Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 lip 2025, 4:26

Weszły w podobnym czasie co [10], dzięki czemu koszty rozkładowe ograniczeń nie były tak wysokie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 3701
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 06 lip 2025, 13:55

Czy na Jagiellońskiej ns nowopowstałych sygnalizacjach jest planowane wdrożenie priorytetu tak jak na pozostałych sygnalizacjach w ciągu tej ulicy? Obecnie tramwaje łapią tam do dwóch minut opóźnienia w zależności jak się ułożą światła.
Obrazek

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 17 lip 2025, 10:38

Czy na szerokiej Marszałkowskiej zmieniono program? Bo całkiem niedawno 16 ruszając z Nowogrodzkiej doturlała się do Żurawiej żeby odstać pełen cykl i łapała się na pełen cykl przy Wspólnej, bo przystanek. Potem już przy dynamicznej jeździe stałą dopiero na pl. Konstytucji. Teraz jakoś podjeżdża się na koniec kreski przy Żurawiej, uda się zrobić wymianę i łapie na pełen cykl przy Hożej.
W druga stronę też jakby był krótszy postój przy Wilczej i Hożej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 lip 2025, 12:56

Mogło być coś gmerane w związku z sygnalizacją na wjeździe na mijankę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 17 lip 2025, 13:39

Była tragedia, a nawet czasem wydawało mi się że tramwaj musi przejechać przez Żurawią, aby następny dostał zezwalające na wjazd na nakładkę. Czy teraz jest lepiej to już prowadzący 16 muszą się wypowiedzieć. Mi się wydaje, że nieco lepiej. Ale pewnie w ogóle powrót tego fajnego programu z czasów remontu Trasy Ł, to w marzeniach.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5460
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 18 lip 2025, 8:35

Wygląda na to, że na Sobieskiego tak się polepszyło, że aż nic się nie zmieniło, bo celowo przyspieszenia są wytrącane :evil:
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 lip 2025, 9:15

No jeśli nie były zmienione czasy odcinkowe, to nic dziwnego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 lip 2025, 10:38

A tak z ciekawości. Czy na początku Puławskiej poprawiono światła czy rozkłady wakacyjne mają dłuższy czas przejazdu, bo też obserwuję wytracanie czasu czy nawet punktualną jazdę aż po Goworka.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 lip 2025, 13:57

No na pewno spadła liczba tramwajów, to przecież też ma jakiś wpływ.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 11594
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 sie 2025, 8:52

Jakoś słabo widzę Madalińskiego na priorytecie przy tych objazdach. Będą zmiany, zwłaszcza dotyczące lewoskrętu z Wołoskiej, czy yolo?
ŁK

Łukasz
Posty: 11594
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 wrz 2025, 10:54

Od centrum nie ma priorytetu przy Madalińskiego (albo i w ogóle w obie strony) - lewoskręt uruchamia się przed tramwajem.

Boboli - też mocno opóźnione zielone, ktoś gmerał.

Rakowiecka - tu to wiadomo, musi być staloczasowka jak jest program roboczy. Ch* że prostszy niż zwykły i włączenie prio by absolutnie nic nie zmieniło.

Batorego - jak wyżej.

Skutek zjazdowej 19 przed 22: 3 minuty opóźnienia od GUS do Wołoskiej.

Czy podwójne zielone przy GUS też już zniknęło?
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 3701
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 04 wrz 2025, 11:34

GUS od dawna juz nie ma podwójnego zielonego.
Odcinek Biblioteka Narodowa-Kielecka to dramat i szkoda,nze nikt nie wydłużył czasu przejazdu skoro taka organizacja ruchu ma trwać do końca roku. Biblioteka-MPM to średnio 3 minuty na przejazd przy obecnej rozkładowej minucie. Po obsłużeniu MPzm jak chcesz ruszyć to akurat gaśnic pałka ba przejazd i 2 minuty do Kieleckiej też ciężko wykonalne.
Przy Madalińskiego jest stałoczasówka bo tamtędy prowadzi objazd al.Niepodleglosci.
Obrazek

ODPOWIEDZ