Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
A teraz PB łączy siły z AlbatrosBUS na trasie: Warszawa - Lublin - Zamość - Tomaszów Lubelski i Warszawa - Lublin - Biłgoraj - Jarosław - Przemyśl.
AL1 i AL2 na odcinku: Warszawa - Lublin jadą dokładnie o tej samej godzinie w obydwie strony, czyżby na pewno realizowały te kursy 2 autobusy? 
W ogóle nie podoba mi się robienie przesiadek jako jednego kursu. Zwłaszcza NeoBus o 5:00 nad ranem jak się jedzie w Bieszczady.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Przesiadka na tym kursie to pikuś. Gorzej, że Albatros daje na mniej obciążonych wariantach Renault Master, czyli busika mniejszego niż Sprinter.ashir pisze:A teraz PB łączy siły z AlbatrosBUS na trasie: Warszawa - Lublin - Zamość - Tomaszów Lubelski i Warszawa - Lublin - Biłgoraj - Jarosław - Przemyśl.AL1 i AL2 na odcinku: Warszawa - Lublin jadą dokładnie o tej samej godzinie w obydwie strony, czyżby na pewno realizowały te kursy 2 autobusy?
Tak, PB potwierdził to w odpowiedzi na swoim fan pagu, w wyszukiwarce połączeń również wyszczególnione są 2 kursy o tej samej godzinie. Wśród słoików będzie branieashir pisze: AL1 i AL2 na odcinku: Warszawa - Lublin jadą dokładnie o tej samej godzinie w obydwie strony, czyżby na pewno realizowały te kursy 2 autobusy?
Dodano po 45 sekundach:
http://www.dziennikwschodni.pl/lublin/p ... 84588.html
Czy naprawdę jednego kursu nie dało się zrobić godzinę później?
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM
W którym miejscu? Bo ja tylko widzę, że dla jednej osoby udzielona została odpowiedź na pytanie, którego PB nie zrozumiało lub nie chciało zrozumieć.levar pisze:Tak, PB potwierdził to w odpowiedzi na swoim fan pagu, w wyszukiwarce połączeń również wyszczególnione są 2 kursy o tej samej godzinie. Wśród słoików będzie branie.
Do tej pory Albatros dawał z Warszawy jeden autobus,a w Lublinie pasażerowie do Tomaszowa byli proszeni o przejście do drugiego, podstawionego obok i przeniesienie bagaży. Mnie jakoś trudno uwierzyć, że przy małej liczbie pasażerów będą dawać dwa autobusy tylko dlatego, że kilku pasażerów kupiło bilet przez stronę PB.
Poza tym, na stronie PB nie ma wykazu przystanków linii AL1 i AL2. Ciekawe czy na bilecie PB będzie można wsiadać na wszystkich przystankach Albatrosa (w tym na Lotnisku Chopina) czy nie.
Poza tym, na stronie PB nie ma wykazu przystanków linii AL1 i AL2. Ciekawe czy na bilecie PB będzie można wsiadać na wszystkich przystankach Albatrosa (w tym na Lotnisku Chopina) czy nie.
Mniej więcej na takiej zasadzie działa współpraca PB z innymi przewoźnikami, w tym z Albatrosem. W przypadku lotnictwa jednak ma to na celu ułatwienie przesiadek bo można kupić jeden bilet na całą podróż (taniej niż dwa oddzielne) i przesiadka jest wtedy gwarantowana przez przewoźnika.person pisze:A może to będzie code-share znany z linii lotniczych? Niektóre loty też są wykazywane jakby kilka różnych linii na raz wylatywało, a mimo to leci tylko jeden samolot...
PB nie sprzedaje biletów na całe połączenie przesiadkowe, a poza tym nie gwarantuje żadnych skomunikowań. Jedyna zaleta takiego rozwiązania o pasażer może sobie wybrać tańszą opcję - albo przez stronę PB, albo właściwego przewoźnika, no i PB może pochwalić się większą siatką połączeń.
Z tymi współpracami dochodzi do takiej patologii, że na jeden kurs przez stronę PB można kupić bilet drożej niż na stronie przewoźnika lub odwrotnie, jak ktoś będzie chciał się wybrać gdzieś takim kursem to radzę uważnie sprawdzać, zwłaszcza na linii obsługiwanej przez Żaka 
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM
Wczoraj, a w zasadzie przedwczoraj jakiś jechał oklejony w barwy SuperBusa i z takim też napisem na wyświetlaczu Płochocińską i to nie w kierunku bazy, a przeciwnym. Wygląda więc na to, że wróciły.pietia pisze:Akurat 2 tygodnie temu udało mi się załapać na przejazd SB z Rygi do Tallina i z powrotem, i w obu przypadkach frekwencja była w okolicach 70-80%. Z drugiej strony - bilety mniej więcej tydzień przed podróżą kupowałem w jedną stronę za 3, w drugą za 5 EUR, więc chyba na dłuższą metę opłacalne toto dla nich nie było
Swoją drogą - ciekawe, co stanie się z autobusami jeżdżącymi dla SuperBusa? Wrócą do Polski?
Z Estonii zostały do nas sprowadzone 2 altanki.