Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25335
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 kwie 2024, 22:51

Bastian pisze:
24 kwie 2024, 22:39
pawcio pisze:
24 kwie 2024, 20:56
Ale Annopol tak wiele linii niebródnowskich obsługiwać nie będzie.
No i? Bo gadamy jak dziad z obrazem.

Zakładam, że na początku szczytów (wyjazdy) oraz na ich końcu (zjazdy), podobnie jak rano i wieczorem, będzie nieco więcej kursów w potoku. Przecież będą tam zjeżdżać kursy, które dotąd jechały np. na Żoliborz.
Tych kursów, które dziś jadą rano z Żoliborza a wieczorem na Żoliborz w ogóle nie będzie. One będą zaczynać i kończyć na Annopolu albo Żeraniu Wschodnim, które od R5 są o rzut kamieniem i to raczej takim solidnym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8337
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 kwie 2024, 10:21

pawcio pisze:
24 kwie 2024, 22:51
Bastian pisze:
24 kwie 2024, 22:39


No i? Bo gadamy jak dziad z obrazem.

Zakładam, że na początku szczytów (wyjazdy) oraz na ich końcu (zjazdy), podobnie jak rano i wieczorem, będzie nieco więcej kursów w potoku. Przecież będą tam zjeżdżać kursy, które dotąd jechały np. na Żoliborz.
Tych kursów, które dziś jadą rano z Żoliborza a wieczorem na Żoliborz w ogóle nie będzie. One będą zaczynać i kończyć na Annopolu albo Żeraniu Wschodnim, które od R5 są o rzut kamieniem i to raczej takim solidnym.
Przecież o tym właśnie Bastian od samego początku pisze...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36629
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 kwie 2024, 16:07

Hosanna, ktoś mnie jednak rozumie...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25335
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 kwie 2024, 6:49

Ja wiem o czym piszesz. Tylko na Bródnie skala tego zjawiska w porównaniu z Wołoską, Marymoncką czy Kijowską będzie znacznie mniejsza, bo samo Bródno jest znacznie większym konsumentem brygad.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 27 kwie 2024, 17:36

Podejrzewam na początek podział linii.
1 - R1, R3 i R5
3 - R2 i R5
4 - R3 i R5
25 - R3 i R5
Do tego R5 wydaje się że może wziąść brygady 18 z R4.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

primoż
Posty: 3736
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 27 kwie 2024, 19:03

25 to prawdopodobnie będzie na wakacje zawieszone, więc pewnie odpada, bo zdaje się, że od lipca startuje Annopol. 18 to miałoby zjazdy z FSO na około z racji braku skrętów NE na Starzyńskim (lepsze zjazdy wychodzą z d. PDPS-u), więc nie byłbym tego taki pewien. Zresztą pawcio pisał, że na początku R5 dostanie same linie bródnowskie, a 18 pod tę definicję nie podchodzi. Za to nie zdziwię się, jeśli całe 3 byłoby na R5, bo Praga też pewnie z czegoś spadnie. Ale może niech ktoś z gwardii TW się wypowie. Chociaż biorąc pod uwagę, że mamy dopiero koniec kwietnia, a zmiany będą od lipca, to pewnie nikt stamtąd jeszcze nie napisze ze stuprocentową pewnością co i jak, bo to wszystko jest jeszcze w fazie ustaleń🤔
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Łukasz
Posty: 10578
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 kwie 2024, 19:22

primoż pisze:25 to prawdopodobnie będzie na wakacje zawieszone, więc pewnie odpada, bo zdaje się, że od lipca startuje Annopol. 18 to miałoby zjazdy z FSO na około z racji braku skrętów NE na Starzyńskim (lepsze zjazdy wychodzą z d. PDPS-u), więc nie byłbym tego taki pewien. Zresztą pawcio pisał, że na początku R5 dostanie same linie bródnowskie, a 18 pod tę definicję nie podchodzi. Za to nie zdziwię się, jeśli całe 3 byłoby na R5, bo Praga też pewnie z czegoś spadnie. Ale może niech ktoś z gwardii TW się wypowie. Chociaż biorąc pod uwagę, że mamy dopiero koniec kwietnia, a zmiany będą od lipca, to pewnie nikt stamtąd jeszcze nie napisze ze stuprocentową pewnością co i jak, bo to wszystko jest jeszcze w fazie ustaleńObrazek
Na około przez 11 listopada, nie m dramatu. 25 może już umrze na zawsze.
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4880
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 27 kwie 2024, 19:45

Zmiany to raczej od września, nie lipca. Na wakacje jest zapowiedziana przeprowadzka wagonów.
ObrazekObrazek

Paweł D.
Posty: 5271
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 27 kwie 2024, 20:35

Ponieważ nie udało mi się znaleźć komunikatu, stąd pytanie. Co wydarzy się we wtorek wieczorem na Nocznickiego, że kursować będą jedynie kursy zjazdowe? Zaś od środy wieczorem samo 33?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4880
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 27 kwie 2024, 20:51

Remont rozjazdów na Młocinach. Od wtorku od godz. 20 do końca kursowania tylko kursy zjazdowe. I tak do konca tygodnia. 2 i 6 będą odjeżdżać z innych miejsc i dla 26 i 33/73 nie będzie środkowego przystanku Metro Młociny w stronę miasta bo będzie wyjazd torem wewnętrznym. Od 3 maja zamiast 33 będzie 73.
ObrazekObrazek

Paweł D.
Posty: 5271
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 27 kwie 2024, 21:03

A, czyli trzeba poczekać na wgranie rozkładów dla 33/73 i może 6 (resztę linii ogarnięto). O komunikacie nie wspominając.

primoż
Posty: 3736
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 27 kwie 2024, 23:24

Łukasz pisze:
27 kwie 2024, 19:22
Na około przez 11 listopada, nie m dramatu. 25 może już umrze na zawsze.
Wiem, że może być gorzej (szczególnie w stołecznym zbiorkomie), ale może też być czasem mądrzej. Zjazdy z FSO do R4 jednak dowiozą zbłąkane dusze do M1 i 15 na DWG, zjazdy FSO :arrow: R5 via 11 Listopada nie stanowią wartości dodanej, ponieważ: a) nie dowiozą do M2; b) do 23 można równie dobrze dojechać 20, a nawet tym ostatnim dotrzeć do Trasy W-Z bez przesiadki. Co najwyżej kurs dla MKM-ów i to takich najbardziej skrajnych.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8337
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 kwie 2024, 8:54

Fajne są takie wskakujące na ostatnią chwilę objazdy i zmiany tras. Tak jak Jerozolimskie wpadły kilka godzin przed, tak teraz spadły z nieba konkrety dotyczące Młocin :-)
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/04/2 ... mlociny-2/
(BTW: uroczy komunikat z licznymi numerami przystanków/słupków, ale żeby ktoś zalinkował mapę węzła, by zwykły śmiertelnik się w tym odnalazł...)

Georg
Posty: 5978
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 kwie 2024, 8:57

Ja też nie pamiętam numerów. Jak to ma być z 2? Bo przecież jadąc na Marymont od strony Huty nie ma przystanku dla wysiadających/wsiadających. Na pętli nie ma też przystanków do obsługi pasażerów. Czy de facto ostatnim przystankiem będzie Park Kaskada?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8337
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 kwie 2024, 9:09

Wysiadać pewnie będzie się na MM09, ale oby nie uruchomili 08, bo to marnotrawstwo czasu i bezsens...
(szkoda, że ten węzeł nie został jakkolwiek przebudowany w czasie budowy stacji metra - w kierunku północnym jest wybitnie niefunkcjonalny)
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... rymont.pdf

ODPOWIEDZ