Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9331
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 cze 2025, 10:04

O proszę, dzięki

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 cze 2025, 10:26

Nie rozumiem, jak dobudowa toru do skrętu na Babce, poprawi spawy na Broniewskiego. Czyżbym przestawał rozumieć cokolwiek?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9331
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 cze 2025, 11:02

Jakie problemy na Broniewskiego masz w tym momencie na myśli?

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 cze 2025, 11:04

Miało być na wlocie Broniewskiego w Plac Grunwaldzki. Tak słyszałem na mieście, nie sprawdziłem, mój wielbłąd. Problem istnieje na połączeniu toru na podsypce, a klockami betonowymi na wiadukcie.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9331
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 cze 2025, 14:00

Prezes Niklewicz donosi dzisiaj, że:
Po pierwsze, ograniczenia już nie ma, zostało usunięte. Po drugie, drobne korekty po dużych pracach to nie "fuszerka", ale codzienność. Wykryliśmy miejsce, w którym konieczna była korekta położenia szyny i podbicia na torowisku na fragmencie północnego podjazdu do wiaduktu. Chodzi o tę część torowiska, którą zbudowaliśmy w technologii klasycznej: szyny na podkładach położonych na podsypce z kruszywa. Kiedy spawaliśmy ten odcinek szyn, temperatura była niska (w dolnym zakresie dopuszczalnej normy). Teraz, gdy zrobiło się dużo cieplej (powyżej 25 stopni) ujawniły się naprężenia w torze bezstykowym, które trzeba odpowiednio wyregulować. Takie korekty nie są niczym nadzwyczajnym, zdarzają się zwłaszcza wtedy, gdy prace remontowe są wykonywane w okresie z dużymi wahaniami temperatury. Wdrożenie korekty nie wiązało się z żadnymi utrudnieniami w ruchu.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 03 cze 2025, 15:00

Mamy z czego schodzić, tym bardziej po remoncie :wink:
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5460
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 05 cze 2025, 7:11

Ten remont na trasie do Wilanowa to tak tylko przypadkiem w terminie po wyborach, prawda :> :?:
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 cze 2025, 8:46

TGM pisze:Ten remont na trasie do Wilanowa to tak tylko przypadkiem w terminie po wyborach, prawda :> :?:
A zamknięcie Al.Krakowskiej przypadkowo od poniedziałku a nie od soboty.
ŁK

Awatar użytkownika
Przecinak
Posty: 95
Rejestracja: 14 gru 2023, 12:38

Post autor: Przecinak » 05 cze 2025, 9:00

Wy serio myślicie, że zamknięcie jakiejś tam trasy tramwajowej do bastionu obecnego prezydenta Warszawy wpłynęłoby jakoś na wynik wyborów na urząd prezydenta RP?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36106
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 cze 2025, 9:06

My tak nie myślimy.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 cze 2025, 9:23

Przecinak pisze:Wy serio myślicie, że zamknięcie jakiejś tam trasy tramwajowej do bastionu obecnego prezydenta Warszawy wpłynęłoby jakoś na wynik wyborów na urząd prezydenta RP?
Na pewno wpływa. Choćby na frekwencję - jak ktoś musi dojechać tramwajem do lokalu a tramwaju nie ma. Ale czaskoski wystarczająco sam dużo napsuł, od świateł po zwierzęta i zieleń, więc na tym etapie to już nie są znaczące liczby.
ŁK

Awatar użytkownika
Krzysztof_J
Posty: 616
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 05 cze 2025, 9:39

A już abstrahując od wyborów itp. - czy nie można było zrobić analogicznie, jak przy okazji budowy wjazdu do zajezdni Annopol, że tramwaje odcinek objęty pracami przejeżdżałyby korzystając z posiadanych superkondensatorów (ewentualnie ograniczyć częstotliwość lub zabrać jedną z linii, żeby było mniej przejeżdżających wagonów)? Albo czy nie mogło być tak, że po prostu linie zaczynałyby kursowanie później niż zwykle, czy nie od 6-7 (nie wiem o której są pierwsze kursy), tylko np. od 9-10? Wtedy byłoby około 5-6 godzin od wschodu słońca, a zresztą w nocy chyba też mogą pracować?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 cze 2025, 9:57

Które linie w którym miejscu?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Krzysztof_J
Posty: 616
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 05 cze 2025, 10:02

pawcio pisze:
05 cze 2025, 9:57
Które linie w którym miejscu?
Mam na myśli Wilanów i wieszanie sieci na Św. Bonifacego.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 cze 2025, 10:08

Jak chcesz jeździć po torach, na których będą stały wozy wieżowe do wieszania sieci?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ