Strona 367 z 367

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 09 paź 2025, 21:15
autor: Warsopolis5253
No nie wiem, jakoś mnie nie przekonuje takie zagranie, szczerze też wątpię, że takie ruchy będą robione, oni są dość uparci. Skoro miała być ładowarka dla 128/175 to będzie ładowarka dla 128/175 i koniec, bo po co kombinować skoro nie ma w takim układzie dużych problemów. Może tak być i oby tak było, bo to byłoby najlepsze wyjście, że te nowe elektryki będą wysyłane wszędzie tak jak diesle.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 10 paź 2025, 10:22
autor: person
pawcio pisze:
09 paź 2025, 19:24
Nikt się nie zorientował, ale od przyszłego tygodnia 208 będzie dwukierunkowe przez cały czas.
Pozytywne zaskoczenie.
Fajna inwestycja w budowę popytu.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 10 paź 2025, 10:26
autor: michael112
Owszem, choć poza szczytem i w weekend o ile prawoskrętne 208 będzie co 15', o tyle lewoskrętne co 30'. Zastanawiam się czy nie lepiej by było to wyrównać np. w obie strony co 20'.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 10 paź 2025, 16:20
autor: person
Cofam lajka

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 10 paź 2025, 16:47
autor: mb112
michael112 pisze:
10 paź 2025, 10:26
Owszem, choć poza szczytem i w weekend o ile prawoskrętne 208 będzie co 15', o tyle lewoskrętne co 30'. Zastanawiam się czy nie lepiej by było to wyrównać np. w obie strony co 20'.
208 prawoskrętne to w weekend 2 brygady, w środku dnia czas przelotu jest ok. 18-19 minut i przerwa 11-12, potem wieczorem robi się 15 czas przelotu i regulaminowa przerwa 15 i dalej są 2 brygady (1 stoi, druga jedzie).
208 lewoskrętne o żadnej porze nawet w weekend nie wyrobi się w 15, więc rozumiem że stąd maraton, a zatem w środku dnia będą 2 brygady co 30 czyli ok. 20 minut jazdy, 40 postoju, a rano i wieczorem tylko 1 brygada i krótsze przerwy. Ale co szkodzi zrobić brygadę całodzienną i w środku dnia częstotliwość 20 i krótsze przerwy, a rano i po południu co 30 i dłuższe przerwy ? Czas pracy i jazdy byłby podobny jak na 208 prawoskrętnym, a częstotliwość co 20-30 zamiast 15. Pewnie można jeszcze kombinować żeby rano i wieczorem brygady robiły kółka wymiennie, to wtedy by pewnie wystarczyły 3 brygady na częstotliwość 20 w każdą stronę.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 10 paź 2025, 20:55
autor: pawcio
Można by się pobawić, ale wyszedłby z tego koszmarek obiegowy niczym kiedyś moje wybitne dzieło na 196.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 11 paź 2025, 11:43
autor: kajo
pawcio pisze:
10 paź 2025, 20:55
Można by się pobawić, ale wyszedłby z tego koszmarek obiegowy niczym kiedyś moje wybitne dzieło na 196.
Chyba był nawet o tym materiał w TVN Warszawa świętej pamięci.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 12 paź 2025, 9:35
autor: Glonojad
michael112 pisze:
10 paź 2025, 10:26
Owszem, choć poza szczytem i w weekend o ile prawoskrętne 208 będzie co 15', o tyle lewoskrętne co 30'. Zastanawiam się czy nie lepiej by było to wyrównać np. w obie strony co 20'.
NIE!

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 12 paź 2025, 16:52
autor: patryk148
Ja akurat uważam, że tam zamaist 208 powinno jechać 154 Grojecka - Włodarzewska - al. Jerozolimskie - Grzymały Do Pl. Narutowicza. Przy okazji problem krańca na Zachodnim sie rozwiąże. Co prawda myslalem, że to 154 pojedzie do metra Wierzbno, ale i tak Wlodarzewska zyskuje do pociagow i tramwaju.

A co sadzicie, zeby 157 znow wrocilo na Kopińska - Szczesliwicka, a obslugę Białobrzeskiej zapewnic 172 (zamaist Szczesliwicka).

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 paź 2025, 10:08
autor: wojtor
1. Wjazd od południa we Włodarzewską jest kompletnie niewydolny
2. Mieszkańcy 1. Sierpnia nie pozwolą sobie zabrać dojazdu do Hal Banacha.

Re: Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 paź 2025, 10:38
autor: Łukasz
patryk148 pisze:Ja akurat uważam, że tam zamaist 208 powinno jechać 154 Grojecka - Włodarzewska - al. Jerozolimskie - Grzymały Do Pl. Narutowicza. Przy okazji problem krańca na Zachodnim sie rozwiąże. Co prawda myslalem, że to 154 pojedzie do metra Wierzbno, ale i tak Wlodarzewska zyskuje do pociagow i tramwaju.

A co sadzicie, zeby 157 znow wrocilo na Kopińska - Szczesliwicka, a obslugę Białobrzeskiej zapewnic 172 (zamaist Szczesliwicka).
157 znów wróciło na Szczęśliwicką <— ale wiesz, że 157 jako spuścizna po 150 jeździ tak już 50 lat?

I dokąd tym 172? Moim zdaniem, jak już będzie czternastka z przystankiem bliżej Białobrzeskiej, to nie musi nic jeździć Białobrzeską, bo i tak nie ma tu przystanku. Chyba że byłby jakiś raban, że do Hali Kopińskiej nie można dojechać, wtedy to 172 dojeżdżałoby nawet bliżej :)

Ja na Białobrzeskiej widziałbym najchętniej jakiś krótki autobus, który dojeżdżałby też do szpitala na Barskiej.

Btw kiedyś był zakaz skrętu w lewo z Białobrzeskiej w Grzymały.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 paź 2025, 11:25
autor: fik
patryk148 pisze:
12 paź 2025, 16:52
A co sadzicie, zeby 157 znow wrocilo na Kopińska - Szczesliwicka, a obslugę Białobrzeskiej zapewnic 172 (zamaist Szczesliwicka).
W ten sposób efektywny zasięg obsługi 157, oferującego unikalną relację, się zauważalnie zmniejsza, bo w połowie strefy dojścia do przystanków na Szczęśliwickiej jest pseudopark. Siłą obecnego 157, z przystankiem w środku osiedla, jest właśnie to że ma dopływ klientów z obu stron i niespecjalnie konkuruje z silnym ciągiem tramwajowym Grójeckiej (choć docelowe strefy obsługi się częściowo pokrywają z 1). Jednocześnie oferuje mega dogodną, jednoperonową, przesiadkę w szereg linii w ciągu Alei J, dzięki czemu świetnie wypełnia socjalną funkcję połączenia z centrum dla tych mieszkańców starej Ochoty, którym do tramwaju na piechotę za daleko. Jakie zalety dla mieszkańca Bobrowskiego lub Rokosowskiej będzie miało 172?

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 13 paź 2025, 20:15
autor: mb112
pawcio pisze:
10 paź 2025, 20:55
Można by się pobawić, ale wyszedłby z tego koszmarek obiegowy niczym kiedyś moje wybitne dzieło na 196.
To aż tak skomplikowane by było ? Kółko w jedną, kółko w drugą i ok. 20 minut postoju. Przynajmniej byłoby urozmaicenie, a nie przez cały dzień w jedną stronę. I 3 brygady na częstotliwość 20 by wystarczyły (tylko w weekend rzecz jasna).