Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
Jedyny problem ze skierowaniem obecnego 228 na Służewiec to brak przystanku tuz przed Żwirki i Wigury w kierunku wschodnim. Aż dziw, że dla tego jednego kursu co 15 minut nie wypłytowano trawnika w okolicy wjazdu do Novotelu. To by zamknęło większość wątpliwości.
Oczywiście docelowo przyda się też przystanek nad torami.
Oczywiście docelowo przyda się też przystanek nad torami.
A gdzie 228 łapie najwięcej opóźnienia? W środę jakoś po 19 parka jechała od Puławskiej. Ten kawałek Żwirki i wyjazd z 1 sierpnia?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26866
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przystanek nad torami to jest coś, co jest do zrobienia od zaraz, a wymaga jedynie postawienia F-10 z napisem "bus" na prawoskręcie przed wlotem. Nic więcej.Gdynianin pisze: ↑16 paź 2025, 12:05Jedyny problem ze skierowaniem obecnego 228 na Służewiec to brak przystanku tuz przed Żwirki i Wigury w kierunku wschodnim. Aż dziw, że dla tego jednego kursu co 15 minut nie wypłytowano trawnika w okolicy wjazdu do Novotelu. To by zamknęło większość wątpliwości.
Oczywiście docelowo przyda się też przystanek nad torami.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jak pamiętam, to tam jest jakaś długa barierka i stroma skarpa. To mogą być złe warunki przystankowe, jeśli mówilibyśmy o wszystkich liniach. Zwłaszcza mogłyby zachęcać do nielegalnego przechodzenia pod wiaduktem i przez tory.Glonojad pisze:Przystanek nad torami to jest coś, co jest do zrobienia od zaraz, a wymaga jedynie postawienia F-10 z napisem "bus" na prawoskręcie przed wlotem. Nic więcej.Gdynianin pisze: ↑16 paź 2025, 12:05Jedyny problem ze skierowaniem obecnego 228 na Służewiec to brak przystanku tuz przed Żwirki i Wigury w kierunku wschodnim. Aż dziw, że dla tego jednego kursu co 15 minut nie wypłytowano trawnika w okolicy wjazdu do Novotelu. To by zamknęło większość wątpliwości.
Oczywiście docelowo przyda się też przystanek nad torami.
A dlaczego tam nie ma buspasa od Novotelu do Racławickiej?
ŁK
-
Matt Cubis
- Posty: 663
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Bo jeszcze nikt go nie zaprojektował.
Dziękuję za wyczerpującą i mega dużo wnoszącą odpowiedź na retoryczne pytanie.Matt Cubis pisze:Bo jeszcze nikt go nie zaprojektował.
ŁK
-
Matt Cubis
- Posty: 663
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
ZTM ma zaprojektować tam buspas wraz z sygnalizacją, ale pewnie mają 100 innych rzeczy do robienia, a od tego w zasadzie są dwie-trzy osoby.
Na razie nie muszą zmieniać sygnalizacji chyba.Matt Cubis pisze:ZTM ma zaprojektować tam buspas wraz z sygnalizacją, ale pewnie mają 100 innych rzeczy do robienia, a od tego w zasadzie są dwie-trzy osoby.
Oczywiście fajny by był priorytet, też do skrętu 136 w Woronicza czy wyjazdu z Woronicza.
ŁK
-
Matt Cubis
- Posty: 663
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Już odeszło się od robienia buspasów na szybko (sprawdzić, czy nie czasowy) bez sygnalizacji, bo formalnie trzeba je wtedy przerywać na skrzyżowaniach z powodu czasów międzyzielonych. Dlatego robi się je kompleksowo z sygnalizacją i priorytetem, co niestety dłużej trwa. Będzie też priorytet przy Woronicza i na Sasanki.
Można tu przerwać spokojnie. Ale spoko.Matt Cubis pisze:Już odeszło się od robienia buspasów na szybko (sprawdzić, czy nie czasowy) bez sygnalizacji, bo formalnie trzeba je wtedy przerywać na skrzyżowaniach z powodu czasów międzyzielonych. Dlatego robi się je kompleksowo z sygnalizacją i priorytetem, co niestety dłużej trwa. Będzie też priorytet przy Woronicza i na Sasanki.
ŁK