Na 208 to akurat norma że jeżdżą po 3 naraz .Glonojad pisze: ↑23 lis 2023, 8:25208 wczoraj wyglądało tak: jedzie sobie mobilisowy knypek, ludzi pełno, na Harfowej w stronę Alei J. część ludzi została.
Jakieś 5 minut później (akurat wyszedłem ze sklepu) jadą kolejne trzy brygady, MZA. Na końcu trzydrzwiowa solówka, oczywiście zero ludzi w środku.
Czy na tej linii w ogóle ktoś jakieś sterowanie stosuje? Naprawdę trzeba było wszystkie trzy brygady razem z Bitwy puszczać?
Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
W zasadzie to czemu? Co tam się takiego dzieje? Kiedyś tak nie było a teraz przecież rozrzedzili częstotliwość.
Korki no i kierowcy autobusów też różnie jeżdzą. Duży natłok pasażerów a jeszcze jak jedzie 2 drzwiowy Solbus to jest dopiero wesoło.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Gdzieś już na fejsbukach pojawiają się już głosy niezadowolenia z wycofania 11 z Ochoty, a przecież niedługo zniknie stamtąd jeszcze 35...
Kto daje i zabiera ten ...
Kto daje i zabiera ten ...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Przecież Filtrowa idzie do remontu. 11 i tak by nie pofrunęła.
Czyżby krzyczało te 5 osób na krzyż które jeździły między Nowowiejską a Placem Narutowicza? Na tym odcinku 11 jeździło puste jak bęben maszyny losującej przed zwolnieniem blokady
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36810
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Ja czytałem o bezpośrednim połączeniu Bielan z Ochotą...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
No na Bielany to docierały tylko kursy wyjazdowe/zjazdowe z/do R-4.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26895
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A oni to nie mieli czasem specjalnej mety w Krakowie?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Chodzi Ci o hotel syna prezesa NIK?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26895
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W rzeczy samej!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Co niby zyskujemy tą zmianą na Ochocie?
1. Czas przejazdu Zachodnia-BC i BC-Zachodnia to po 5 minut.
2. Autobus kończący na Zachodnim i tak musi dojechać do Ronda Zesłańców. Zysk ze skrócenia niewielki.
3. Odcinek, który kasujemy w 172 - Bohaterów Września i Kurhan - nie ma problemów z korkami. W przeciwną stronę jest zaś buspas + relacja "na wprost" nie generuje dużych korków - bo te wiążą się ze skrętem w tunelu.
Do tego dochodzi fakt, że 172 w dojazdach z/do Blue City (i Reduty) to ugruntowana i popularna relacja m.in. z ulic Rakowca gdzie nie ma centrum handlowego 154 nie pojawia się. A relację Blue City - Grójecka wypełnia już częstsze (i nie zawijające przez Zachodni i Szczęśliwicką) 208.
Poza tym BC nie wydaje się substandardowym krańcem.
A korek Śmigłowca - RZS? Chodziło mi o wyeliminowanie tego elementu dla długiej i narażonej na opóźnienie trasy. Skoro nie tu należy szukać problemu, w takim razie co powodowało nieregularność przed rozpoczęciem budowy tramwaju? Sama Dolna?