Zmiany od października 2025 r.
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
Matt Cubis
- Posty: 663
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
I docelowo będzie buspasem. 
- Solaris U10
- Posty: 2656
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Pozostaje problem ruchu rowerowego przez przystanek, bo nie da się odsunąć w kierunku drzew. Już prędzej widziałbym doraźnie zatokę na wlocie 1 Sierpnia. Chyba że inwestor terenu po Carservisie dostanie jakąś większą przebudowę do zrobienia,.to wtedy można myśleć.Glonojad pisze: ↑03 paź 2025, 17:20Przystanek powinien być po prostu tutaj https://www.google.pl/maps/@52.1915381, ... FQAw%3D%3D . Ten prawy pas i tak zaczyna się na tym skrzyżowaniu, mógłby być buspasem.
139 w DS już na 10m, podobnie jak w DP
Biorąc pod uwagę że przegubów na Woronicza dostatek nie mogłyby one jednak wyjechać w DS na łączone brygady na 709/727 a uwolnione dwunastki na 163? Bo w obu przypadkach popyt przewyższa podaż a wozy są.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Nie gdyż jest kategoryczny zakaz puszczania przegubów na pełnej trasie 739.
Ok. Trzeba byłoby oderwać 709/727 od 739...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Wczoraj 4 przeguby jeździły na 218 na przykład. Kwestia budowy odpowiedniego planu.
A, widziałem też 519 na Wilanowskiej po 19, w środku zero osób
ŁK
-
Robert 514
- Posty: 847
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
519 Od czasu skrócenia linii to powinni skrócić na 12 m a wieczorem na 10 m. Szkoda ze ZTM popsuł taką linię i nie tylko 519Łukasz pisze: ↑05 paź 2025, 11:55Wczoraj 4 przeguby jeździły na 218 na przykład. Kwestia budowy odpowiedniego planu.wincenty pisze: Biorąc pod uwagę że przegubów na Woronicza dostatek nie mogłyby one jednak wyjechać w DS na łączone brygady na 709/727 a uwolnione dwunastki na 163? Bo w obu przypadkach popyt przewyższa podaż a wozy są.
A, widziałem też 519 na Wilanowskiej po 19, w środku zero osób
519 to jest do zmiany metrażu albo przywrócenia starej trasy. Nie ZTM tylko burmistrz Wilanowa chyba.
Właśnie "wkrótce" ma ruszyć przebudowa 1-go Sierpnia. Ma ją wykonać inwestor terenu po Carservisie i ma być powiązana ze zmianą organizacji ruchu na skrzyżowaniu ze Żwirkami. Na 1-go Sierpnia przystanek ma powstać tuż za skrzyżowaniem. Nie wiem nic o zmianie przystanków na Żwirkach ale ostatnio była mowa o dołożeniu przejść przez jezdnie na wszystkich wlotach. Będzie przebudowana też sygnalizacja świetlna. Jest tylko jedno ale. Nie wiadomo kiedy miasto dogada się z inwestorem.Solaris U10 pisze: ↑04 paź 2025, 11:42Pozostaje problem ruchu rowerowego przez przystanek, bo nie da się odsunąć w kierunku drzew. Już prędzej widziałbym doraźnie zatokę na wlocie 1 Sierpnia. Chyba że inwestor terenu po Carservisie dostanie jakąś większą przebudowę do zrobienia,.to wtedy można myśleć.Glonojad pisze: ↑03 paź 2025, 17:20Przystanek powinien być po prostu tutaj https://www.google.pl/maps/@52.1915381, ... FQAw%3D%3D . Ten prawy pas i tak zaczyna się na tym skrzyżowaniu, mógłby być buspasem.
Na co poszły brygady z 225? Obstawiam, że na Z45 (2C i 1D), a gdzie jest czwarta?
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Zgodnie z zapowiedziami, od 13 października uruchamia się kursy skrócone linii 228 na trasie INSTALATORÓW [03] - WIELICKA [71]. W DP linia będzie obsługiwana na 6c+1d, w całości przez R-11 na 12m.
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4469
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Wzajemne skoordynowanie 218 i 228 na Woronicza wzorcowe, teraz te tramwaje na Woronicza to już w ogóle nie będą potrzebne 
Coś Kleszczowa oddaje?AdamKlocusky pisze: ↑06 paź 2025, 19:58Zgodnie z zapowiedziami, od 13 października uruchamia się kursy skrócone linii 228 na trasie INSTALATORÓW [03] - WIELICKA [71]. W DP linia będzie obsługiwana na 6c+1d, w całości przez R-11 na 12m.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
bartoni722
- Posty: 6216
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Zejdzie Z-9, Z14 i brygady wydłużeniowe 124+7xx.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. 
