Poprzez powtarzanie błędów, bez wyciągania wniosków. Tak poszukuje sensu nastolatek - czyżby ZTM był opóźniony w rozwoju o te 10 lat?
Tarchomin i Nowodwory (III)
Moderator: Wiliam
Więc czas na do 2 kurs jako skrócony do M MArymont, a docelowo skrócenie tam wszystkich na wakacje i pozostawienie po wakacjach jako trasy stałej.
Eeee tam - przypominam, że swego czau z kolegą Sławkiem artykułem wcisnęliśmy 105 na Trakt gdy chciano po cichu go skracać i wtedy szefostwo ZDM twardo opowiadało, że problemu dociążania KP nie ma i wejdzie wszystko.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Co drugie kursy 521 na Szczęśliwice jeżdżą od kilku lat. Wawrowi nie wyszło to na zdrowie, bo miał mieć linię co 15 minut w międzyszczycie i DS do Wiatraka a teraz ma dalej, ale co pół godziny. Ceną za skrócenie byłoby podwyższenie częstotliwości.
105 i 178 też przetrwały. Z 521 był taki problem, że jak już go przenieśli na TŁ, to wystarczyło go tam zostawić, a nie po tygodniu przywracać.Georg pisze:Co drugie kursy 521 na Szczęśliwice jeżdżą od kilku lat. Wawrowi nie wyszło to na zdrowie, bo miał mieć linię co 15 minut w międzyszczycie i DS do Wiatraka a teraz ma dalej, ale co pół godziny. Ceną za skrócenie byłoby podwyższenie częstotliwości.
ŁK
-
Stary Pingwin
- Posty: 5990
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Zaraz,zaraz, czy komunikacja nie ma przypadkiem służyć ludziom?
miłośnik 13N
Ma służyć ludziom, ale przy ograniczonym budżecie, trzeba optymalizować układ i zużycie wzkm.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
Wszystkim ludziom - tak. Pojedynczym jednostkom? Tylko w uzasadnionych przypadkach, w ramach wolnych zasobów. Tymczasem na razie zarówno ekonomicznie jak i taborowo wszystko toczy się na skraju możliwości.Stary Pingwin pisze:Zaraz,zaraz, czy komunikacja nie ma przypadkiem służyć ludziom?
PS myślałem że to temat o Ursynowie, wrr.
ŁK
-
michael112
- Posty: 3143
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jeśli wejdzie w życie zakaz handlu w co drugą niedzielę, to 126 też będzie w nie wszystkie zawieszane? Będzie jeszcze zasługiwało na swój numer?
Skończą się podjazdy pod Płytową.michael112 pisze: ↑08 lis 2017, 16:23Jeśli wejdzie w życie zakaz handlu w co drugą niedzielę, to 126 też będzie w nie wszystkie zawieszane? Będzie jeszcze zasługiwało na swój numer?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Dlatego, że później na Nowodworach autobus przebiera się na N01 i już by nie przejechał tego odcinka. 
-
michael112
- Posty: 3143
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Niemniej obecnie całe 126 jest w święta zawieszane.MisiekK pisze: ↑14 lis 2017, 23:12Skończą się podjazdy pod Płytową.michael112 pisze: ↑08 lis 2017, 16:23Jeśli wejdzie w życie zakaz handlu w co drugą niedzielę, to 126 też będzie w nie wszystkie zawieszane? Będzie jeszcze zasługiwało na swój numer?
105 to inna sprawa, bo chciano skrócić trasę na rozwijającym się ciągu, w dodatku nie dublującą się z metrem, bo robiącą objazd. Skoro autobusy z Ursynowa mogą zakrętasami przez przecznice alei Ken zaliczać każdą stację metra, dlaczego linia łapiąca na trasie między Rondem Daszyńskiego i Browarną jedną stację metra miałaby być skracana na rzecz koszmarka do którego nijak nie idzie się przesiąść na trasie Młynów-Browarna?Łukasz pisze: ↑05 lis 2017, 8:43105 i 178 też przetrwały. Z 521 był taki problem, że jak już go przenieśli na TŁ, to wystarczyło go tam zostawić, a nie po tygodniu przywracać.Georg pisze:
Co drugie kursy 521 na Szczęśliwice jeżdżą od kilku lat. Wawrowi nie wyszło to na zdrowie, bo miał mieć linię co 15 minut w międzyszczycie i DS do Wiatraka a teraz ma dalej, ale co pół godziny. Ceną za skrócenie byłoby podwyższenie częstotliwości.
Hm, bo są dowozówkami do metra? A 105 nie jest.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Skoro 105 nie jest dowozówką do metra, to niech nie będzie traktowana jak takowa, czyli niech nie kończy się przy stacji metra, tylko odbywa nadaną relację. Młynów - Browarna omijałaby rondo Daszyńskiego (np. przesiadki do 155, 178, na czas budowy metra 171 czy 190), jak również PKP Kasprzaka, gdzie ma powstać stacja SKM. Pewnie nadano by jej też jakąś PKS-ową frekwencję, a 105 jakoś trzyma Powiśle z niezbyt dowożącymi do metra 118 i 127.
Skrócenie do Ronda Daszyńskiego spowodowałoby też, że po otwarciu trasy tramwajowej na Kasprzaka trzymanie 105 na tym odcinku byłoby bezsensowne (na pewno miałoby dużo mniej sensu niż zachowanie obecnej trasy, końcowy odcinek dublowałby się z tramwajem, a na trasie na Browarną fragment początkowy na Lazurowej i końcowy z Grzybowskiej na Powiśle byłby unikalny, dublowanie na środkowym odcinku jest zaś konieczne, bo nie ma innego łącznika bez tramwaju, na Górczewską za daleko i trasa kręciłaby się jak stare 155), a więc Chrzanów dostałby socjala. Takie propozycje można składać Osiedlu Dudziarska, a nie najbardziej dynamicznie rozwijającej się części Bemowa, która i tak ma braki komunikacyjne, bo jedyny ruch autobusowy w tym rejonie odbywa się Lazurową. Proponowanie ukrócenia najważniejszej linii na tej ulicy do rangi osiedlowej jest wręcz wulgarne dla mieszkańców Chrzanowa i Jelonek tym bardziej, że metro jeszcze na Osiedle Górczewska nie dojechało i minie trochę czasu nim dojedzie. Bardzo często zapomina się o tym, że mieszkańcy Bemowa nie mają zdolności teleportacji i metro na Woli wcale ich nie zbawia.
Trzeba również zwrócić uwagę, że Tarchomin, o którym mowa w temacie, pomimo, że dojechał tam tramwaj z zieloną falą, dalej posiada bardzo obfitą sieć autobusową, spośród której można by dokonać jeszcze kilku cięć, a położone dużo bliżej Śródmieścia Bemowo jest degradowane do rangi pod-dzielnicy gdzie powinno jeździć jak najmniej linii, jak najkrótszych i jak najrzadziej.
Skrócenie do Ronda Daszyńskiego spowodowałoby też, że po otwarciu trasy tramwajowej na Kasprzaka trzymanie 105 na tym odcinku byłoby bezsensowne (na pewno miałoby dużo mniej sensu niż zachowanie obecnej trasy, końcowy odcinek dublowałby się z tramwajem, a na trasie na Browarną fragment początkowy na Lazurowej i końcowy z Grzybowskiej na Powiśle byłby unikalny, dublowanie na środkowym odcinku jest zaś konieczne, bo nie ma innego łącznika bez tramwaju, na Górczewską za daleko i trasa kręciłaby się jak stare 155), a więc Chrzanów dostałby socjala. Takie propozycje można składać Osiedlu Dudziarska, a nie najbardziej dynamicznie rozwijającej się części Bemowa, która i tak ma braki komunikacyjne, bo jedyny ruch autobusowy w tym rejonie odbywa się Lazurową. Proponowanie ukrócenia najważniejszej linii na tej ulicy do rangi osiedlowej jest wręcz wulgarne dla mieszkańców Chrzanowa i Jelonek tym bardziej, że metro jeszcze na Osiedle Górczewska nie dojechało i minie trochę czasu nim dojedzie. Bardzo często zapomina się o tym, że mieszkańcy Bemowa nie mają zdolności teleportacji i metro na Woli wcale ich nie zbawia.
Trzeba również zwrócić uwagę, że Tarchomin, o którym mowa w temacie, pomimo, że dojechał tam tramwaj z zieloną falą, dalej posiada bardzo obfitą sieć autobusową, spośród której można by dokonać jeszcze kilku cięć, a położone dużo bliżej Śródmieścia Bemowo jest degradowane do rangi pod-dzielnicy gdzie powinno jeździć jak najmniej linii, jak najkrótszych i jak najrzadziej.