Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Solaris ma terminy na rok do przodu.
Ani dwa razy, ani nie odmawiały hamowania.ZielonyJamnik pisze: ↑21 wrz 2025, 12:37No to znajdź mi kocurze, wiadomości o Chińskich autobusach które odmawiały hamowania jak Otokary które były już 2 razy zdejmowane z ulic.
Solaris w tym roku kończy produkcję tzw kartonów, dopiero teraz na targach może pokażą co będzie nowego
Ile można zarobić za tyle dni w pracy?
Wiadomo nominał miesięczny jest różny, dodatkowo wchodzą premie i obciążenia, ale "akademicy" są w stanie wyciągnąć 6-7 tysięcy. Natomiast słyszałem, że są kierowcy z najwyższą stawką potrafią wyciągnąć nawet ponad 8 tysięcy. Sam maksymalnie wyciągnąłem 7200 z hakiem.
Tylko tak jak wspominałem nie masz życia prywatnego no i wychodzi coraz większe zmęczenie co powoduje zdarzenia drogowe czy pomyłki w trasie.
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
A może, Otokar zrobi im Mercedesy.
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Raczej dalej będą kartony, po co by prezentowali Urbino 10,5 wersja karton skoro mieliby już od tej konstrukcji odejść. Myślę, że kartony w Solarisie jeszcze sobie po będą z generację, albo może i dwie.
Hmmm? Tu ewentualnie jest mowa o ewolucji, niż kolejnej generacji, przy czym po prostu Solaris coraz mniej pcha się w produkcję wersji dieslowej, jeszcze produkuje, ale no jak tu Flash pisał, terminy długie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czyli co miesiąc różnica 1.5-2k złKron38 pisze: ↑21 wrz 2025, 15:20Wiadomo nominał miesięczny jest różny, dodatkowo wchodzą premie i obciążenia, ale "akademicy" są w stanie wyciągnąć 6-7 tysięcy. Natomiast słyszałem, że są kierowcy z najwyższą stawką potrafią wyciągnąć nawet ponad 8 tysięcy. Sam maksymalnie wyciągnąłem 7200 z hakiem.
Tylko tak jak wspominałem nie masz życia prywatnego no i wychodzi coraz większe zmęczenie co powoduje zdarzenia drogowe czy pomyłki w trasie.
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Solaris na targach zaprezentował kartona 10,5 więc kartony mają się dobrze, a w sierpniu Mateusz Figaszewski z Solarisa stwierdził, że nowa generacja nadchodzi i będą rozważać obecność dieslie w niej. Więc skoro już myślą o nowej generacji i dorzucają kolejne wersje kartonów zamiast już się wstrzymać to pewnie nie ma co się nastawiać na odejście od kartonu, a raczej modernizacje kartonu.
Jedna rewizja wyglądu Urbino IV już była. Pytanie czy w ogóle ten design zestarzał się już na tyle żeby myśleć o jego zastąpieniu, i czy klienci tak właściwie tego oczekują?
Ja bym powiedział, że dwie.
Ja jestem meeega ciekaw jak w przegubowym Kencie duży silnik DAF MX-11 będzie sobie radził ze start-stopem...
Terminy terminami, ale przede wszystkim na diesla Solaris nie ma takich marż jak na innych napędach.
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
Łomianki chcą wziąść w leasing (2026-2035) 6 autobusów MAXI i 2 MEGA wszystkie spalinowe. Ogłoszono konsultacje na które można się zgłosić do 29 września.
Ciekawe, ale to do wątku Tabor KMŁ.Warsopolis5253 pisze: ↑27 wrz 2025, 18:41Łomianki chcą wziąść w leasing (2026-2035) 6 autobusów MAXI i 2 MEGA wszystkie spalinowe. Ogłoszono konsultacje na które można się zgłosić do 29 września.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Takie 2 aktualizacje planów przetargowych ZTM z dziś:
* klik
planowana data ogłoszenia przetargu 10.10.2025, planowany start przewozów 01.02.2027
* klik
planowana data ogłoszenia przetargu 30.11.2025, planowany start przewozów 01.12.2027
W obu przypadkach ZTM zakłada 10 lat jeżdżenia. Z kolei planowane terminy startów wskazują na chęć zapewnienia kontynuacji za mobilisowe Conecto G i grodziowe solówki.
* klik
* klik
W obu przypadkach ZTM zakłada 10 lat jeżdżenia. Z kolei planowane terminy startów wskazują na chęć zapewnienia kontynuacji za mobilisowe Conecto G i grodziowe solówki.