tu raptem ma się to odbyć zaraz po feriach (o ile, oczywiście, termin 1 marca jest realny). Ktoś tu chyba przespał sprawę, albo nie ma do niej przekonania. I tak czas umyka. Obym się nie mylił, ale obawiam się, że na zmiany na Mokotowie możemy poczekać aż do początku wakacji.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 20 sty 2011, 18:24

TGM pisze:skurwysyństwo
TGM pisze:chuja
spróbuj powściągnąć język!

[ Dodano: |20 Sty 2011|, 2011 18:25 ]
Dęboszczak pisze:a tu chodzi o liczbę numerków czy liczbę kursów - bo jeśli chodzi o to drugie to rekompensata będzie na pewno - obiecuję.
Powiedz lepiej, czemu nie zmienia się 182? Ta linia woła o pomstę bardziej niż 519, które przynajmniej nie dubluje komunikacji szynowej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5460
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 20 sty 2011, 19:03

mgr Jarek pisze:
TGM pisze:skurwysyństwo
spróbuj powściągnąć język!
Odpowiednie dać rzeczy słowo =; .

ODPOWIEDZ