Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 14 lip 2025, 19:43

R-9 Chełmska pisze:
14 lip 2025, 18:31
choć też wydawało mi się, że mniej już się nie da.
ZTM: Hold my beer

No najmniej na pusto jak ruchu nie ma rano, bez klimy i ludzi to na koło idzie 35%, ale z dużym ruchem, klimą, ludźmi i z próbą trzymania się rozkładu 70% to tak lekko.

To i tak że jest na Natolinie już 350kW to dobrze, bo na początku było 193kW
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Matt Cubis
Posty: 663
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 15 lip 2025, 7:44

marco_wawa pisze:
14 lip 2025, 11:55
pawcio pisze:
14 lip 2025, 10:45

Przespałeś nowelizację z 2022 r?
O ktorej nowelizacji mowisz dokladnie?
Tekst jednolity, rozdział 4a:

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDe ... 0240000220

Heets
Posty: 3
Rejestracja: 13 lis 2023, 13:10

Post autor: Heets » 15 lip 2025, 9:39

Już wiadomo jakie kto zaproponuje autobusy?

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 15 lip 2025, 11:21

Relobus podobno na midika zaproponował Otokara hybrydowego a na przeguby NLC w miękkiej hybrydzie, Mobilis na dwunastki też podobno NLC w miękkiej hybrydzie.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2527
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 15 lip 2025, 11:23

Też tak słyszałem. Ciekawe, że ajenci nie wybrali Solarisa (w 12 i 18m, bo Otokar szczerze był spodziewany, ewentualnie Autosan mógł być).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

px33
Posty: 1737
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 15 lip 2025, 22:24

Autosan, który miałby wszelkie szanse położyć cały kontrakt niedostarczeniem wozów w terminie?

piorunus
Posty: 421
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 16 lip 2025, 6:39

Flash8222 pisze:
15 lip 2025, 11:21
Relobus podobno na midika zaproponował Otokara hybrydowego a na przeguby NLC w miękkiej hybrydzie, Mobilis na dwunastki też podobno NLC w miękkiej hybrydzie.
Ja słyszałem, że do wszystkich zadań Relo wystawił Otokary w wersji mała hybryda. Z resztą już wcześniej o tym pisałem.
zxcvbnm pisze:
15 lip 2025, 11:23
Też tak słyszałem. Ciekawe, że ajenci nie wybrali Solarisa (w 12 i 18m, bo Otokar szczerze był spodziewany, ewentualnie Autosan mógł być).
Taka polityka Bolechowa. Solaris bardzo niechętnie przyjmuje duże zlecenia na diesle. Już pomijam fakt, że jeden z ajentów niezbyt dobrze żyje już od lat z Bolechowem.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2201
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 16 lip 2025, 7:21

Co to jest NLC?

GaMa
Posty: 4
Rejestracja: 18 mar 2025, 16:55

Post autor: GaMa » 16 lip 2025, 7:30

Lukasz436 pisze:
16 lip 2025, 7:21
Co to jest NLC?
New Lion's City

kurton21
Posty: 4
Rejestracja: 28 mar 2025, 11:58

Post autor: kurton21 » 17 lip 2025, 22:38

Podobno MAN nie zgodził się na tak krótki czas dostawy, więc raczej i midi i przeguby będą od Otokara

5556
Posty: 441
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 18 lip 2025, 22:49

piorunus pisze:
16 lip 2025, 6:39
Taka polityka Bolechowa. Solaris bardzo niechętnie przyjmuje duże zlecenia na diesle. Już pomijam fakt, że jeden z ajentów niezbyt dobrze żyje już od lat z Bolechowem.
A który? I o co poszło?
185 - najlepsza linia w mieście!

1251
Posty: 136
Rejestracja: 28 lis 2008, 11:59
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: 1251 » 19 lip 2025, 23:50

kurton21 pisze:
17 lip 2025, 22:38
Podobno MAN nie zgodził się na tak krótki czas dostawy, więc raczej i midi i przeguby będą od Otokara
Powinni dogadać się z Manem, a nie brać Otokary. Szkoda takiej decyzji, jeśli jest faktycznie prawdziwa. Super by było zobaczyć na ulicach Warszawy nowe lion city ,bo tylko ajent ma realną szansę takie wprowadzić. MZA jak robi przetarg na elektryki to MAN nie startuje, więc szansę zerowe.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 20 lip 2025, 7:56

1251 pisze:
19 lip 2025, 23:50
Powinni dogadać się z Manem, a nie brać Otokary. Szkoda takiej decyzji, jeśli jest faktycznie prawdziwa. Super by było zobaczyć na ulicach Warszawy nowe lion city ,bo tylko ajent ma realną szansę takie wprowadzić. MZA jak robi przetarg na elektryki to MAN nie startuje, więc szansę zerowe.
Ale czemu MZA ma brać MANy, bo lubisz?

Myślę, że po 72xx MZA, też może być mocno zniesmaczone. Drogie części, dłuższa naprawa niż u innych, tandetne przyciski rozsypujące się w mgnieniu oka, padające głowice czy nawet ruszanie z otwartymi drzwiami mimo załączonej blokady (z 10 razy mi się tak zdarzyło). A to i tak pewnie tylko część tego co tam się z nimi dzieje.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2527
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 20 lip 2025, 11:07

Okej, NLC nie są idealne, ale dziwi mnie zaufanie Relobusa do Otokara w kontekście tego, że musieli na kilka tygodni unieruchomić całą flotę pojazdów 9m. Serio MAN tutaj gorzej wypada?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 20 lip 2025, 12:47

No parę wozów stało rok, np. #7215
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

ODPOWIEDZ