KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich

Moderator: Wiliam

michael112
Posty: 3143
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 13 lut 2015, 16:55


Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10684
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 lut 2015, 17:02

Ale że w czym problem?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

michael112
Posty: 3143
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 13 lut 2015, 17:03

Zobacz, skąd dokąd to jedzie i jaką trasą :D

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 lut 2015, 17:08

A co, chciałbyś aby zjazd był po trasie w odwrotnym kierunku? Nawet ładnie w rozkładzie zaznaczone zjazdy z Młocin na R4 (może dożyję opisu trasy).

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10684
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 lut 2015, 20:00

Zobacz, skąd dokąd to jedzie i jaką trasą :D
Wykonuje ostatni pełny kurs, a potem jedzie na zakład najkrótszą trasą. Że wychodzi kółko, cóż. 123 jeździ każdym podstawowym kursem nieomal w kółko, ale trasa ma sens, prawda?

Albo: wyobraź sobie, że 22 zjeżdża na Żoliborz z Dw. Wschodniego. To jakie robi kółko?
Albo: wyobraź sobie, że 1 zjeżdża z Annopola do Zawiszy, po czym jedzie Jerozolimskimi na Pragę. Też bez sensu?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Mario
Posty: 496
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 13 lut 2015, 22:04

Ciekawe, jak PRopaganda sformułuje następujący benefit:
http://www.ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php? ... -02-16&k=A
11, przystanek: Dywizjonu 303 04 » Metro Młociny

6 | 16 24 29 36 47 56
7 | 12 20 41 55

W godzinach porannego szczytu jeden jedyny tramwaj na nowo otwieranej linii kursuje z zawrotną, łatwo zapamiętywalną częstotliwością co 14-21 minut.
Zaś w godzinach mniej obleganych linia kursuje co 5-8 minut.

Warto przy tym wspomnieć, że ze względu na bardzo długą trasę linii, obfitującą w odcinki o bardzo małej przepustowości, należy powziąć należytą cierpliwość i wyrozumiałość w oczekiwaniu na pojawienie się tramwaju na przystanku.

Serdecznie zapraszamy do korzystania i życzymy przyjemnej podróży!

#-o
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

reserved
Posty: 13852
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 lut 2015, 22:32

Jeszcze najlepsze jest to, że między 6:00 a 7:00 każdy kurs rusza skąd indziej. :D Z Metra Marymont, z Płockiej, z Zajezdni Żoliborz, z Zajezdni Woronicza. No i mamy efekt. :P

Mario
Posty: 496
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 13 lut 2015, 23:10

Jak ja bym w swojej pracy taką fuszerkę odwalił, to wywaliliby mnie na zbity pysk. A w ZTM-ie ktoś pewno jeszcze przytulił premię za to... żenada... (-X
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

MichalJ
Posty: 15044
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 13 lut 2015, 23:25

To wygląda tak, jakby ZTM do przedwczoraj miał głęboką nadzieję, że nikt mu nie każe tej jedenastki uruchamiać i w ogóle nie zaplanował rozkładu, brygad ani niczego. A potem przyszedł rozkaz i trzeba było w jeden dzień narzeźbić cokolwiek.

mb112
Posty: 1383
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 14 lut 2015, 0:26

Mario pisze:Ciekawe, jak PRopaganda sformułuje następujący benefit:
http://www.ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php? ... -02-16&k=A
11, przystanek: Dywizjonu 303 04 » Metro Młociny

6 | 16 24 29 36 47 56
7 | 12 20 41 55
Warto jeszcze dodać, że aktualnie na tym przystanku nie będą w ogóle się zatrzymywać żadne autobusy !
Czyli praktycznie w niektórych porach szczytu porannego przez 20 minut nie ma możliwości przemieszczenia się czymkolwiek z tego przystanku w stronę północną !
Nawet 171 ma przystanek spory kawał dalej, bo dopiero na Wrocławskiej przy Almie (co z tego że nazywa się on również Dywizjonu 303 jak jest dobrych kilkaset metrów dalej). #-o

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 1587
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 14 lut 2015, 0:55

Paweł D. pisze:Zawsze może być jak na:
35 6| 12 20 27 [33] [56] (23 minutowa dziura);
11 7| 00 16 24 45 59 (16, 21 i 14 minutowa dziura).
Jeżeli 11-ka ma pełnić role dowozówki do metra Młociny, to... można się przesiąść przecież :)
Przecież 11 miała kursować co 10 minut. Ja mam nadzieję, że to błąd w rozkładzie bo tu wyraźnie brakuje jednego kursu (21 minutowa przerwa). Jeśli nie to ZTM strzeliło sobie w stopę...
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 lut 2015, 3:03

To pokłosie długiej trasy i przenoszenia częstotliwości porannej na szczyt z prawie losowo dobranymi dojazdami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27661
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 lut 2015, 10:39

Mario pisze:Jak ja bym w swojej pracy taką fuszerkę odwalił, to wywaliliby mnie na zbity pysk. A w ZTM-ie ktoś pewno jeszcze przytulił premię za to... żenada... (-X
Osobiście podejrzewam, że jedyną premią była "możliwość" siedzenia po godzinach.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 lut 2015, 11:25

Do odbioru na świętego Nigdy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5433
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 14 lut 2015, 20:44

A skąd dziś tyle niskaczy na jedenastce? Z rozkładu wynika, że miało być mniej.

Tak czy inaczej, zachęcony odpowiednim taborem, postanowiłem przetestować nową trasę, sprawdzając m.in. czy rzeczywiście tramwajem na nowym odcinku będzie szybciej niż autobusem i to w sobotę, gdy nie ma korków. No i akurat miałem szczęście, bo od Hali Wola "ścigaliśmy" się ze 112, no i na przystanek "al. Reymonta" istotnie przyjechaliśmy zauważalnie szybciej, mimo że do tramwaju waliły dość spore tłumy. Duża w tym zasługa motorniczego z R-4, który jechał dynamicznie, sprawnie (czyli bez zbytniego szarpania) i nie tracił czasu na wydłużone postoje. Czyli tramwaj może być jednak szybszy niż autobus, co nie zawsze się sprawdza. Ciekawe jak się to sprawdzi w ciągu tygodnia.

ODPOWIEDZ