Można zejść do metra do toalety jak jest chwila.
Zmiany od października 2025 r.
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
Matt Cubis
- Posty: 664
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Faktycznie trochę lipa.
A nie można chociaż tutaj
https://www.google.pl/maps/@52.1916424, ... FQAw%3D%3D
ułożyć kawałka chodnika i zrobić przystanek ?
Bo PKP Żwirki i Wigury w drugą stronę to pewnie powinien być od razu dla wszystkich linii, a trochę nie ma miejsca.
Tutaj:
https://www.google.pl/maps/@52.1938412, ... FQAw%3D%3D te drzewa wzdłuż jezdni wygląda na to, że są pomnikami przyrody, więc nie można ich wyciąć. Pewnie pojedynczo nie są jakoś bardzo cenne, no ale tworzą zabytkową aleję.
Zresztą ogólnie od tej strony to dojście na stację kolejową to nie jest zbyt wygodne (dołem się chyba nie da, a do przejścia dla pieszych daleko), nie wiem, czy dużo ludzi się w ten sposób przesiada, jak komuś pasuje, to pewnie i tak prościej wysiąść przy Novotelu.
-
Robert 514
- Posty: 847
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Zmiany na 173
011 stało się 11
3 i 10 zaj R3 oddala Stalowej
8 zaj R4 oddała Ostrobramskiej
011 stało się 11
3 i 10 zaj R3 oddala Stalowej
8 zaj R4 oddała Ostrobramskiej
Generalnie funkcjonują już stosunkowo porządnie zrobione przystanki, które uwzględniają małą powierzchnię przez istniejące drzewa, które trzeba zachować. Na Diamentowej zastosowano kratkę ochronną, aby zachować minimalny odstęp. Można powiedzieć, że potoki dramatycznie inne niż na Żwirki i Wigury, ale mimo wszystko według mnie to gra warta świeczki.
-
Mateusz950
- Posty: 677
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
No to się 712 długo nie najezdziło na 3 całkachMateusz950 pisze: ↑03 paź 2025, 8:26W związku z tą zmianą trasy na liniach 210 i 712 ubędzie po jednej brygadzie całodziennej w dni robocze.
Na 250 liczba brygad pozostaje bez zmian.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Oczywiście cięciami po przerwach?
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Warto napomknąć, że tamże funkcjonował przystanek tymczasowy NOVOTEL 53 w okresie od 1 maja 2023 godz. 22:00 do 4 maja 2023 godz. 04:00. Skoro wówczas się dało to pytanie czy nie można by było i teraz uruchomić, nawet gdyby był przez dłuższy czas na tymczasowym wypłytowaniu.mb112 pisze: ↑03 paź 2025, 2:15Faktycznie trochę lipa.
A nie można chociaż tutaj
https://www.google.pl/maps/@52.1916424, ... FQAw%3D%3D
ułożyć kawałka chodnika i zrobić przystanek ?
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
No właśnie skoro 712 traci jedną brygadę tutaj to czy nie mogłaby być zostawiona, ale 712 wydłużyli by na Bemowo. W wątku o Babicach ktoś powiedział, że wystarczyłaby jedna brygada. Pytanie bardziej o stronę możliwości Babic bo stosunek ZTM-u do logicznych działań jest wiadomy.Jurand pisze: ↑03 paź 2025, 8:51No to się 712 długo nie najezdziło na 3 całkachMateusz950 pisze: ↑03 paź 2025, 8:26
W związku z tą zmianą trasy na liniach 210 i 712 ubędzie po jednej brygadzie całodziennej w dni robocze.
Na 250 liczba brygad pozostaje bez zmian.![]()
-
bartoni722
- Posty: 6216
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Z sąsiedniego wątku:Warsopolis5253 pisze: ↑03 paź 2025, 10:48Pytanie bardziej o stronę możliwości Babic bo stosunek ZTM-u do logicznych działań jest wiadomy.
Z tego, co mi opowiadała jedna osoba dość wysoko postawiona we władzach gminy, ZTM nawet proponował trasę Metro Młociny-Arkuszowa-Klaudyn-Sikorskiego-(Pohulanka-Rynek)?-Metro Bemowo, natomiast nie było woli włożenia w to dodatkowych pieniędzy.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. 
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
No właśnie z tej samej wiadomości jest informacja o dodatkowym autobusie. No to zamiast zabrać tą jedną brygadę niech zostanie na wydłużonej trasie przecież to chyba (aż tak się nie znam) na te same pieniądze wyjdzie co terazbartoni722 pisze: ↑03 paź 2025, 10:52Z sąsiedniego wątku:Warsopolis5253 pisze: ↑03 paź 2025, 10:48
Pytanie bardziej o stronę możliwości Babic bo stosunek ZTM-u do logicznych działań jest wiadomy.Z tego, co mi opowiadała jedna osoba dość wysoko postawiona we władzach gminy, ZTM nawet proponował trasę Metro Młociny-Arkuszowa-Klaudyn-Sikorskiego-(Pohulanka-Rynek)?-Metro Bemowo, natomiast nie było woli włożenia w to dodatkowych pieniędzy.
Nie wyjdzie, bo płaci się za każdy przejechany wozokilometr, a nie w zależności od tego ile autobusów obsługuje daną linię.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przystanek powinien być po prostu tutaj https://www.google.pl/maps/@52.1915381, ... FQAw%3D%3D . Ten prawy pas i tak zaczyna się na tym skrzyżowaniu, mógłby być buspasem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
