1. Konotopy
2. obecnego węzła trasy S8 z ul.Warszawską
3. jako przedłużenie trasy nowolazurowej
Moderator: Wiliam
Teraz też jest.a/p TALENT pisze:Był wtedy klimat do inicjatyw oddolnych,
Bo się głosuje na pajace na partyjnych sznurkach zamiast działaczy lokalnych. Trzeba pracować nad wyborcami przez 4 lata od wyborów a nie miesiąc wcześniej.a/p TALENT pisze:teraz to "Ave Maryja, ave partyja"....
Jak pokazuje przykład kilku dzielnic (a zwłaszcza Ursynowa i Żoliborza) na tych lokalnych działaczach też się można nieźle przejechać.MisiekK pisze: Bo się głosuje na pajace na partyjnych sznurkach zamiast działaczy lokalnych.
A może nie budować jak do tej pory, czyli trzypasmowa Górczewska bez linii tramwajowej albo trzypasmowa Światowida (tu wprawdzie z tramwajem, ale nie wiadomo po co tak szeroko), tylko w znośnej skali. Tak, żeby nie zachęcać do dojazdów do centrum, ale by rozładowywać lokalne korki. Powtarzam: poszerzoną Wólczyńską i kawałek Broniewskiego widzę tylko do Powst. Śl. (oczywiście z przebudową skrzyżowania).Glonojad pisze:Nie odkładać, ale przemyśleć lepiej. Może zamiast odkładać lepiej anulować? Poszerzanie dróg do Centrum to działanie bez przyszłości, bo Centrum już jest zapchane.
Chyba jednak nie czas, zresztą nie wydaje mi się, żeby ten odcinek powstał, bo niby dokąd na Bemowie toby miało wpadać: w willowe Boernerowo? przez lotnisko?Glonojad pisze:Może jednak czas na budowę fragmentu Trasy Mostu Północnego między Bemowem a Bielanami?
Nie moja wina, że w Warszawie tylko się mówi (i czasem pisze) o priorytetach dla tramwajów. Ktoś to w końcu musi zacząć wdrażać.Glonojad pisze: Przedłużka Broniewskiego jest bezsensem, który nic nie da - tylko przesunie korek i utrudni ruch tramwajów w węźle al. Reymonta bo będzie kolejny zestaw relacji samochodowych do uwzględnienia (a przecież tylko na wprost wlotu nie będzie). Dodatkowo obniży, uzyskany całkiem przypadkiem, efekt większej atrakcyjności tramwaju od samochodu dzięki jego prostszemu i niezależnemu przebiegowi (coś, co na Zachodzie, na przykład w Poznaniu, stosuje się z dużym powodzeniem).
To zależy, co by zostało zrobione przy Aspekcie.Glonojad pisze:Przedłużka Broniewskiego jest bezsensem, który nic nie da - tylko przesunie korek i utrudni ruch tramwajów w węźle al. Reymonta
Na PO można się przejechać jeszcze lepiej.osa pisze:Jak pokazuje przykład kilku dzielnic (a zwłaszcza Ursynowa i Żoliborza) na tych lokalnych działaczach też się można nieźle przejechać.
Na ostatnim spotkaniu w/s tramwaju panowie z ZTM dość wyraźnie powiedzieli, że niekoniecznie.Glonojad pisze:A Ty sądzisz, że ta druga jezdnia Światowida to w ogóle powstanie
No właśnie mówi się i pisze bardzo bardzo mało i najczęściej ogólnie nie wytykając knotów.osa pisze:Nie moja wina, że w Warszawie tylko się mówi (i czasem pisze) o priorytetach dla tramwajów. Ktoś to w końcu musi zacząć wdrażać.