Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
No nie wiem, jakoś mnie nie przekonuje takie zagranie, szczerze też wątpię, że takie ruchy będą robione, oni są dość uparci. Skoro miała być ładowarka dla 128/175 to będzie ładowarka dla 128/175 i koniec, bo po co kombinować skoro nie ma w takim układzie dużych problemów. Może tak być i oby tak było, bo to byłoby najlepsze wyjście, że te nowe elektryki będą wysyłane wszędzie tak jak diesle.
-
michael112
- Posty: 3143
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Owszem, choć poza szczytem i w weekend o ile prawoskrętne 208 będzie co 15', o tyle lewoskrętne co 30'. Zastanawiam się czy nie lepiej by było to wyrównać np. w obie strony co 20'.
Cofam lajka
208 prawoskrętne to w weekend 2 brygady, w środku dnia czas przelotu jest ok. 18-19 minut i przerwa 11-12, potem wieczorem robi się 15 czas przelotu i regulaminowa przerwa 15 i dalej są 2 brygady (1 stoi, druga jedzie).michael112 pisze: ↑10 paź 2025, 10:26Owszem, choć poza szczytem i w weekend o ile prawoskrętne 208 będzie co 15', o tyle lewoskrętne co 30'. Zastanawiam się czy nie lepiej by było to wyrównać np. w obie strony co 20'.
208 lewoskrętne o żadnej porze nawet w weekend nie wyrobi się w 15, więc rozumiem że stąd maraton, a zatem w środku dnia będą 2 brygady co 30 czyli ok. 20 minut jazdy, 40 postoju, a rano i wieczorem tylko 1 brygada i krótsze przerwy. Ale co szkodzi zrobić brygadę całodzienną i w środku dnia częstotliwość 20 i krótsze przerwy, a rano i po południu co 30 i dłuższe przerwy ? Czas pracy i jazdy byłby podobny jak na 208 prawoskrętnym, a częstotliwość co 20-30 zamiast 15. Pewnie można jeszcze kombinować żeby rano i wieczorem brygady robiły kółka wymiennie, to wtedy by pewnie wystarczyły 3 brygady na częstotliwość 20 w każdą stronę.
Można by się pobawić, ale wyszedłby z tego koszmarek obiegowy niczym kiedyś moje wybitne dzieło na 196.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Chyba był nawet o tym materiał w TVN Warszawa świętej pamięci.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
NIE!michael112 pisze: ↑10 paź 2025, 10:26Owszem, choć poza szczytem i w weekend o ile prawoskrętne 208 będzie co 15', o tyle lewoskrętne co 30'. Zastanawiam się czy nie lepiej by było to wyrównać np. w obie strony co 20'.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ja akurat uważam, że tam zamaist 208 powinno jechać 154 Grojecka - Włodarzewska - al. Jerozolimskie - Grzymały Do Pl. Narutowicza. Przy okazji problem krańca na Zachodnim sie rozwiąże. Co prawda myslalem, że to 154 pojedzie do metra Wierzbno, ale i tak Wlodarzewska zyskuje do pociagow i tramwaju.
A co sadzicie, zeby 157 znow wrocilo na Kopińska - Szczesliwicka, a obslugę Białobrzeskiej zapewnic 172 (zamaist Szczesliwicka).
A co sadzicie, zeby 157 znow wrocilo na Kopińska - Szczesliwicka, a obslugę Białobrzeskiej zapewnic 172 (zamaist Szczesliwicka).
1. Wjazd od południa we Włodarzewską jest kompletnie niewydolny
2. Mieszkańcy 1. Sierpnia nie pozwolą sobie zabrać dojazdu do Hal Banacha.
2. Mieszkańcy 1. Sierpnia nie pozwolą sobie zabrać dojazdu do Hal Banacha.
157 znów wróciło na Szczęśliwicką <— ale wiesz, że 157 jako spuścizna po 150 jeździ tak już 50 lat?patryk148 pisze:Ja akurat uważam, że tam zamaist 208 powinno jechać 154 Grojecka - Włodarzewska - al. Jerozolimskie - Grzymały Do Pl. Narutowicza. Przy okazji problem krańca na Zachodnim sie rozwiąże. Co prawda myslalem, że to 154 pojedzie do metra Wierzbno, ale i tak Wlodarzewska zyskuje do pociagow i tramwaju.
A co sadzicie, zeby 157 znow wrocilo na Kopińska - Szczesliwicka, a obslugę Białobrzeskiej zapewnic 172 (zamaist Szczesliwicka).
I dokąd tym 172? Moim zdaniem, jak już będzie czternastka z przystankiem bliżej Białobrzeskiej, to nie musi nic jeździć Białobrzeską, bo i tak nie ma tu przystanku. Chyba że byłby jakiś raban, że do Hali Kopińskiej nie można dojechać, wtedy to 172 dojeżdżałoby nawet bliżej
Ja na Białobrzeskiej widziałbym najchętniej jakiś krótki autobus, który dojeżdżałby też do szpitala na Barskiej.
Btw kiedyś był zakaz skrętu w lewo z Białobrzeskiej w Grzymały.
ŁK
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27661
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W ten sposób efektywny zasięg obsługi 157, oferującego unikalną relację, się zauważalnie zmniejsza, bo w połowie strefy dojścia do przystanków na Szczęśliwickiej jest pseudopark. Siłą obecnego 157, z przystankiem w środku osiedla, jest właśnie to że ma dopływ klientów z obu stron i niespecjalnie konkuruje z silnym ciągiem tramwajowym Grójeckiej (choć docelowe strefy obsługi się częściowo pokrywają z 1). Jednocześnie oferuje mega dogodną, jednoperonową, przesiadkę w szereg linii w ciągu Alei J, dzięki czemu świetnie wypełnia socjalną funkcję połączenia z centrum dla tych mieszkańców starej Ochoty, którym do tramwaju na piechotę za daleko. Jakie zalety dla mieszkańca Bobrowskiego lub Rokosowskiej będzie miało 172?
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!
To aż tak skomplikowane by było ? Kółko w jedną, kółko w drugą i ok. 20 minut postoju. Przynajmniej byłoby urozmaicenie, a nie przez cały dzień w jedną stronę. I 3 brygady na częstotliwość 20 by wystarczyły (tylko w weekend rzecz jasna).