Trasa i Most Północny

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15044
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 03 gru 2010, 12:15

Linia rozgraniczająca może zostawiać miejsce na przyszłą jezdnię albo nie.

A blokomieszkańcy będą protestować tak czy owak.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36106
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 03 gru 2010, 12:20

Skoro jezdnia ma być, to znaczy, że zmieści się w liniach rozgraniczających, nie?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 1803
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 04 gru 2010, 16:02

A co to, stację Wawrzyszew zamknęli? Tak wynika z mapki Życia Warszawy :]

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 gru 2010, 23:08

Możesz jeżdzić inna linią po tej samej trasie
miłośnik 13N

osa
Posty: 2589
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 05 gru 2010, 17:22

Nowy blok (zresztą najładniejszy w tej dość nędznej okolicy) u zbiegu Kasprowicza i Lindego jest wystarczająco daleko od pawilonów stacji Wawrzyszew, żeby pomiędzy zmieściła się jezdnia. Zresztą b. niezbędna (wraz z całym układem al. Reymonta, przebudową docelowego skrzyżowania z ul. Lindego i Wolumenem - bo dziś bałagan jest tam potworny, wypadki i zdaje się jedna ofiara śmiertelna). Brakowało niewiele, tylko ratusz wystraszył się wyceny na wyrost (50 mln zł, a wystarczy ponoć nawet połowa) i przerwał dość zaawansowany przetarg. Cóż, wolimy dać na sól.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 gru 2010, 17:28

Ale przepraszam niezbędne do czego? Żeby zachęcić kierowców z TMP do prób omijania Wisłostrady? :-k
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

osa
Posty: 2589
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 05 gru 2010, 17:31

Ruch z mostu w tym kierunku i tak będzie. Chodzi o jak najbardziej płynny przejazd z Tarchomina przez Bielany na Bemowo i dalej. Stosunkowo niedużym kosztem udałoby się stworzyć obwodową relację.
Bielanom oprócz tego kawałka drugiej jezdni Kasprowicza i końcówki al. Reymonta potrzebne jest udrożnienie skrzyżowania Nocznickiego/Wólczyńska i samej Wólczyńskiej + Broniewskiego do al. Reymonta (coraz większy ruch od strony Arkuszowej).

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36106
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 gru 2010, 17:38

Osa, zlituj się. Jak to na Bemowo? Przez Oczapowskiego? Póki na planowane przedłużenie Reymonta się nie zanosi, i tak najrozsądniejszą trasą na Bemowo jest przejazd TMP - Kasprowicza - Sokratesa - Conrada. Akurat z ominięciem tego zwężenia na Kasprowicza :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 gru 2010, 19:14

osa pisze: Bielanom oprócz tego kawałka drugiej jezdni Kasprowicza i końcówki al. Reymonta potrzebne jest udrożnienie skrzyżowania Nocznickiego/Wólczyńska i samej Wólczyńskiej + Broniewskiego do al. Reymonta (coraz większy ruch od strony Arkuszowej).
Czyli ciąg dalszy hydrauliki ruchu. Coraz większy ruch od Arkuszowej, to "pomóżmy" Bielanom ułatwiając go i zachęcając następnych kierowców.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36106
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 gru 2010, 19:28

To się nazywa taktyka samobójcza :lol:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 5819
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 06 gru 2010, 13:39

osa pisze:Ruch z mostu w tym kierunku i tak będzie. Chodzi o jak najbardziej płynny przejazd z Tarchomina przez Bielany na Bemowo i dalej. Stosunkowo niedużym kosztem udałoby się stworzyć obwodową relację.
Bielanom oprócz tego kawałka drugiej jezdni Kasprowicza i końcówki al. Reymonta potrzebne jest udrożnienie skrzyżowania Nocznickiego/Wólczyńska i samej Wólczyńskiej + Broniewskiego do al. Reymonta (coraz większy ruch od strony Arkuszowej).
Oj tak. Korki przez to skrzyżowanie Nocznickiego/Wólczyńska sięgają rano i po południu aż do szkoły w Mościskach.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

osa
Posty: 2589
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 06 gru 2010, 14:07

Glonojad pisze:
osa pisze: Bielanom oprócz tego kawałka drugiej jezdni Kasprowicza i końcówki al. Reymonta potrzebne jest udrożnienie skrzyżowania Nocznickiego/Wólczyńska i samej Wólczyńskiej + Broniewskiego do al. Reymonta (coraz większy ruch od strony Arkuszowej).
Czyli ciąg dalszy hydrauliki ruchu. Coraz większy ruch od Arkuszowej, to "pomóżmy" Bielanom ułatwiając go i zachęcając następnych kierowców.
Nie, lepiej odkładać na święty nigdy i tak planowane od dawna inwestycje. Nie mówię o poszerzaniu ul. Broniewskiego od razu na całej długości, ale sytuacja na Wólczyńskiej jest już dużym problemem i wymaga rozwiązania. Dlatego dokładanie ruchu z mostu Północnego na Conrada (przez środek Chomiczówki, dużego osiedla) też nie jest najlepszym pomysłem.

alojzy
Posty: 807
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 06 gru 2010, 14:11

Bielany zakorkuje jeszcze dodatkowo mnóstwo parkujących wokół stacji metra aut.
P&R Młociny pęka w szwach - dziś o 8.20 udało mi sie znaleźć jedno z ostatnich wolnych miejsc...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36106
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 gru 2010, 14:24

Z nadbudową P&R Młociny ewidentnie się spóźniono.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 gru 2010, 14:45

osa pisze:
Nie, lepiej odkładać na święty nigdy i tak planowane od dawna inwestycje.
Nie odkładać, ale przemyśleć lepiej. Może zamiast odkładać lepiej anulować? Poszerzanie dróg do Centrum to działanie bez przyszłości, bo Centrum już jest zapchane. Bemowem mi tu oczy nie mydlij, bo mnie szczypać będą :p wiadomo, że gros kierowców chce autami dojechać do śródmieścia. Więc trzeba budować z głową.

Może jednak czas na budowę fragmentu Trasy Mostu Północnego między Bemowem a Bielanami? Może Gen. Maczka trzeba przedłużyć w korytarzu Księżycowej? Może wystarczy dodać drugi pas do skrętu w lewo z Reymonta w Wólczyńską?
Nie mówię o poszerzaniu ul. Broniewskiego od razu na całej długości,
Dzięki, o Łaskawco!
ale sytuacja na Wólczyńskiej jest już dużym problemem i wymaga rozwiązania.
Przepychanie korka komu innemu pod okno nie jest żadnym rozwiązaniem.
Dlatego dokładanie ruchu z mostu Północnego na Conrada (przez środek Chomiczówki, dużego osiedla) też nie jest najlepszym pomysłem.
Przedłużka Broniewskiego jest bezsensem, który nic nie da - tylko przesunie korek i utrudni ruch tramwajów w węźle al. Reymonta bo będzie kolejny zestaw relacji samochodowych do uwzględnienia (a przecież tylko na wprost wlotu nie będzie). Dodatkowo obniży, uzyskany całkiem przypadkiem, efekt większej atrakcyjności tramwaju od samochodu dzięki jego prostszemu i niezależnemu przebiegowi (coś, co na Zachodzie, na przykład w Poznaniu, stosuje się z dużym powodzeniem).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ