Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
-
SZARPAK1106
- Posty: 39
- Rejestracja: 19 sty 2025, 18:18
Do kiedy kontrakt na Otokary 90xx i MAN-y 95xx?
Ulubione linie: 122, 136, 166 i 171
Na YT Potas16
Na YT Potas16
90xx do końca 2026 r., 95xx do końca tego roku.
-
SZARPAK1106
- Posty: 39
- Rejestracja: 19 sty 2025, 18:18
Dzięki. A coś jeszcze kończy się w tym roku?
Ulubione linie: 122, 136, 166 i 171
Na YT Potas16
Na YT Potas16
Chodzą słuchy, ale raczej to ploty, że Arriva już w momencie podpisania umowy z delikwentami chętnymi na kurs kat.D, co za tym idzie przyszłego kierowcy, zaczyna im już płacić.
Trochę to mało logiczne, bo przecież podczas trwania kursu nie są oni jeszcze pracownikami firmy.
Ktoś może taką dziwną plotkę zdementować?
Trochę to mało logiczne, bo przecież podczas trwania kursu nie są oni jeszcze pracownikami firmy.
Ktoś może taką dziwną plotkę zdementować?
Raczej nie jest to plotka, zważywszy na fakt, że Relobus w ogłoszeniu o szkoleniu sam się takowym "bonusem za dyspozycyjność" chwali: https://www.olx.pl/oferta/praca/kasa-ju ... 8sSSu.html.
obłęd i desperacjaKogut pisze: ↑05 gru 2025, 17:55Raczej nie jest to plotka, zważywszy na fakt, że Relobus w ogłoszeniu o szkoleniu sam się takowym "bonusem za dyspozycyjność" chwali: https://www.olx.pl/oferta/praca/kasa-ju ... 8sSSu.html.
Jak robiłem prawko to dawali spory bonus za szybkie zrobienie prawka (którego nie zdobyłem dzięki czekaniu ponad miesiac na plakietke), teraz to krzyk rozpaczy, bo trzeba pozyskać kierowców na kolejne kontrakty. Wystarczało docenić doświadczonych kierowców...Kogut pisze: ↑05 gru 2025, 17:55Raczej nie jest to plotka, zważywszy na fakt, że Relobus w ogłoszeniu o szkoleniu sam się takowym "bonusem za dyspozycyjność" chwali: https://www.olx.pl/oferta/praca/kasa-ju ... 8sSSu.html.
To już mówiłem i tu i kierownictwu Arrivy w 2018 roku, że po kiego tyle kasy inwestować w produkcję kierowców dla innych przewożników, bo przy tych stawkach i tak będą uciekaćKron38 pisze: ↑05 gru 2025, 19:11Jak robiłem prawko to dawali spory bonus za szybkie zrobienie prawka (którego nie zdobyłem dzięki czekaniu ponad miesiac na plakietke), teraz to krzyk rozpaczy, bo trzeba pozyskać kierowców na kolejne kontrakty. Wystarczało docenić doświadczonych kierowców...Kogut pisze: ↑05 gru 2025, 17:55Raczej nie jest to plotka, zważywszy na fakt, że Relobus w ogłoszeniu o szkoleniu sam się takowym "bonusem za dyspozycyjność" chwali: https://www.olx.pl/oferta/praca/kasa-ju ... 8sSSu.html.
Przecież gdyby były przyzwoite stawki to ludzie by trzymali się tej firmy i nie trzeba by było robić szopek w stylu dni otwartych, czy działu rekrutacji, do tego układy z OSK i robienie z siebie korporacji, przecież to generuje koszty, a oni potrafią je liczyć
Pamiętam doskonale że pierwszą osobą po szkółce była kobieta, która do tej pory pracuje w Arrivie i zasila w MZA, nawet jej służbowy doskonale pamiętam. Już wtedy było wiadomo że biorą wszystkich jak leci z łapanki, a to że jeszcze teraz płacą podczas kursu, to już jest naprawdę poniżające dla starych kierowców
Dzień otwarty jest po to żeby pewien celebryta facebookowy mógł się polansowac jakiego to bloga tworzy
Nie chce mu reklamy robić. Nie zapomnę jak mieliśmy na wiosnę dzień otwarty to siedzial jak na leżaczku i twierdził ze dzięki i dla fanpejdża który robi przyszły osoby obejrzeć zajezdnie od środka.
Jak się coś powie na wóz przypisany do niego to od razu obraza majestatu. Jak coś więcej to pv
Jak się coś powie na wóz przypisany do niego to od razu obraza majestatu. Jak coś więcej to pv
Kojarzę tylko stronę "Relobusiarz w zapalniczce". Jeśli o nim mowa to fajnie się go czyta. Ale wiadomo, niektórych dupa boli że nie są tak popularni. 
Posty może i fajne pisze, ja osobiście mam awersje do niego za to na jakim poziomie ma ego. Szczerze, wolę pogadać z "nołnejmami", bądź w ważniejszych tematach z moimi patronami czy INR jak z nim. Kiedyś dałem mu temat o przystankach NŻ to stwierdził że nie, najwyżej pasażerowie poczekają sobie na następną brygade.
Ja bym nie narzekał na kierowców - facebookowiczów. Jest kilka osób, które naprawdę mają zmysł obserwacji, umieją pisać, a przede wszystkim nie jęczą, tylko są entuzjastami swojej pracy. To bardzo cenne, bo robią na rzecz zbiorkomu fantastyczną robotę, lepszą niż PR-owcy u przewoźników. Mam na myśli takich facebookowiczów jak właśnie Relobusiarz w zapalniczce, Kardashianka z MZA, Nocna linia czy Młodziak za sterem Solarisa. Jest jeszcze jedna dziewczyna z R2, która ciekawie pisze, ale nazwa jej strony mi gdzieś umknęła. Warto ich czytać, bo z ich postów bardzo dużo ciekawych rzeczy można się dowiedzieć.