Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Weszły w podobnym czasie co [10], dzięki czemu koszty rozkładowe ograniczeń nie były tak wysokie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czy na Jagiellońskiej ns nowopowstałych sygnalizacjach jest planowane wdrożenie priorytetu tak jak na pozostałych sygnalizacjach w ciągu tej ulicy? Obecnie tramwaje łapią tam do dwóch minut opóźnienia w zależności jak się ułożą światła.

Czy na szerokiej Marszałkowskiej zmieniono program? Bo całkiem niedawno 16 ruszając z Nowogrodzkiej doturlała się do Żurawiej żeby odstać pełen cykl i łapała się na pełen cykl przy Wspólnej, bo przystanek. Potem już przy dynamicznej jeździe stałą dopiero na pl. Konstytucji. Teraz jakoś podjeżdża się na koniec kreski przy Żurawiej, uda się zrobić wymianę i łapie na pełen cykl przy Hożej.
W druga stronę też jakby był krótszy postój przy Wilczej i Hożej.
W druga stronę też jakby był krótszy postój przy Wilczej i Hożej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mogło być coś gmerane w związku z sygnalizacją na wjeździe na mijankę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Była tragedia, a nawet czasem wydawało mi się że tramwaj musi przejechać przez Żurawią, aby następny dostał zezwalające na wjazd na nakładkę. Czy teraz jest lepiej to już prowadzący 16 muszą się wypowiedzieć. Mi się wydaje, że nieco lepiej. Ale pewnie w ogóle powrót tego fajnego programu z czasów remontu Trasy Ł, to w marzeniach.
Wygląda na to, że na Sobieskiego tak się polepszyło, że aż nic się nie zmieniło, bo celowo przyspieszenia są wytrącane 
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No jeśli nie były zmienione czasy odcinkowe, to nic dziwnego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A tak z ciekawości. Czy na początku Puławskiej poprawiono światła czy rozkłady wakacyjne mają dłuższy czas przejazdu, bo też obserwuję wytracanie czasu czy nawet punktualną jazdę aż po Goworka.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No na pewno spadła liczba tramwajów, to przecież też ma jakiś wpływ.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jakoś słabo widzę Madalińskiego na priorytecie przy tych objazdach. Będą zmiany, zwłaszcza dotyczące lewoskrętu z Wołoskiej, czy yolo?
ŁK
Od centrum nie ma priorytetu przy Madalińskiego (albo i w ogóle w obie strony) - lewoskręt uruchamia się przed tramwajem.
Boboli - też mocno opóźnione zielone, ktoś gmerał.
Rakowiecka - tu to wiadomo, musi być staloczasowka jak jest program roboczy. Ch* że prostszy niż zwykły i włączenie prio by absolutnie nic nie zmieniło.
Batorego - jak wyżej.
Skutek zjazdowej 19 przed 22: 3 minuty opóźnienia od GUS do Wołoskiej.
Czy podwójne zielone przy GUS też już zniknęło?
Boboli - też mocno opóźnione zielone, ktoś gmerał.
Rakowiecka - tu to wiadomo, musi być staloczasowka jak jest program roboczy. Ch* że prostszy niż zwykły i włączenie prio by absolutnie nic nie zmieniło.
Batorego - jak wyżej.
Skutek zjazdowej 19 przed 22: 3 minuty opóźnienia od GUS do Wołoskiej.
Czy podwójne zielone przy GUS też już zniknęło?
ŁK
GUS od dawna juz nie ma podwójnego zielonego.
Odcinek Biblioteka Narodowa-Kielecka to dramat i szkoda,nze nikt nie wydłużył czasu przejazdu skoro taka organizacja ruchu ma trwać do końca roku. Biblioteka-MPM to średnio 3 minuty na przejazd przy obecnej rozkładowej minucie. Po obsłużeniu MPzm jak chcesz ruszyć to akurat gaśnic pałka ba przejazd i 2 minuty do Kieleckiej też ciężko wykonalne.
Przy Madalińskiego jest stałoczasówka bo tamtędy prowadzi objazd al.Niepodleglosci.
Odcinek Biblioteka Narodowa-Kielecka to dramat i szkoda,nze nikt nie wydłużył czasu przejazdu skoro taka organizacja ruchu ma trwać do końca roku. Biblioteka-MPM to średnio 3 minuty na przejazd przy obecnej rozkładowej minucie. Po obsłużeniu MPzm jak chcesz ruszyć to akurat gaśnic pałka ba przejazd i 2 minuty do Kieleckiej też ciężko wykonalne.
Przy Madalińskiego jest stałoczasówka bo tamtędy prowadzi objazd al.Niepodleglosci.
