Ktoś wie? Bo w SIWZ były chyba dopuszczone zarówno 2 i 3 drzwiowe i też obydwie takie wersje Irizar produkuje.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
No to można zapomnieć o testach dwóch wodorowych Arthurów gdyż producent ogłosił upadłość.
Dokładnie, choć na omnibusie pisali że miały być nawet 4...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Tak, dwa do nas i dwa na lotnisko
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Życzę powodzenia dotychczasowym kupcom w serwisowaniu tego 
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
A ok. No to jednak chyba nie będzie...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Ludzie z Arthur Busa zachwalali swoją wariację AMZ najlepszym autobusem wodorowym na świecie
Swoją drogą dziwne, że Zarajczyki nie zarzucili im kradzieży, a Nesobusowi już tak. Bankrut bankrutowi łaskawy
Ja słyszałem wersję, że mają to być 3T.
Była sprawa w sądzie sprawa Ursus vs Arthur bus o kradzież projektu. BTW, Relobus najprawdopodobniej kupi NLC przegubowe gdyż Otokar na chwilę obecną nie ma homologacji na przeguby.
Link czy jak zwykle po MKM'owsku ?
Jak nie ma homologacji na Kenty 18 / 18,75
Z innej beczki to ciekawe co z MIDI'kami. Oficjalnie nikt na świecie nie ma ofert na diesla 9m z modułem "małej" hybrydy. Oj poniosło Relo, oj poniosło... I żeby tylko w kwestiach flotowych.
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
No to faktycznie wesoło i ciekawie robi się w sztabie głównym Arrivypiorunus pisze: ↑30 lis 2025, 13:54Link czy jak zwykle po MKM'owsku ?Jak nie ma homologacji na Kenty 18 / 18,75? Ma, więc to raczej nie powód, że Relo nagle się przestawia na 18C pod Warszawę.
Z innej beczki to ciekawe co z MIDI'kami. Oficjalnie nikt na świecie nie ma ofert na diesla 9m z modułem "małej" hybrydy. Oj poniosło Relo, oj poniosło... I żeby tylko w kwestiach flotowych.
Co wy opowiadacie? Przecież już ponad miesiąc temu padło info o tym, że Otokar pozyskał 3 zamówienia na 54 autobusy 
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ale tu mowa o NesoBusie...
Od Annasza do Kajfasza i nie tylko.
Widać tylko Turcy byli nastawienie optymistycznie.
Dobrze idzie Arrivie, już nawet kolejne kontenerki na Estrady sobie dostawili, nawet drugi poziom utworzyli, idzie na lepsze, nowe zaplecze technicznepiorunus pisze: ↑30 lis 2025, 13:54Link czy jak zwykle po MKM'owsku ?Jak nie ma homologacji na Kenty 18 / 18,75? Ma, więc to raczej nie powód, że Relo nagle się przestawia na 18C pod Warszawę.
Z innej beczki to ciekawe co z MIDI'kami. Oficjalnie nikt na świecie nie ma ofert na diesla 9m z modułem "małej" hybrydy. Oj poniosło Relo, oj poniosło... I żeby tylko w kwestiach flotowych.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
W takim razie może zamiast zajezdnią czy bazą, lepiej będzie nazywać to dokiem lub portem
Mkną po koleinach zielone jamniki... 