Zmiany od października 2025 r.

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Matt Cubis
Posty: 664
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 02 paź 2025, 16:46

Łukasz pisze:
02 paź 2025, 10:34
Nie wiem kompletnie, po co do Wilanowskiej, szczerze mówiąc. Po socjal może, bo na Wierzbnie jest toitoi.
Można zejść do metra do toalety jak jest chwila. :P

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27661
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 paź 2025, 19:37

Glonojad pisze:
02 paź 2025, 9:06
Georg pisze:
02 paź 2025, 8:04
Częstotliwość paskudna.
Taka jak punktualność. A do tego brak przystanku na Żwirkach między 1 sierpnia a Woronicza bo Kapłani Św. Przepustowości zawetowali.
Dramatycznie dysfunkcyjna jest ta trasa, 1,25 km i przecięcie ważnego ciągu poprzecznego bez przystanku.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

mb112
Posty: 1383
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 03 paź 2025, 2:15

fik pisze:
02 paź 2025, 19:37
1,25 km i przecięcie ważnego ciągu poprzecznego bez przystanku.
Faktycznie trochę lipa.
A nie można chociaż tutaj
https://www.google.pl/maps/@52.1916424, ... FQAw%3D%3D
ułożyć kawałka chodnika i zrobić przystanek ?
Bo PKP Żwirki i Wigury w drugą stronę to pewnie powinien być od razu dla wszystkich linii, a trochę nie ma miejsca.
Tutaj:
https://www.google.pl/maps/@52.1938412, ... FQAw%3D%3D te drzewa wzdłuż jezdni wygląda na to, że są pomnikami przyrody, więc nie można ich wyciąć. Pewnie pojedynczo nie są jakoś bardzo cenne, no ale tworzą zabytkową aleję.
Zresztą ogólnie od tej strony to dojście na stację kolejową to nie jest zbyt wygodne (dołem się chyba nie da, a do przejścia dla pieszych daleko), nie wiem, czy dużo ludzi się w ten sposób przesiada, jak komuś pasuje, to pewnie i tak prościej wysiąść przy Novotelu.

Robert 514
Posty: 847
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 03 paź 2025, 6:36

Zmiany na 173
011 stało się 11
3 i 10 zaj R3 oddala Stalowej
8 zaj R4 oddała Ostrobramskiej

Jurand
Posty: 1661
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 03 paź 2025, 7:32

fik pisze:
02 paź 2025, 19:37
Glonojad pisze:
02 paź 2025, 9:06


Taka jak punktualność. A do tego brak przystanku na Żwirkach między 1 sierpnia a Woronicza bo Kapłani Św. Przepustowości zawetowali.
Dramatycznie dysfunkcyjna jest ta trasa, 1,25 km i przecięcie ważnego ciągu poprzecznego bez przystanku.
Takie drugie 152, przecinające Płochocinską bez przystanku :wink:

KM
Posty: 239
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 03 paź 2025, 7:52

mb112 pisze:
03 paź 2025, 2:15
fik pisze:
02 paź 2025, 19:37
1,25 km i przecięcie ważnego ciągu poprzecznego bez przystanku.
te drzewa wzdłuż jezdni wygląda na to, że są pomnikami przyrody, więc nie można ich wyciąć. Pewnie pojedynczo nie są jakoś bardzo cenne, no ale tworzą zabytkową aleję.
Generalnie funkcjonują już stosunkowo porządnie zrobione przystanki, które uwzględniają małą powierzchnię przez istniejące drzewa, które trzeba zachować. Na Diamentowej zastosowano kratkę ochronną, aby zachować minimalny odstęp. Można powiedzieć, że potoki dramatycznie inne niż na Żwirki i Wigury, ale mimo wszystko według mnie to gra warta świeczki.
Zrzut ekranu 2025-10-03 074810.jpg

Mateusz950
Posty: 677
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 03 paź 2025, 8:26

marko80 pisze:
02 paź 2025, 10:46
Dodatkowo od 6 października 210,250 i 712 dwukierunkowo przez Nocznickiego zamiast przez Sokratesa.
W związku z tą zmianą trasy na liniach 210 i 712 ubędzie po jednej brygadzie całodziennej w dni robocze.
Na 250 liczba brygad pozostaje bez zmian.

Jurand
Posty: 1661
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 03 paź 2025, 8:51

Mateusz950 pisze:
03 paź 2025, 8:26
marko80 pisze:
02 paź 2025, 10:46
Dodatkowo od 6 października 210,250 i 712 dwukierunkowo przez Nocznickiego zamiast przez Sokratesa.
W związku z tą zmianą trasy na liniach 210 i 712 ubędzie po jednej brygadzie całodziennej w dni robocze.
Na 250 liczba brygad pozostaje bez zmian.
No to się 712 długo nie najezdziło na 3 całkach (-(

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 03 paź 2025, 8:59

Oczywiście cięciami po przerwach?
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 842
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 03 paź 2025, 9:10

mb112 pisze:
03 paź 2025, 2:15
fik pisze:
02 paź 2025, 19:37
1,25 km i przecięcie ważnego ciągu poprzecznego bez przystanku.
Faktycznie trochę lipa.
A nie można chociaż tutaj
https://www.google.pl/maps/@52.1916424, ... FQAw%3D%3D
ułożyć kawałka chodnika i zrobić przystanek ?
Warto napomknąć, że tamże funkcjonował przystanek tymczasowy NOVOTEL 53 w okresie od 1 maja 2023 godz. 22:00 do 4 maja 2023 godz. 04:00. Skoro wówczas się dało to pytanie czy nie można by było i teraz uruchomić, nawet gdyby był przez dłuższy czas na tymczasowym wypłytowaniu.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Warsopolis5253
Posty: 190
Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41

Post autor: Warsopolis5253 » 03 paź 2025, 10:48

Jurand pisze:
03 paź 2025, 8:51
Mateusz950 pisze:
03 paź 2025, 8:26

W związku z tą zmianą trasy na liniach 210 i 712 ubędzie po jednej brygadzie całodziennej w dni robocze.
Na 250 liczba brygad pozostaje bez zmian.
No to się 712 długo nie najezdziło na 3 całkach (-(
No właśnie skoro 712 traci jedną brygadę tutaj to czy nie mogłaby być zostawiona, ale 712 wydłużyli by na Bemowo. W wątku o Babicach ktoś powiedział, że wystarczyłaby jedna brygada. Pytanie bardziej o stronę możliwości Babic bo stosunek ZTM-u do logicznych działań jest wiadomy.

bartoni722
Posty: 6216
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 03 paź 2025, 10:52

Warsopolis5253 pisze:
03 paź 2025, 10:48
Jurand pisze:
03 paź 2025, 8:51

No to się 712 długo nie najezdziło na 3 całkach (-(
Pytanie bardziej o stronę możliwości Babic bo stosunek ZTM-u do logicznych działań jest wiadomy.
Z sąsiedniego wątku:
Z tego, co mi opowiadała jedna osoba dość wysoko postawiona we władzach gminy, ZTM nawet proponował trasę Metro Młociny-Arkuszowa-Klaudyn-Sikorskiego-(Pohulanka-Rynek)?-Metro Bemowo, natomiast nie było woli włożenia w to dodatkowych pieniędzy.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Warsopolis5253
Posty: 190
Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41

Post autor: Warsopolis5253 » 03 paź 2025, 12:03

bartoni722 pisze:
03 paź 2025, 10:52
Warsopolis5253 pisze:
03 paź 2025, 10:48

Pytanie bardziej o stronę możliwości Babic bo stosunek ZTM-u do logicznych działań jest wiadomy.
Z sąsiedniego wątku:
Z tego, co mi opowiadała jedna osoba dość wysoko postawiona we władzach gminy, ZTM nawet proponował trasę Metro Młociny-Arkuszowa-Klaudyn-Sikorskiego-(Pohulanka-Rynek)?-Metro Bemowo, natomiast nie było woli włożenia w to dodatkowych pieniędzy.
No właśnie z tej samej wiadomości jest informacja o dodatkowym autobusie. No to zamiast zabrać tą jedną brygadę niech zostanie na wydłużonej trasie przecież to chyba (aż tak się nie znam) na te same pieniądze wyjdzie co teraz

ashir
Posty: 19621
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 paź 2025, 12:23

Nie wyjdzie, bo płaci się za każdy przejechany wozokilometr, a nie w zależności od tego ile autobusów obsługuje daną linię.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26866
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 paź 2025, 17:20

Przystanek powinien być po prostu tutaj https://www.google.pl/maps/@52.1915381, ... FQAw%3D%3D . Ten prawy pas i tak zaczyna się na tym skrzyżowaniu, mógłby być buspasem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ