Objazdy i inne okresowe zmiany tras

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36106
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 gru 2010, 10:10

Ja wiem, że jeździ, napisałem, że to dobre pytanie - do kiedy ma jeździć.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

rudy
Posty: 1460
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 10 gru 2010, 12:48

bartoni722 pisze:
ZTM pisze:Manifestacja w dn. 10.12.2010r.
dn. 10.12.2010 (piątek) od godz. 09:00 do godz. 22:30

1) W dniu 10.12.br. (piątek) w godz. ok. 9:30 – 12:30
Widzę pewną rozbieżność w komunikacie...
Pozdrawiam

Domino2001
Posty: 1468
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 10 gru 2010, 13:42

I uzupełniłem swój post o komunikat ZTM w sprawie skrzyżowania przy Multikinie.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
chester
Posty: 2819
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 10 gru 2010, 14:40

Już wczoraj na Gandhi/KEN zwęzili do jednego pasa w każdym z czterech kierunków.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8425
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 10 gru 2010, 21:06

rudy pisze:
ZTM pisze:Manifestacja w dn. 10.12.2010r.
dn. 10.12.2010 (piątek) od godz. 09:00 do godz. 22:30

1) W dniu 10.12.br. (piątek) w godz. ok. 9:30 – 12:30
Widzę pewną rozbieżność w komunikacie...
:arrow: A ja widzę mniejszą, bo jest tam jeszcze punkt 2:
ZTM pisze:2) W dniu 10.12.br. (piątek) w godz. ok. 20:00 – 22:00 planowany jest przemarsz (ok. 1000 osób)...
Rozbieżność wynosi zatem tylko pół godziny: 22:00-22:30 (choć akurat taki sposób pisania ma swoje wady), bo po południu nic się nie dzieje.

pietia
Posty: 790
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 11 gru 2010, 8:38

Bastian pisze:
MeWa pisze:A po co tak w ogóle Z-3 jeszcze jeździ? Czy to będzie do końca zimy kursować? 8-(
Dobre pytanie.
W przyszłym tygodniu ma być mroźno, zwrotnice znów będą zamarzać, a więc Z-3 może się przydać :D
A tak poważnie, to uważam, że tych kilka brygad należałoby trzymać w stałej rezerwie gdzieś w centrum, i uruchamić w przypadku jakichś zatrzymań tramwajowych, nie tylko na WZ-ce. Gdzie mogłyby stacjonować? Od razu na myśl przychodzi pętla Esperanto - miejsca tam sporo, ekspedycja jest, a stosunkowo blisko nie tylko na Trasę WZ, ale i do takich zatrzymaniogennych ciągów jak JP2, Okopowa, Towarowa czy nawet Słonimskiego-Most Gdański. Ze 2-3 brygady powinny być też do dyspozycji na Pradze, choć tam nie widzę potencjalnego miejsca postoju. Na Hallera nie ma chyba miejsca, przy Dw. Wschodnim nie ma ekspedycji. Można by w sumie wysyłać bezpośrednio z R13, może też ewentualnie coś trzymać na Wiatracznej, na wypadek zatrzymań na Waszyngtona czy Grochowskiej między Zieleniecką a Wiatraczną (od Wiatracznej do Gocławka wystarczą liniowe autobusy, których tam sporo)

Krzysiek_S
Posty: 4672
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 12 gru 2010, 14:10

Z-1 i Z-2 w Wawrze , takie coś mi nie wyszło... po raz pierwszy robiłem zdjęcia autobusom, a ogólnie to rzadko.
1. powód
2. Z-1 na Trakcie lubelskim
3. tymczasowa zawrotka pod "Falą"
4. zawrotka przez Wąbrzeską.
Załączniki
rondo.JPG
Z-1 2.JPG
Z-1 1.JPG
Z-2.JPG

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 gru 2010, 16:27

pietia pisze:Od razu na myśl przychodzi pętla Esperanto - miejsca tam sporo, ekspedycja jest, a stosunkowo blisko nie tylko na Trasę WZ, ale i do takich zatrzymaniogennych ciągów jak JP2, Okopowa, Towarowa czy nawet Słonimskiego-Most Gdański. Ze 2-3 brygady powinny być też do dyspozycji na Pradze, choć tam nie widzę potencjalnego miejsca postoju. Na Hallera nie ma chyba miejsca, przy Dw. Wschodnim nie ma ekspedycji.
I co, na każdym przystanku ma czekać na ludzi dobiegających przystanku tramwajowego? Wyobrażasz to sobie np. przy Feminie? :shock: Pomijam fakt, że te "2-3 brygady" to by dokładnie nic nie pomogły, biorąc pod uwagę pojemność autobusów w stosunku do tramwajów i częstotliwość kursowania tych ostatnich.

Rezerwę owszem trzeba zrobić- tramwajową. I operatywne sterowanie w czasie zatrzymań, a nie sznury po 30 tramwajów snujące się z jednego końca miasta na drugi, przy okazji wysadzające podstacje. ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36106
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 13 gru 2010, 0:35

pietia pisze:Słonimskiego
Uprzedzam: od tej pory zawsze, gdy zobaczę tę nazwę ulicy, autora będę "nagradzał" punktem. Za niestaranność co najmniej.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 gru 2010, 1:11

Glonojad pisze:Rezerwę owszem trzeba zrobić- tramwajową. I operatywne sterowanie w czasie zatrzymań, a nie sznury po 30 tramwajów snujące się z jednego końca miasta na drugi, przy okazji wysadzające podstacje. ](*,)
W myśl zasady: wszyscy jedziemy do krańca, a tam ekspedytor (o ile jest) kombinuje co dalej. Żadnych skrótów na radio. I potem mamy sznureczki po 5-10 brygad przez kilka godzin.

Domino2001
Posty: 1468
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 15 gru 2010, 10:02

Rozpoczyna się kolejny etap budowy tunelu i stacji kolejowej przy lotnisku.
W skrócie głównie:
- linie z lotniska (z wyjątkiem 148) jadą od Terminala prosto do Żwirki i Wigury z pominięciem ronda przy Bennetta i Narkiewicza
- 306 w drodze na Kabaty zahaczy o lotnisko z napotkanymi przystankami
- od lotniska przez rondo przy petrolocie autobusy (148 i 306) jadą tylko w kierunku Wirażowej.
Kolejny etap budowy tunelu kolejowego i stacji MPL Okęcie

od 15.12.2010 (środa) od godz. 12:00

obowiązywać będzie nowa organizacja ruchu w rejonie Portu Lotniczego.

Dojazd linii 175, 188 i N32 z miasta do przystanku TERMINAL T1 01 (na górnym poziomie) bez zmian.

Dojazd linii 148 do w/w przystanku przez tymczasową jezdnię w rejonie ronda przy skrzyżowaniu ulic Narkiewicza / Bennetta..

(Uwaga! Przystanek TERMINAL T1 01 dla w/w linii będzie funkcjonował jako przystanek dla wysiadających).

Zjazd z górnego poziomu pierwszą estakadą w lewo, skręt w lewo przed budynkiem Policji w lewo w kierunku wielopoziomowego parkingu, w prawo do nowej tymczasowej lokalizacji przystanku technicznego (LOTNISKO CHOPINA 73) gdzie odbywać się będą postoje.

Autobusy linii 148 (kierunek WIATRACZNA) od przystanku TERMINAL T1 O2 (na dolnym poziomie) kursować będą bez zmian.

Autobusy linii

* 175 (kierunek PL. PIŁSUDSKIEGO),
* 188 (kierunek GOCŁAWEK WSCHODNI)
* N32 (kierunek DW. CENTRALNY)

od przystanku TERMINAL T1 O2 (na dolnym poziomie) kursować będą następująco:

Po ruszeniu z w/w przystanku, skręt w lewo za parkingiem wielopoziomowym, przejazd obok komisariatu Policji, skręt w lewo za budynkiem biura budowy Terminala w ul. Żwirki i Wigury, dojazd do ronda przy skrzyżowaniu ulic Żwirki i Wigury i Bennetta i dalej bez zmian.

Autobusy linii 306 jadące w kierunku INSTALATORÓW kursować będą bez zmian. W rejonie ronda przy skrzyżowaniu ulic Bennetta / Narkiewicza przez tymczasową jezdnię.

W kierunku OS. KABATY od przystanku OŚRODEK WOJSKOWY 01 obowiązywać będzie trasa zmieniona od ronda przy skrzyżowaniu Żwirki i Wigury i Bennetta przez dolny poziom Terminala z przystankami: TERMINAL T2 02, TERMINAL T1 02, TERMINAL ETIUDA 02.



Zawiesza się funkcjonowanie przystanków:

* BENNETTA 02
* TERMINAL ETIUDA 01.

Powodem zmian jest rozpoczęcie II etapu budowy tunelu kolejowego i stacji MPL Okęcie.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

bartoni722
Posty: 6216
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 15 gru 2010, 14:46

Szkoda, że żadnego schematu nie zrobili, bo to się na serio zgubić można.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8425
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 15 gru 2010, 23:35

bartoni722 pisze:Szkoda, że żadnego schematu nie zrobili, bo to się na serio zgubić można.
:arrow: Jak znam życie, to do końca tygodnia zrobią i podepną pod komunikat :).

drapka
Posty: 3502
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 16 gru 2010, 8:54

Bastian pisze:
pietia pisze:Słonimskiego
Uprzedzam: od tej pory zawsze, gdy zobaczę tę nazwę ulicy, autora będę "nagradzał" punktem. Za niestaranność co najmniej.
Zwracam się z apelem o wciągnięcie na tę listę także ulic:

-Płaskowicka
-Braci Stryjeńskich
-Wołowska
-Woronicza (w wersji przymiotnikowej)
-Aleje Niepodległości

Dziękuję
Popatrz, jaka franca!

Domino2001
Posty: 1468
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 16 gru 2010, 8:59

Dodam jeszcze Komarowa (też jako przymiotnik)
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Zablokowany